Itse näkisin että tämä yhtäaikainen vyörytys monella eri alustalla oli koordinoitua. Hyvä kuitenkin että Junnila osasi lähteä itse eikä häntä jouduttu erottamaan, koska se olisi ollut näille vyöryttäjille voitto.
Mahtavaa öyhötystä vasemmiston ja median myllytyksestä. Mitä jos syyllinen löytysikin ihan siitä tekijästä itsestään.
Bingo.Jotenkin ihan George Santos-vibat tosta jätkästä.
Purra ymmärtänee muutaman nukutun yön jälkeen itsekin, että ministerin vaihto parempi kuin heikonlainen luottamus. Eiköhän tämä ollut käytännössä Junnilan poliittisen uran loppu muutenkin.Minkähänlainen itkupotkuraivarivuodatus vielä nähdään PerSuilta. Hakkaraiselta voi ainakin odottaa suoraselkäistä avautumista.
Miten voit päätellä viestistäni, että natsiyhteydet ei olisi ongelma, jos sellaisia todella on? Minä puhuin pesukarhukravatista, joka siis ilmeisesti on sinun mielestäsi natsiyhteys?Hyvä tietää, että nämä useat natsiyhteydet eivät ole sinun silmissäsi ongelma. Tietääpähän kenen juttuja lukee.
Ministeri Junnila käyttää natsi-Saksaan viittaavaa nimimerkkiä sivuillaan
Elinkeinoministeri Vilhelm Junnilan omilla sivuillaan käyttämä nimimerkki viittaa natsi-Saksan rakennusprojekteihin.www.iltalehti.fi
Toivottavasti ei. Pitkästä aikaa hyvää pöhinää, eikä olla pelkästään meikäläisen tilipussia keventämässä.Junnila lähti, mitä mahtaa tapahtua seuraavaksi? Purra hajoittajaa hallituksen?
Junnila on suorastaan rakastunut natsi- ja rasistisymboliikalla flirttailuun, ja pesukarhukravatti oli häneltä symbolinen keskisormen näyttö luottamusäänestystä vastaan.Minä puhuin pesukarhukravatista, joka siis ilmeisesti on sinun mielestäsi natsiyhteys?
Voithan sinä uskoa vaikka joulupukkiin jos haluat, mutta kyllä objektiivisesti arvioiden on kokolailla selvää, että nuo uutisaiheet syötettiin heille nimenomaan Suomesta. Itse olen sitä mieltä, että tällainen likapyykki pitää hoitaa itse maan sisällä. Ja olisin ollut samaa mieltä jos oikeisto olisi syöttänyt ulkomaiseen mediaan Sanna Marin on narkkari tyylistä uutisointia jauhojengikeissin yhteydessä. Kyllä, Junnila oli ongelma, mutta sen hoitaminen olisi pitänyt pitää sisäisenä asiana. Nyt mm. tarjoiltiin ammuksia Putinin propagandalle; joo natsihallisuksethan ne Venäjää kiusaavat.
Jos sinä et pysty hyppäämään sieltä vasemmistolaisesta kuplasta sen verran ulos, että pystyt tämän ongelman näkemään, sitten ei voi mitään. Ja on ihan turha alkaa sitten nillittämään Junnilan puolustelusta, mielestäni hänen kuuluikin lähteä.
Eiköhän ura jatku Sinimustassa Liikkeessä.Eiköhän tämä ollut käytännössä Junnilan poliittisen uran loppu muutenkin.
Purra ei varsinaisesti parantanut hallituksen välistä luottamusta uhkailemalla erolla hallituksesta. Kyllä ainakin omissa kirjoissa tuollaista tekoa joutuisi hyvittämään aika pitkään että luottamukseni palautuisi.Purra ymmärtänee muutaman nukutun yön jälkeen itsekin, että ministerin vaihto parempi kuin heikonlainen luottamus. Eiköhän tämä ollut käytännössä Junnilan poliittisen uran loppu muutenkin.
Junnila lähti, mitä mahtaa tapahtua seuraavaksi? Purra hajoittajaa hallituksen?
Saattaa olla nipin napin raiteilla, mutta tietääkö kukaan minnepäin se juuri nyt puksuttelee?Tosi hieno uutinen että saivat sovittua eroamisesta. Juna paremmin raiteillaan taas.
Mitä tämä tarkoittaa, siis rasistisesta mielessä?pesukarhukravatti
Mitä tämä tarkoittaa, siis rasistisesta mielessä?
@BigRedBob jo selvitti mulle 88-numeron symboliikan.
Mutta mihin pesukarhu viittaa?
Luetaan tätä ketjua eikä kysellä turhia. Tuohon on vastattu jo moneen kertaan. :DSellanen kysymys, että mikä on itsenäisen Suomen historian lyhyin ministeriys?
Onko Vilhelm Junnila lähellä ennätysmiestä?
Pesukarhu ei ole mikään natsisymboli. Hiukan on porukka nyt sekaisin.Junnila on suorastaan rakastunut natsi- ja rasistisymboliikalla flirttailuun, ja pesukarhukravatti oli häneltä symbolinen keskisormen näyttö luottamusäänestystä vastaan.