Kansan Mies
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa
TPS:n todellisesta tarjouksesta en sitten tiedä hölkäsen pöläystä. Lehdon ja Vuoren höpinöistä saa rahvas yhtä paljon kiinni kuin Summasen ja Kekäläisen debatista.
Huom. Nettona. Ei ole halpaa ei.TPS tarjonnut Petulle puoli milliä kaudesta? En usko ikinä.
Mitä surullista siinä on? Eikö tämä keskustelupalsta ole juuri mielipiteiden vaihtamista varten perustettu. Minusta surullista on se, että kaltaisesi asiantuntijat käyttävät omissa kirjoituksissaan erittäin ala-arvoista kieltä.
En minä ainakaan "sekoaisi aivan täysin", jos Armia tulisi NHL-reissunsa jälkeen pelaamaan Rauman Lukkoon. Kyllähän Armia saa siirtyä juuri sinne, minne haluaa. Ei hän mikään seuraikoni ole, koska ei pelejäkään ole edes 600 kappaletta Ässissä, puhumattakaan mestaruuksista.
Toivotaan, että Petun siirrosta huolimatta Ässät sijoittuu SM-liigassa sekä tällä, että ensi kaudella Lukon ja Tepsin edelle.
Kuulin itse tuttavaltani, joka on Lukon sisäpiirissä, että heidän tarjouksensa olisi 600 000e vuodessa nettona allekirjoitusbonuksineen, mutta Nummelin ei olisi vielä raapustanut nimeään sopimusluonnokseen. Ja suorasta kolmen vuoden sopimuksesta puhui tämä tietolähde.
Kuulin itse tuttavaltani, joka on Lukon sisäpiirissä, että heidän tarjouksensa olisi 600 000e vuodessa nettona allekirjoitusbonuksineen, mutta Nummelin ei olisi vielä raapustanut nimeään sopimusluonnokseen. Ja suorasta kolmen vuoden sopimuksesta puhui tämä tietolähde.
Jos tuollainen lappu olisi tarjolla, niin herra lähtisi sieltä sveitsistä välittömästi vaikka polkupyörällä kynä kädessä kohti raumaa.
Hei nyt ihan oikeasti. Jos joku Locken huhuttu palkka on 350k bruttona ja tässä nyt ilmeisesti piti olla tämän liigan palkkakuningas, niin Nummelinille 600k kaudesta nettona...Ihan pähkinöitä Petterille oli kyseessä sitten TPS:n tarjoama hypoteettinen 300 000e tai Lukon 600 000e. Kuten aiemmin mainitsin, Petteri oli jo markka-aikaan Euroopan palkkakuningas 4 vuoden ja 15 miljoonan markan sopimuksellaan (frangit markoiksi muunneltuina siis). Kyseessä on vuorenvarmasti kautta aikain eniten hilloa NHL:n ja KHL:n ulkopuolella tahkonnut pelaaja.
Mutta mistä sitten on kyse? Miettikääpä sitä.
Niinno virheellinen ja virheellinen, semisti outoa vaan alkaa vertailemaan tilastoja eri kausilta keskenään, (Karlsson -30 vs. +16).
En tarttunut mihinkään muuhun kuin siihen, että itse koen, että jos puolustaja on tarpeeksi hyvä hyökkäämään, voidaan anteeksi heikkouksia puolustussuuntaan. Itse et käsittääkseni näin koe.
Se siitä. Karavaani kulkee. Kiitos ja anteeksi. Adjö.
Niin, minkä kuvan tästä saa tavallinen katsoja? Nummelin on suurin otsikoin kertonut haluavansa pelata nimenomaan Tepsissä ja palata kotiin. Tepsi on tehnyt todella kovan tarjouksen, eikä siihen edes vastattu.. Jos tuosta ei maine ja kunnia mene, sitten ei mene mistään. Ystäviä ei todellakaan ole tämän jälkeen ja ansaitusti voi jonkun paidan heittää jäälle. Sääliksi käy Isä-Numppaa, joka teki hienon uran seuran miehenä ja on näkyvästi aina paikallisessa mediassa mukana. Tosi kiva lähteä tästä eteenpäin selittelemään jokaisella vastaantulijalle tätä..
Itse pohdin aikanaan #3 ja #11 välillä, päätyen jälkimmäiseen. Nyt lopultakin saan asialta rauhan, ja tiedän valinneeni oikein. Eihän tuo päälle ole mahtunut enää vuosikausiin, mutta #3 menisi leivinuuniin kun (jos) sopimus julkaistaan.Thank God kun pohdin ostanko paidan selämyksellä #3 vai #9, päädyin siihen YHDEKSÄÄN.
Valot päälle nyt kaikille. Eiköhän puhuta nyt kuitenkin max. 300 k eurosta, jonka Lukko Petusta maksaa. Näin ollen tepsi olisi tarjonnut 200 k.
Osaatko vielä perustella tämän väitteesi?
Vahalahtikin tienaa enemmän kuin mitä Petulle oltiin tarjottu. Agentti Lehto on itse neuvotellut aikanaan Vahalahden diilin tepsiin ja Vuori oli kertonut pokkana tarjouksen olevan yksi suurimmista mitä tepsissä ollaan koskaan maksettu...
Itse pohdin aikanaan #3 ja #11 välillä, päätyen jälkimmäiseen. Nyt lopultakin saan asialta rauhan, ja tiedän valinneeni oikein. Eihän tuo päälle ole mahtunut enää vuosikausiin, mutta #3 menisi leivinuuniin kun (jos) sopimus julkaistaan.
Onkohan täällä kukaan vielä miettinyt asiaa tavallisen katsojan kannalta ? Suurin osa hallin katsojista ei ole tällä foorumilla kehittelemässä villejä teorioita, vaan lukevat ne uutiset Turkkarista, tuosta alueen ykköslehdestä.
Homma on mennyt kutakuinkin näin:
....
Eli peruskulkija pitää tällä hetkellä seuraa joustamattomana palkan polkijana.
Tepsin nykyisellä budjetilla on pakko olla joustamaton palkan polkija, jos haluaa tavoitella edes jonkinlaista menestystä. Nykyisten näyttöjen perusteella ylimääräinen pelivara kannattaa varata mieluummin esimerkiksi Brian Willsien mahdolliseen jatkosopimukseen kuin yli nelikymppiselle pakille, joka ei osaa edes puolustaa.