Nyt riitti.
Olen tätä ketjua mielenkiinnolla seurannut, koskan olen toivonut että selviäisi jotain uutta tai näkisi edes mielenkiintoisia näkökulmia asiaan mutta se aika taisi jo mennä ohi.
Alkaa hiljalleen olemaan niin että kaikki sanottava on jo sanottu ja joitakin yksityiskohtia kuten "tietysti pelaaja menee sinne missä eniten maksetaan" pyöritellään täällä jatkuvasti ja jokainen haluaa sen vuorotellen tulla sanomaan. Varsinkin Lukon hiekkalaatikolta tulleet; olkaa hyvä ja lukekaa tätä keskustelua vähän taaksepäinkin niin ette kaikki laula kuorossa samaa.
En nyt ole varma, miksi tepsin kannattajat vauhkoavat, mutta käsittääkseni lähinnä Petun puheiden perusteella. Mies oli niin kotonaan kun tuli Tepsiin ja oli niin auvoisaa. Itse en tuollaista paskanpuhumistä siedä ja se tässä eniten kismittää. Pitäis turpansa kiinni ja pelais sitten siellä missä pelaa.
Ja jos suurta osaa Tepsiläisiä kismittää juuri nämä puheiden ja tekojen kaukaisuus toisistaan niin mielestäni Suomen media on hieman ymmärtänyt väärin Tepsiläisten keuhkoamisen.
Ja sitten tämä Seppäsen Eskon juttu:
Onko Petteri Nummelin kaikkien aikojen TPS-petturi? – â€Uskomatonta lapsellisuutta†| Jääkiekko | Urheilulehti.fi
Suora lainaus Seppäseltä: "Ei SM-liigassa ole enää vuonna 2012 sellaista elementtiä kuin ”seurauskollisuus”. Nummelin ei ole TPS:lle latiakaan velkaa."
Ai ei ole seurauskollisuutta?? En tiedä puhuuko pelkästään pelaajista mutta voi nyt hyvää päivää jos on tuota mieltä. Taisi olla juiCe joka täällä mainitsi että sen on aivan sama mitä TPS tekee oikein tai väärin niin sydän ja sielu pysyy mustavalkoisena. Siinä Seppäselle seurauskollisuutta. Ja nähdäkseni Numppa on Tepsin kannattajille puheidensa takia hyvinkin paljon velkaa. Toivottavasti se näkyy tulevan kauden tekemisisssä ja puheissa, jos todella Raumalla pelaa.
Meinasin muuten lainata muutamaa palstaveljeä ja ulkopuolista mutta en jaksanut lopulta enää kymmentä ihmistä lainata joten ollaan ilman. Kunhan ei kaikki sorruttaisi sanomaan ihan samoja asioita. Ja niillä numeroilla on varmasti kiva leikkiä, mutta kun asiat selviävät todennäköisesti vasta keväällä niin olisiko siihen asti vaikea antaa olla?
Pahoittelen intensiivistä ja ehkä hieman päällekäyvää tekstiä mutta potuttaa Petu ja potuttaa tämä viestiketju (joojoo ei ole pakko lukea enkä enää aiokaan).