Vehaseen voi taas pitkästä aikaa luottaa. Toki helppoja maaleja on näissäkin pleijareissa kyllä muutama mennyt, mutta niihin ei olla hävitty ja vastaavasti hienoja torjuntoja on tulle senkin edesta. Ja kyllä niitä helppojakin maaleja saa mennä, kunhan sitten oikeilla hetkillä ottaa ne mahdottomat kiinni. Vehanen on aivan eri ilmestys mitä runkosarjassa. Toki tiettyjen nimimerkkien mukaan Vehanen oli runkkarissakin paras maalivahti ikinä missään, mutta annetaan heille se harhaluulon ilo. Mulle käy mainiosti se, että runkkarissa Vehanen oli ailahteleva, pleijareissa oikeaan aikaan oikeassa paikassa.
Tässäkin sarjassa nähdään, mikä on ero ässävahdin ja lukkovahdin välillä. Toinen lukkovahti on viemässä myös ässiä jatkoon toisaalla. Ässät on tässä se suurin nero. Ulostaa oman maalivahtinsa kilpailijan ykköseksi, itse ottaa Lukoskta uuden ykkösen.
Tässäkin sarjassa nähdään, mikä on ero ässävahdin ja lukkovahdin välillä. Toinen lukkovahti on viemässä myös ässiä jatkoon toisaalla. Ässät on tässä se suurin nero. Ulostaa oman maalivahtinsa kilpailijan ykköseksi, itse ottaa Lukoskta uuden ykkösen.