Täydellinen veto liikkeestä aivan vasempaan yläkulmaan. Muistaakseni siitä b-pisteen kohdalta. Ei siis Peten maali, vaikka joku sen Peten piikkiin kohta laittaakin.En ole pelin maaleja nähnyt, en tiedä oliko Vittasmäen maali helppo vai ei mutta radioselostuksen perusteella Pete kyllä pelasti sen ainoankin pisteen Lukolle seitsemän sekuntia ennen loppua.
Täydellinen veto liikkeestä aivan vasempaan yläkulmaan. Muistaakseni siitä b-pisteen kohdalta. Ei siis Peten maali, vaikka joku sen Peten piikkiin kohta laittaakin.
Jotenkin alkaa näyttää siltä, että Vehanen ei pelaa urallaan enää yhtään nollapeliä. Vaikka lähellä oli tänäänkin, niin kyllä se perhana yhden "pakollisen" päästi.
Vehaselta heikko peli tänään. Toinen ja kolmas maali olisi pitänyt torjua. Yllättävän paljon Vehaselle näitä helppoja menee edelleen.
Kummallinen peli Peteltä tänään. Vaikkei maaleissa saanutkaan mitään apua kavereilta, päinvastoin varsinkin 2-0 maalissa sheriffistä oli vain haittaa
Viirlas pelasi ihan oikein. Otti hyökkääjän kropan pois ja antoi ampua siiviivalta. Veskari hörppäsi.
Viirlas pelasi ihan oikein. Maalivahdin pitää nuo ottaa.Siniviivalta? Mitä?
Siis tossa 2-0 maalissahan Viirlas just nimenomaan vaan peruutteli ja Talajan veto lähti kyllä b-pisteen kaarelta jo ja Viirlas peruutellessaan teki maskia Vehaselle. Veto lähti pakin jaloista.
Viirlas pelasi ihan oikein. Maalivahdin pitää nuo ottaa.
Samaa mieltä siitä että Peten olisi pitänyt se ottaa, mutta Viirlas ei todellakaan pelannut tilannetta oikein. Valui maalivahdin syliin = päästi laukojan lähelle. Teki vielä maskin. Ei ainakaan haitannut/koittanut estää laukojaa millään tavalla. Noh, oppirahoja maksetaan vielä.
Aina voi tehdä asiat toisin. NHL.com sivustolta voi katsoa miten pakit pelaavat.
On jotenkin niin lukkömaista saada veskarin hörppy alle 20 vuotiaan tulokkaan viaksi.
Ymmärrän kyllä mielipiteesi. Kuitenkin Viirlaskin on varmaan nähnyt videon jossa Armia näyttää Jesse Virtaselle miten pakista mennään ohi.Kolmannen kerran: Peten olisi pitänyt ottaa se kiinni, mutta Viirlaksesta ei silti ollut mitään apua tilanteessa, pikemminkin haittaa. Vaikka helpon oloisesti menikin niin en silti laittaisi sitä kenenkään "viaksi". Hyvä nousu ja hieno laukaus.
Ymmärrän kyllä mielipiteesi. Kuitenkin Viirlaskin on varmaan nähnyt videon jossa Armia näyttää Jesse Virtaselle miten pakista mennään ohi.
Petri Vehasella tuli eilen 500. liigaottelu tayteen. Eikos sita olisi pitanyt juhlistaa ennen pelin alkua tyontamalla joku taulu kateen ja antamalla kukkakimppu vaimolle kotiin vietavaksi?
Kyllä Petelle ojennettiin kimppu ennen peliä normaalisti.
Helvetti on jäätynyt. Vehanen vaihdettiin pois maalista kesken pelin.
Mitä on tapahtunut? Vehasta ei ikinä vaihdeta pois kesken. Varmasti sopimuskin sen kieltää. Ilmeisesti Pete taisi itse tuskastua surkeuteensa ja ilmoitti, että ei pelaa enää.
Olin myös näköjään itse väärässä. Sanoin joskus joulukuussa, että Nielsen ei pelaa enää tällä kaudella ja Vehanen pelaa kaikki loput pelit. Nyt näköjään saa elata ruhtinaallisen yhden erän (en laske noita paria hajasekuntia/rankkareita, joita on siunaantunut kourallinen).
Olin myös näköjään itse väärässä.
Nämä pakanat jotka eivät vanno jumalolennon nimeen niin ovat halunneet nähdä tasaisempaa peluutusta. Ihan jo sen vuoksi jos Vehanen loukkaantuu tai ihan hypoteettinen/fiktio että Vehanen pelaisi huonon pelin niin olisi kakkosella pelituntumaa alla.