Petri Matikainen Kärppien päävalmentajana

• 22 670
  • 285

Overdoze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Uusi seriffi on tullut kaupunkiin. Olisi hienoa nähdä millaisen manöörevin Petu järjestää ensinäkemisellään! Tullaanko sisään poliisiasussa vai moottorisaha kourassa? Olen aika varma, että Petun kohdalla se ei ole ympäripyöreiden puhuminen vaan mennään täysin jääkiekon ja voittamisen ytimeen kertaheitolla.
Toivottavasti sometiimi on nyt hereillä. Ainutlaatuinen tilaisuus kasvattaa hetkessä seuraajamääriä ja luoda hypeä kevääseen. Matikainen ei ainakaan kameroita pelkää.

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uusi seriffi on tullut kaupunkiin. Olisi hienoa nähdä millaisen manöörevin Petu järjestää ensinäkemisellään! Tullaanko sisään poliisiasussa vai moottorisaha kourassa? Olen aika varma, että Petun kohdalla se ei ole ympäripyöreiden puhuminen vaan mennään täysin jääkiekon ja voittamisen ytimeen kertaheitolla.

Petu voi tunnetusti tulla munasillaankin.

Hienoa nähdä Matikainen takaisin Liigassa.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Naapurin mummo
Kärpät - Jukurit -ottelu 18.12.2024 on peli jonka viimeksi olen paikan päällä katsonut. Silloin alkoi boikottini, kun Jukurit voitti sysipaskan Kärpät. Nyt voin palata hallille, kävi peleissä miten kävi. Seuraavaan matsiin ostin jo lipun, joten tervetuloa Kärppien päävalmentajaksi Petri Matikainen.

Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Raksilan varauskalenterissa on kärpillä jäävuoro 16.15-17.30.
Liekkö Petu vetää jo treenit iltapäivällä?

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree!
Kyllähä Petu Matikainen on tähän tilanteeseen juuri sitä mitä lääkäri määrää. Keep it simple!

Tervetuloa Ouluun!

Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mökki täyteen treeneissä! Näkevät, että kiinnostusta on. Itse en tietenkään jaksa lähteä, mutta vetoan siihen että mulla on 500 kilsaa matkaa.
Jos ei nuo työt pilaisi tämän toteutusta, niin varmasti istuisin bussissa toista tuntia siivuunsa ja menisin paikalle. Olisi joukkueelle melkoinen boostipotku perseelle, jolla voisi olla todella positiivisia vaikutuksia jatkoa ajatellen.

Petrov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät , Carolina Hurricanes
Saakohan Matikainen Ruiskoffin ja muut ulkkarit nyt takakarvaamaan raivolla?

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ex-Oulun Kärpät, Kadonnut vaatimustaso
Saakohan Matikainen Ruiskoffin ja muut ulkkarit nyt takakarvaamaan raivolla?
Saa, koska seuraava vaihtoehto on metsästää pisteitä sitten katsomosta käsin. On siis olemassa vain yksi vaihtoehto: kaikki, mitä päävalmentaja, Herra Matikainen käskee, on kiinnostettava sataprosenttisesti.

ZamboniZorro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Ketut, Kärpät, Leijonat, Näätäeläimet
Lyhyen matikan tilastot ja todennäköisyys-kurssin käyneenä sanoisin, ettei Matikaisella voi onneksi ainakaan kovin todennäköisesti mennä pelit ainakaan yhtä perseelleen kuin Havulla.
Toivotaan ainakin parasta eikä pelätä ihan pahinta.

Pitäisi Penan pistäminen penkin taakse ainakin herätellä joukkuetta tähän päivään. Toivossa ei ole hyvä elää mutta toivon silti että suuntaa olisi edes hieman ylöspäin.

Pikkuisen liian myöhään vain tuli löysät housuun ja sen siivittämänä tällainen ratkaisu seurajohdolta, kun runkosarjakin alkaa olemaan pian paketissa. Ja vielä hieman mahdollisissa pudotuspeleissä on turha toivo haaveilla ainoastakaan kotiedusta.

Kova juttu, jos Pena piiskaisi vielä joukkueen edes hieman valkealta näyttävään kevääseen. Ja seurajohdolle pieni peukku siitä, että osattiin tehdä pitkästä aikaa järkeviä ratkaisuja.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy