Petri Matikainen Kärppien päävalmentajana

• 22 670
  • 285

Overdoze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Loputkin 15 pelaajaa joutuu vissiin vääntäytymään iltapäiväksi hallille. 5 peliä enää olisi ollut jäljellä ja nyt joutuu ihan kalkkiviivoilla alkamaan uudelleen hommiin.

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Mä vähän luulen, että voi aika nopeasti karista riemu paskansyöjän valinnasta penkin taakse. Ehkä juuri tälle keväälle hyvä valinta ottamaan sen irti mitä tuosta irti on otettavissa, mutta pidemmän päälle uskon projektin ajautuvan vaikeuksiin. Petu on altavastaajalle sopiva valmentaja.

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Mä vähän luulen, että voi aika nopeasti karista riemu paskansyöjän valinnasta penkin taakse. Ehkä juuri tälle keväälle hyvä valinta ottamaan sen irti mitä tuosta irti on otettavissa, mutta pidemmän päälle uskon projektin ajautuvan vaikeuksiin. Petu on altavastaajalle sopiva valmentaja.
Matikainen on Kärppien päävalmentaja nimenomaan tämän kevään ajan, eikä kyse ole nimenomaan sen pidemmästä projektista. Karjalainen on tulossa puikkoihin ensi kaudesta lähtien, tämä on ollut julkinen salaisuus jo pitkään.

Perkele, ehtisiköhän tässä tuonne hallille neljän jälkeen...

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Meillä on tarvittaessa sille tulevalle projektille jo Karjalainen kiinnitettynä. Hän voi tehdä myös jotain muutakin, kuten aikomus on koko ajan ollutkin.

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Matikainen on Kärppien päävalmentaja nimenomaan tämän kevään ajan, eikä kyse ole nimenomaan sen pidemmästä projektista. Karjalainen on tulossa puikkoihin ensi kaudesta lähtien, tämä on ollut julkinen salaisuus jo pitkään.

Perkele, ehtisiköhän tässä tuonne hallille neljän jälkeen...
Perkules. En tosiaan lukenut noita uutisia sen tarkemmin, ja oletin Petun jatkavan saman tien pidempään. Tosiaan projektivalmentajana voi olla hyväkin veto.

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Kalevassa Junno puheli seuraavaa: " Tulevaisuus on auki. Mietimme kauden jälkeen, että menisimmekö Matikaisen kanssa seuraavankin kauden vai mitä teemme."

Kieltämättä joku Karjalainen - Matikainen kaksikko kelpaisi ensi kaudelle hyvin, jos vielä Sihvosen tilalle saataisiin ammattimies. Toisaalta tämän kauden ja Siltsun näyttöjen myötä olisin pitkin hampain valmis pitämään Sihvosen vielä, jos kolmanneksi kaveriksi saataisiin joku ammattimies, esim. Juuri Matikainen.

Skvortsov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Petri Matikaisen Kärpät
Saa, koska seuraava vaihtoehto on metsästää pisteitä sitten katsomosta käsin. On siis olemassa vain yksi vaihtoehto: kaikki, mitä päävalmentaja, Herra Matikainen käskee, on kiinnostettava sataprosenttisesti.
Eli
Millä näytöillä Jokinen pitäisi valita liigajoukkueen apuvalmentajaksi?
Millä näytöillä Silander on valittu?

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mielenkiintoista nähdä, että mitä Petu saa pätkäpestissä Kärpissä aikaan.

Petri Matikainen ei ole ollut koskaan mun suosikkihahmoja suomalaisessa jääkiekossa. On ollut aikoja, jolloin en olisi toivonut koskaan Petri Matikaista Kärppien päävalmentajaksi, mutta...

Niin surkea on Kärppien tilanne tällä hetkellä, ettei Mäntymaan potkuille ollut muuta vaihtoehtoa ja Petri Matikainen, <rummunpärinää>, on täydellinen valinta nyt tuohon pätkäpestiin ja taisi olla kovin vapaana oleva nimi markkinoilla nyt.

Camo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onnittelut täältä Lappeenrannasta, että pääsitte vihdoin Havusta eroon. Tämän siirron jälkeen en haluaisi missään tapauksessa kohdata teitä pudotuspelien ensimmäisellä kierroksella. Se on nyt täysin mahdollista. Haluan vielä varmistaa, että onhan Petulle jo toimitettu moottorisaha koppiin?

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Matikaisen Kärpät, Canes, Jokerit (tämän kevään)
Ei siellä hallilla välttämättä mitään reenejä ole, vaikka kalenterissa niin lukisikin.

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
"Lyön sieluni tähän peliin ja toivottavasti jätkät seuraavat minua. Ja koko organisaatio sen hetken, jonka minä tässä Kärppien päävalmentajana olen."

Luettuani tämän, mietin että oisko se siinä. Lyödään vaikka kaksi vuotta samantein ja tuodaan se Karjalainen siihen alkuperäisen suunnitelman mukaan. No nää on näitä.

Spartalaisella moraalilla viimeiseen mieheen.

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Kalevassa Junno puheli seuraavaa: " Tulevaisuus on auki. Mietimme kauden jälkeen, että menisimmekö Matikaisen kanssa seuraavankin kauden vai mitä teemme."
Kunhan lämpimikseen porisee ympäripyöreitä päävalmentajan pestistä, Karjalaisen kanssa tehdyistä sopimuksista kun ei varmasti haluta puhua vielä mitään kauden ollessa kesken.

Sen sijaan itsekin mietin että olisikohan Matikaisella mitään mielenkiintoa jäädä kakkosmieheksi tuohon Karjalaisen rinnalle? Siinä olisi ainakin paperilla melko asialliselta vaikuttava duo, joskin voi olla että Karjalaisella on ollut oma tiiminsä mietittynä jo pidempään, ja siihen ei välttämättä näin näkyvä ja dominoiva persoona istu mukaan.

No, positiivisia ongelmia ja pohdintoja tässä vaiheessa kaikki.

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree!
No siis ei kai nyt siis ole edes jatkamassa, mutta pointtini juuri se, että hyvin sopii jos haluatte olla sitä edelleen.
Ei tää laiva nyt varmaan hetkeen ole kääntymässä mitään täyskäännöstä, joten altavastaajia ollaan jatkossakin. Ainakin vielä jonkun aikaa, joten Petun metodit toimii luultavasti sen aikaa ihan hyvin.

Mutta ymmärrän kyllä, että jotain hyvää pelitavallista näkemystä tuohon tarvittaisiin lisäksi pitemmässä juoksussa. Tulisiko Karjalaisen muodossa jää nähtäväksi?

Suosikkijoukkue
Kärpät, Kuusamon Pallo-Karhut (PaKa)
Tervetuloa Kärppiin Petu! Tästä kun nostat joukkueen uuteen lentoon ja ensin 12 joukkoon, niin kesällä lupaan tarjota kaljat.
Kyllä tää jääkiekko aiheuttaa tunteita, eilen olin jo varma etten katso peliäkään enää tällä kaudella, mutta nyt pitääkin uusia katsomo tilaus ja Nordiksellekkin tuli jo lippu ostettua ensi viikon peliin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy