Syö paskaa ja menee eteenpäin, eipä tuosta oikein muuta sanottavaa ole.Minkälainen kaveri tämä Matikainen on?
Siltsu ja Soosi vetää parhaillaan vapaaehtosia jäitä noin 10 pelaajalle.Tuoko Matikainen jotain apuvalmentajia mukanaan, vai jatkaako nämä tutut toteemipaalut mukana? Ainakaan missään ei ole mainintaa tästä, joten eiköhän Sihvosen ikuisuussopimus jatkuu tästä eteenpäinkin.
Tuoko Matikainen jotain apuvalmentajia mukanaan, vai jatkaako nämä tutut toteemipaalut mukana? Ainakaan missään ei ole mainintaa tästä, joten eiköhän Sihvosen ikuisuussopimus jatkuu tästä eteenpäinkin.
Tämän muutoksen jälkeen minä ainakin olen aivan varma, että Kärpät menee pleijareihin.Mitä tämä mies saa tällä kaudella aikaan? Nyt optimistisimmat viestit ja ajatukset tähän ketjuun. Voidaanko vielä nousta pudotuspeleihin? Minä ainakin jaksan uskoa niin.
Ja ettei nyt liikaa odotukset pääse nousemaan niin onhan myös Matikainen pelaajakoulutukseltaan tietenkin puolustaja....Manner, Mikkola, Marjamäki, Myllykoski, Mäntymaa, Matikainen...
Ämmiä lisää Kärppien urheilupuolen johtoon tehtaan takuulla!
Kärpät on kerännyt paskaa koko kauden, on mitä syödä ainakin.Syö paskaa ja menee eteenpäin, eipä tuosta oikein muuta sanottavaa ole.
TORI -> VARAUKSEEN
Ei voi olla kummoinen jos potkitaan kesken kauden pois.Minkälainen kaveri tämä Matikainen on?
Laiva vuotaa, mutta seuraavan viiden pelin aikana saadaan tietää oliko vuoto kriittinen.Seurajohto ei paljoa jättänyt Matikaiselle aikaa kääntää kärppälaivaa osumasta karikkoon.
Ei pitäisi olla kovin kova haaste edes, sillä TPS pelaa vielä kahdesti Sportia vastaan ja kerran Pelicansia vastaan. Näissä keskinäisissä kilpailijat menettävät väkisinkin pisteitä sen verran, että paikan 12 sakissa pitäisi tulla lähes jo pelkällä valmentajanvaihdoksen tuomalla boostilla.Tämän muutoksen jälkeen minä ainakin olen aivan varma, että Kärpät menee pleijareihin.
Sanopa muuta. KalPa-pelien jälkeen olisi pitänyt Matikainen ottaa ruoriin. Silloin oli vielä playoff-paikka omissa käsissä ja viikonlopun pelien jälkeen aikaa reenata, kun vasta perjantaina oli seuraava peli. No mutta kyllä tällä nyt ainakin vältetään ne playoutit. Matikaisella on karismaa ja auktoriteettia, toisin kuin Mäntymaalla.Harmittaa vaan niin vietävästi, miksi tämä päätös tehtiin niin myöhään. Tässä ei hirveästi ehdi enää tekemään.
No perhana! Tämäpä mukava tieto.Ei pitäisi olla kovin kova haaste edes, sillä TPS pelaa vielä kahdesti Sportia vastaan ja kerran Pelicansia vastaan. Näissä keskinäisissä kilpailijat menettävät väkisinkin pisteitä sen verran, että paikan 12 sakissa pitäisi tulla lähes jo pelkällä valmentajanvaihdoksen tuomalla boostilla.
Eiköhän ole, pitäähän heidänkin kerrankin tietää mitä sieĺlä kentällä vaaditaan.Onkohan Petulla koppikielenä englanti nyt tämän stintin ajan? Hän on sitä tottunut ulkomailla puhumaan ja meillä noita ulkkareita riittää.