sporttipappa
Jäsen
Arvioidessa pelaajaa harjoituspelien perusteella menee helposti lankaan. Tällä meinaan ihan vaan sitä, ettei näe koko kuviota ihan pelaamisen totisuuteen liittyen, tai hahmota kokonaisuuksia. Olin Kontiolan hankintaa vastaan. Perusteluna varman päälle pelaaminen joukkuetta rakentaessa, rahat olisi pitänyt kiinnittää paremmin. Jokerit kuuluisi mielestäni edelleen kasata tavoitteena mestaruus -periaatteella, enkä usko tähän peilaten Kontiolan olleen fiksu hankinta, vieläkään. Ne ongelmat ovat edelleen: 1 Liian kallis, 2 Liian hidas, 3 Loukkaantumisherkkä.
Kuitenkin, kun Kontiolan pelaamista on katsellut, on sitä valmis kyseenalaistamaan kohtaa 2. Lisäksi, eletään tässä todellisuudessa, jossa itse ei ole kasaamassa joukkuetta, ja valittu linja on nykyinen ja siihen on tyytyminen. Siten jos unohtaa että se reilu puoli miljoonaa olisi voitu käyttää toisin, on mahdollista alkaa vain nauttimaan Kontiolan oivaltavasta pelaamisesta. Onhan Kontiola hauskaa katsottavaa kentällä, ja voi todella tehdä useammasta ketjukaverista entistä paremman pelaajan.
Eli: hyvä väärä hankinta. Katsotaan miten peli kulkee keväällä ja onko mies kunnossa.
Kuitenkin, kun Kontiolan pelaamista on katsellut, on sitä valmis kyseenalaistamaan kohtaa 2. Lisäksi, eletään tässä todellisuudessa, jossa itse ei ole kasaamassa joukkuetta, ja valittu linja on nykyinen ja siihen on tyytyminen. Siten jos unohtaa että se reilu puoli miljoonaa olisi voitu käyttää toisin, on mahdollista alkaa vain nauttimaan Kontiolan oivaltavasta pelaamisesta. Onhan Kontiola hauskaa katsottavaa kentällä, ja voi todella tehdä useammasta ketjukaverista entistä paremman pelaajan.
Eli: hyvä väärä hankinta. Katsotaan miten peli kulkee keväällä ja onko mies kunnossa.