Petopodi – köyhän miehen THF

  • 155 683
  • 662

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En jätä kuuntelematta Kärkkäisen takia, vaan nykyään ihan siksi että sitä tavaraa tulee ihan liikaa. Jaksot on ihan liian pitkiä ja niitä tulee liian usein. Ja taso ei ole ainakaan noussut viime kaudesta.
Tämä on yksi syy miksi mullakin on jäänyt tämän kauden jaksoista suurin osa kuuntelematta. Ei se tarvi kuin pari parin tunnin jaksoa ja alkaa jäämään nämä reilun tunninkin pätkät väliin. Tykkään kuitenkin kuunnella jaksot järjestyksessä ja kokonaan.

Aika aikansa kutakin. Minä olen kuunnellut Petopodia ihan alusta lähtien, mutta ei tässä mitään kyyneleitä ryhdytä puristamaan, vaikka nyt vähemmälle kuuntelulle jääkin. Elämässä on ja pitääkin olla muutakin, kuin kuluttaa yli kolme tuntia viikossa kuuntelemalla jotain podcastia. Mulle se on tässä elämäntilanteessa puolet liikaa.

Tähän case-Kärkkäiseen en ole vielä jaksoissa törmännyt, mutta jos oikeasti perusteena on ollut, että J.K. jätti toimarin tehtävät, niin on jäänyt kyllä taustat tutkimatta. On sillä hallituksen pj:lla kuitenkin todella paljon valtaa. Varsinkin kun sattuu olemaan firman perustaja. Saa nähdä, että tuleeko tuo jakso joskus kuunneltuakin?
 

Arbelius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Ketut, Oulun Kärpät
Ite kuuntelen petopodit aina autossa tai jonkin askareen parissa taustalla. Kun yksin ajelee jonnekin vähän kauemmas 30-40min matka, yleensä kun kalalle menee.
 

Fancy Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
IceHearts
Pakko arvostaa tietyllä tapaa.

Mutta sitten taas toisaalta. Miksi ankeuttaa (oletan että haluaisit käydä peleissä) omaa elämää jonkin asian takia mihin sinun päätös ei vaikuta kärpäsen paskan vertaa. Paljon isompi asia on olla käymättä ko. kaupoissa, jota siis itsekin noudatan.
Onhan se tavallaan surullistakin. Kärpät on ollut aina rakas seura ja on sitä yhä, ja joka on antanut elämänvoimaa heikoilla hetkillä.

Vaikka hedoistinen olento olenkin, en ole ontologisesti ajatellen yksin yksikseen vaan osa ympäristökulttuurista kollektiivia. Sii mielessä ideologiset valinnat ohjaavat arvomaailmaa. Tietty ymmärrän, ettei minun lompakko paljon merkitse Kärppien budjetissa, mutta silläkin on vaikutusta, että tätäkin keskustelua käydään. Ja mitä Ukrainassa tällä hetkellä tapahtuu niin senkin takia on ajankohtaisempaa kuin koskaan käydä arvokeskustelua, ettei natsismi 2.0 toistaisi edeltäjäänsä.
 

Snopek

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Arttu Hyry
Mielestäni eilisen päivän jakso osui aivan naulan kantaan. Meidän ulkopuolelta tulleet puolustajat vuotaa omiin ja se on mielestäni todella huono tilanne. Jos tuossa joukkueessa jonkinlainen vaatimustaso on, niin ei muuta kuin Olkkosta ja Juusolaa ylemmäs puolustaja pareissa. Alisuorittajat penkin päähän tai katsomoon.
 

Vyuola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Roki
Mielestäni eilisen päivän jakso osui aivan naulan kantaan. Meidän ulkopuolelta tulleet puolustajat vuotaa omiin ja se on mielestäni todella huono tilanne. Jos tuossa joukkueessa jonkinlainen vaatimustaso on, niin ei muuta kuin Olkkosta ja Juusolaa ylemmäs puolustaja pareissa. Alisuorittajat penkin päähän tai katsomoon.
Alisuorittaako, jos pelaaja on yksinkertasesti paska? Penkin päähän tai vaikka alle joka tapauksessa..
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Se on hyvä että kritiikkiä annetaan kun sille on syytä, mutta toisaalta vähän vieroksun tuota että otetaan aina tikunnokkaan samat tietyt pelaajat ja pistetään tappiot ikäänkuin heidän piikkiinsä. Ei Kärpät ole kollektiivinakaan pelannut mitään häikäisevää kiekkoa alkukaudesta, ja pisteitä on napsittu siksi koska muutamat kärkijätkät ovat olleet suorastaan tulikuumia. Ei se viisikkopelaaminen sillä ratkea että pistetään Berglund poppareille ja otetaan joku Olkkonen tilalle luutimaan.

Ja joo, noita sählyjuttuja ja muita inside-jorinoita voisi kyllä karsia jakson alkupuolilta, eivät ole kuulijalle läheskään niin kiinnostavia mitä itse juontajille ja näiden kaveripiirille.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Irbe

Irbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Mielestäni eilisen päivän jakso osui aivan naulan kantaan. Meidän ulkopuolelta tulleet puolustajat vuotaa omiin ja se on mielestäni todella huono tilanne. Jos tuossa joukkueessa jonkinlainen vaatimustaso on, niin ei muuta kuin Olkkosta ja Juusolaa ylemmäs puolustaja pareissa. Alisuorittajat penkin päähän tai katsomoon.
Toisaalta itse tykkään yleisesti ottaen ajatuksesta, että nuo ulkkarikortit katsotaan loppuun saakka, jos/kun heille ei sillä hintalapulla uutta pelipaikkaa muualta löydetä. Heidät on hankittu kantamaan ja jos sitten keväälläkin vielä todetaan, että ei riittänyt niin sitten ei riittänyt. Penkin päästä saati katsomosta murennetaan kyllä tällaisen saranapelaajaksi hankitun pelaajan itseluottamus lopullisesti, eikä apuja ole varmasti luvassa enää yhtään (toki mahdollisuuksia on jo tähän mennessä tälle kaksikolle annettu, sanotaanko kiitettävästi). Toisaalta myös mielelläni näkisin näitä omia poikia ottamassa vastuuta yhä enemmänkin.
 

Snopek

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Arttu Hyry
Alisuorittaako, jos pelaaja on yksinkertasesti paska? Penkin päähän tai vaikka alle joka tapauksessa..
No se on taas toinen kysymys ja ollaan siitä samaa mieltä, että eiväthän nuo kaverit mitään vahvistuksia ole.
Toisaalta itse tykkään yleisesti ottaen ajatuksesta, että nuo ulkkarikortit katsotaan loppuun saakka, jos/kun heille ei sillä hintalapulla uutta pelipaikkaa muualta löydetä. Heidät on hankittu kantamaan ja jos sitten keväälläkin vielä todetaan, että ei riittänyt niin sitten ei riittänyt. Penkin päästä saati katsomosta murennetaan kyllä tällaisen saranapelaajaksi hankitun pelaajan itseluottamus lopullisesti, eikä apuja ole varmasti luvassa enää yhtään (toki mahdollisuuksia on jo tähän mennessä tälle kaksikolle annettu, sanotaanko kiitettävästi). Toisaalta myös mielelläni näkisin näitä omia poikia ottamassa vastuuta yhä enemmänkin.
No viime keväänä se nähtiin, että kyseisillä pelaajilla ei riitä. Esimerkiksi Koivisto pystyi parantamaan surkean alkukauden jälkeen pelaamista, joka olisi mielestäni näidenkin pelaajien pitänyt pystyä tekemään, jos toivoa paremmasta oikeasti olisi.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ketjussa olevan palautteen perusteella pojat jatkaa samalla ala-arvoisella linjalla kuten aina ennenkin. Eipä tarvitse antaa uutta mahdollisuutta, laadukastakin podia kun on onneksemme tarjolla.
 

Arbelius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Ketut, Oulun Kärpät
On paljon kritiikkiä nyt palstalla Petopodin suuntaan niin pitää itse sanoa että minä tykkään ja kuuntelen jatkossakin. Toki sählyhöpinät on insidejuttuja ja herrojen omia juttuja, mutta eipä niistä mitään haittaakaan ole.
 

Vyuola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Roki
Onko muuten heittää suosituksia laadukkaasta kiekko/ kärppä aiheisesta podista?
Liiga wam toimii itelle, yleisesti liigatouhuja, hyviä vieraita ja toinen podiukko Kärppien mies korvia myöten. Lepposaa kuunneltavaa, välillä aiheesta ja välillä vierestä.
 
Viimeksi muokattu:

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Kyllä minä tästä tykkään. Tykkään myös siitä, että ovat kriittisiä, kun sen paikka on. Kyllähän he sitten kehuvatkin, kun sen paikka on. Olen jossain todennutkin, että en vain pysty olemaan itsekään sellainen kaikki on mahtavaa kannattaja. Mielestäni kritiikkikin kuuluu kannattamiseen. Mitä siitäkin tulisi, jos me kaikki vaan tyydyttäisiin johonkin Marjamäkeläisyyteen tai sisäsiittoiseen saunakaveriporukkaan.

Minusta on myös ihan kiva, että nostavat muita lajeja vähän esiin tässä Kärppien doiminoimassa kaupungissa. En näe siinä kyllä mitään pahaa.

Kärkkäistä poikotoin sillain, että en osta sieltä mitään. Tietysti harmillinen juttu tuo sponsorointi. Toisaalta mitä tässä jäisi käteen, jos pyrkii olemaan 100% periaatteellinen. Mutta hattu päästä teille, ketkä olette.

Kun nämä yrittää keksiä lempinimiä niin tässä heille..

Antti "saakkokiinni" Meriläinen
Joonas "jaseettä" Hepola

Liigawam ihan ok, mutta vähän liian hassuttelua alusta loppuun. Paitsi jos on joku vieras, jolla rankempaa juttua.

Urheiluromantikko Linnanahde vaikuttaa ihan hyvältä, mutta ilmeisesti vain YouTubessa.

Ja kyllä kai tuota Vihtilää ja Pitkästäkin kuuntelee.. tämäkin kai vain tubessa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös