Juuri Lepakkovuoro-podcastissa Wiskari alleviivasi vieraana olleesta Komarovista, että vaikka mies mielletään jäähyherkkänä kaiffarina, niin esimerkiksi änäriuran aikana hankki hän tilastollisesti joukkueilleen pitkässä juoksussa enemmän ylivoimaminuutteja kuin alivoimaa. Toki tämän kauden otteita IFK:ssa en ole sen tarkemmin seurannut ja lienet asiasta varmasti paljon paremmin perillä kuin minä.
Ikä alkaa painaa, mutta ei kannata vielä vajota synkkyyteen. Itse uskon että Pappa-Leonidin parhaat pelit ovat vasta luvassa keväällä.
IFK:n aikana ei ole juuri jäähyjä aiheuttanut kellekään. Itse on pleijareissa pilannut takaa-ajon älyvapaalla päällekarkauksella, josta isot jäähyminuutit ja pelikiellot. Eli kahden kauden otannalla nuo Wiskarin jutut ei voisi pahemmin metsässä olla, jos nykyaikaa katsotaan. Varmasti NHL:ssä oli eri pelaaja. Nyt on täydi vitsi, jota vituttaa nähdä oman joukkueen riveissä.
Komarov on joskus ollut hyvä hommassaan. Nykyään on suuri vitsi. Käytöskymppejä, pelikieltoja ja kruununa juuri tuo miten kusi kauden tärkeimmällä hetkellä pleijareissa koko joukkueen päälle. Ei taklaa ja nuo ärsytysyriryksensä ei kiinnosta vastustajia pätkääkään.
IFK:n kannattajana toivoisin, ettei pleijareissa pelaisi peliäkään kun hänessä on valtava mahdollisuus siureen haittaan ja käytännössä nolla mahdollisuus olla kummemmin hyödyksi.
Topikkiin sen verran, että paljon olisi Komarovilla opittavaa Tiivolasta miten ollaan joukkueelle hyödyksi ja pystytään hämmentämään jäähyttömästi.