Mainos

Peter Tiivola

• 147 951
  • 803

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Meidän Peter vaan jaksaa herättää tunteita vastustajissa. Pakko arvostaa.

Muutenkin olen ajatellut tuota Tiivolaa ja hänen historiaansa Ässissä. Joskus aiemmin oli the ykkössentteri, mikä ei ole hänelle se otollisin rooli. Lisäksi nykyinen joukkue on varmasti paras, jossa Pege on Porissa pelannut. Joten olettaisin, että Porissa on taas ihmisen entistä parempi olla.

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tokihan tuossa hävinneen joukkueen pelaaja muutenkin on aika altis kiehahtamaan. Sitten kun selkeästi pelin ollessa ohi käy töytäisemässä/taklaamassa, niin sehän on vain puhdasta provosointia. Mutta siinähän se vastuu onkin, että miten tällaiseen reagoi. Tuohon olisi kannattanut reagoida heti tai jättää sikseen.

Onnistuneesti provosoitu/rottailtu Tiivolalta ja Kodytekin kasetti ei tätä syystä tai toisesta kestänyt vaan sortui typeryyteen. Luulen, että oli jo pelissä tapahtuneiden monen asian summa lisättynä siihen, että IFK on ollut jo pitkään yksi liigan paskimpia joukkueita. Kodytek pelaajana yleensä todella rehti ja ihan kylmäpäinen. Ottanee opiksi tästä.

Sihti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Onnistuneesti provosoitu/rottailtu Tiivolalta ja Kodytekin kasetti ei tätä syystä tai toisesta kestänyt vaan sortui typeryyteen.
Tämä nyt ei ole varsinaisesti vain sinulle, mutta ihmetyttää suuresti, miten osa IFK:n kannattajista on reagoinut tähän "rottailuun". Luulisi että juuri siellä osattaisiin arvostaa vanhanliiton provosointia jolla koitetaan sekoittaa vastustajan kuuppa. Teillä kun siellä pelaa muuan Åstenit ja Komarovit, jotka varsin hyvin nämä kyseiset temput myös taitavat. Siellä kustaisiin hunajaa kun roolit olisivat toisinpäin ja jonkun Tiivolan kuuppa olisi seonnut mutta nyt tässä tilanteessa Pegen tekoset ovatkin rottailua. Koomisuutta lisäävät nuo osan IFK:n kannattajien itkut Talajan taklauksesta teletappiin. Tai ylipäätään Tiivolan törmäilystä puhuminen taklaamisena.

Minun mielestäni provoilut ja tökkiminen kuuluvat lajiin. Ymmärtäisin jos jossain Mikkelissä tai Jyväskylässä hengitettäisiin paperipussiin lauantain jäljiltä, mutta kyseistä toimintaa Helsingistä en ymmärrä.

Toivottavasti 29.1.2025 nahistellaan ja nähdään rehtiä fyysistä peliä. Jatketaan siitä mihin lauantaina jäätiin, mutta jätetään potkimiset välistä. Ässät ja IFK ovat hengenheimolaisia ja itse monen muun patasydämen tavoin arvostan isosti IFK:ta ja sen kannattajia. Pidetäänhän peli jatkossakin sopivan rosoisena ja jätetään moraaliposeeraus ihan muille joukkueille.

Prt Sc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onnistuneesti provosoitu/rottailtu Tiivolalta ja Kodytekin kasetti ei tätä syystä tai toisesta kestänyt vaan sortui typeryyteen. Luulen, että oli jo pelissä tapahtuneiden monen asian summa lisättynä siihen, että IFK on ollut jo pitkään yksi liigan paskimpia joukkueita. Kodytek pelaajana yleensä todella rehti ja ihan kylmäpäinen. Ottanee opiksi tästä.

Tiivola osaa olla erittäin ärsyttävä tapaus ja ui usein onnistuneesti vastustajan ihon alle. Luulenpa, että Talajan pommin jälkeen Tiivola on nähnyt oivan maalitaulun ja päässyt hyvin ihon alle. Kiva kun punaisten veljesten kohtaamisissa jälleen sattuu ja tapahtuu!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy