Peter Tiivola

  • 109 950
  • 582

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
No ettekö te nyt tajua?? Tiivola olisi siis tulossa Ässiin, sitähän tuo Juomarin "hei hei kesä" heitto tarkoitti.. ettei malta odottaa ensi syksyä :D

EDIT: no nyt oli näemmä vielä ehtinyt laittaa toisen viestin, mikä oikein alleviivaa asiaa
Minä kun tyhmänä luulin, että juuri päinvastoin, tuon viestin takia :D Pisteet sinulle, jos menee sinun ajatukseni nappiin, voin todeta jälleen kerran, että v*ttu olin tyhmä (taas).
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Minä kun tyhmänä luulin, että juuri päinvastoin, tuon viestin takia :D Pisteet sinulle, jos menee sinun ajatukseni nappiin, voin todeta jälleen kerran, että v*ttu olin tyhmä (taas).
Siis se voi olla minäkin, joka totean taas olevani tyhmä, siksi laitoin hymiönkin viestin loppuun.. mutta kunhan nyt vähintään läpällä rivien välistä luin, että tuossa @Juomari Turmio tarkoitti Tiivolan olevan tulossa juuri Ässiin, kun noin vihjailevaan sävyyn kirjoittaa.. kukaan ei ole ottanut huomioon, että hänen sanottiin tuossa olevan tulossa SUOMEEN, eli siis voi olla menossa Jokereihin, siihenkin vihjailu sopisi

Tiivolan paluu ei Poriin sikäli olisi mikään ihme, kun kuitenkin Porin seutua aina on niin ylistänyt ja vahvat siteet alueeseen omaa
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
No joo, voi olla kyllä tuo Jokeritkin hyvin mahdollinen. Heillä sentteriosastolle taidettu kiinnittää Kossila ja Björninen, Bjööninen varmaan nousee kolmosketjuun ensi kaudeksi, Tiivola neloseen? Saisi kyllä isoa roolia vaikkapa täältä, tiedä sitten mikä on suunta. Varmasti Tamperelaisseuratkin luulisi olevan houkutteleva vaihtoehto, mutta rakkaus Poria ja Ässiä kohtaan voi tietysti tuoda Poriin :D
 

mize

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No joo, voi olla kyllä tuo Jokeritkin hyvin mahdollinen. Heillä sentteriosastolle taidettu kiinnittää Kossila ja Björninen, Bjööninen varmaan nousee kolmosketjuun ensi kaudeksi, Tiivola neloseen? Saisi kyllä isoa roolia vaikkapa täältä, tiedä sitten mikä on suunta. Varmasti Tamperelaisseuratkin luulisi olevan houkutteleva vaihtoehto, mutta rakkaus Poria ja Ässiä kohtaan voi tietysti tuoda Poriin :D

Vahva veikkaus, että Oulu on osoitteena.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tappara? Eikös nää kaikki ex-Ässät sinne palaavat?
 

ElMaccone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa, sympatiat HIFK ja Chigaco
Ottaisin tietysti riemulla Tiivolan takaisin, mutta täytyy muistaa myös ettei yksi Tiivola vielä mitään hirveää kiimaa tee.
 

Fuzzy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Flyers
Asiasta taisin jo kuukausi/pari sitten sanoakin, mutta välkommen bäck Peter.
 

ElMaccone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa, sympatiat HIFK ja Chigaco
Huikeeta Porilaista positiivisuutta! No joka tapauksessa minä ainakin toivon tämän huhun olevan totta.
Niin minäkin toivoisin, mutta se on vielä epäselvää onko Tiivola tarpeeksi hyvä ykkössentteri playoffeja tavoittelevalle tai playoffeja pelaavalle joukkueelle
 

Patamies82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät/Pittsburg
Niin minäkin toivoisin, mutta se on vielä epäselvää onko Tiivola tarpeeksi hyvä ykkössentteri playoffeja tavoittelevalle tai playoffeja pelaavalle joukkueelle
Tuota itsekkin oon miettinyt, et riittääkö ykkössentterix playoff joukkueelle? Toki toivon silti et tulisi takaisin patapaitaan. Ja taas jos menee johonkin hpk:n niin ehdotan julkista "kivitystä". On hän niin paljon vannonut rakkauttaan Ässiin ja Poriin, et ei vaan voi mennä johonkin saman kokoiseen seuraan ku Ässät on. Ja mielestäni olisi myös vähän "velkaa" padalle viime kesän viime hetken lähdöstä
 

ElMaccone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa, sympatiat HIFK ja Chigaco
Tuota itsekkin oon miettinyt, et riittääkö ykkössentterix playoff joukkueelle? Toki toivon silti et tulisi takaisin patapaitaan. Ja taas jos menee johonkin hpk:n niin ehdotan julkista "kivitystä". On hän niin paljon vannonut rakkauttaan Ässiin ja Poriin, et ei vaan voi mennä johonkin saman kokoiseen seuraan ku Ässät on. Ja mielestäni olisi myös vähän "velkaa" padalle viime kesän viime hetken lähdöstä
Ässät ei todellakaan ole samankokoinen, kuin HPK.
 
Suosikkijoukkue
Artyukhin
Lähemmäs kotikulmia ja joukkuueseen, millä on jonkunnäköset saumat pärjätäkin. Uskon myös HPK:oon olevan yksi ainoista lähtökohtaisesti OK lähtökohdilla oleva joukkue, joka olisi kiinnostunut Tiivolan palveluksista.
 

ElMaccone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa, sympatiat HIFK ja Chigaco
Lähtökohtaisesti hpk on kyllä samankokoinen seura kuin Ässät. Ei millään tavalla isompi eikä pienempi. Brändinä kylläkin pienempi
Lasken HPK:n isommaksi. En ota mukaan tähän nyt brändiä vaan vertaan HPK:n parempaa menestystä koko 2000-luvulla ja pelaajabudjettia.
Kokonaisbudjeteista ei mitään tietoa/kiinnostusta
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin minäkin toivoisin, mutta se on vielä epäselvää onko Tiivola tarpeeksi hyvä ykkössentteri playoffeja tavoittelevalle tai playoffeja pelaavalle joukkueelle
On tänne ihan riittävä ykkössentteri, kovempia nimiä tuskin edes saataisiin. Toivottavasti palaa Ässiin, epäilen ettei toteudu, mutta mielelläni olen väärässä.
 

ElMaccone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa, sympatiat HIFK ja Chigaco
On tänne ihan riittävä ykkössentteri, kovempia nimiä tuskin edes saataisiin. Toivottavasti palaa Ässiin, epäilen ettei toteudu, mutta mielelläni olen väärässä.
Olen samaa mieltä että tuskin kovempaa nimeä tänne nyt saataisiin. Barachin kanssa oli oiva sentterikaksikko kahteen ekaan ketjuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös