Pesiskausi 2025

  • 42 607
  • 381

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Se on aika jännä, että ei ole tehnyt fysiikalleen mitään. Koko superpesisuransa ajan ollut fyysisesti heikko, sekä lyhyitä hakiessa näyttää yhtä jäykältä ja kankealta kuin minä nostelemassa lattialta lapsen leluja.
No minun mielestäni on ollut kehitystä, on vähintään ainakin lievästi kauttaaltaan parempi noissa jutuissa. Tietysti Väliahon kohdalla on myös se jatkuva ailahtelu, on joskus ihan maaginen (myös fyysisesti väläyttelevä) mutta sitten suht usein myös täysin hmv, haluton ja passiivinen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Jep, täysin sama käsitys minulla. Nollatilanne ja taktinen silmä huippuluokkaa, mutta fysiikassa jää jälkeen.
Olen hieman rumasti todennut, että jos Väliaho olisi vähän parempi lukkari, hän ei olisi Suomen mestari.


Se on aika jännä, että ei ole tehnyt fysiikalleen mitään
Jos en väärin muista niin olen lukenut useampana keväänä, kuinka nyt on jälleen talvella harjoiteltu heikkouksia ja ollaan otettu isoja harppauksia eteenpäin. Noh totuus onkin paljastunut peleissä.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Olen hieman rumasti todennut, että jos Väliaho olisi vähän parempi lukkari, hän ei olisi Suomen mestari.
Ihme antipatioita kohtaan hänen suhteensa kyllä on. Itse pidän näistä taktisista muttei välttämättä fyysisesti täysin vahvoista lukkareista - liittynee ehkä osin Nurmon Jymyn perinteisiin tällä alueella, hymiö.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Ihme antipatioita kohtaan hänen suhteensa kyllä on. Itse pidän näistä taktisista muttei välttämättä fyysisesti täysin vahvoista lukkareista - liittynee ehkä osin Nurmon Jymyn perinteisiin tällä alueella, hymiö.
Myönnän, että se Sotkamon viimeisellä kaudella nähty aika arvoton näytelmä vaikuttaa. Keinänen koki saman kohtalon, mutta jostain syystä hän sen osasi käsitellä ammattimaisesti.

Tuohon jälkimmäiseen niin Mansen naisissa pelaa lukkari kenen mikään isoin vahvuus ei ole lyhyet vaan ne löytyy hyvin kusisessa nollan tolpassa ja takasen laudan käytössä niin pitäisi Väliahoa myös fanittaa, mutta jokin vain ei hänen kohdalla klikkaa yhteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös