Pesiskausi 2025

  • 46 018
  • 429

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Älä nyt, mulle tuli pelikiellonkin aikana jotain yksityisviestejä, jätin tosin lukematta kun ei sisältö kiinnostanut.
Hyvähän se on, kun annetaan ymmärtää ihan muuta, kun todellisuudessa vain kiiteltiin hyvästä ja rehdistä sarjasta. Jonkinlaisia näkemyseroja kun sen aikana oli. Joskin asiantuntijoiden mukaan Koplan sisäpelin piti siinäkin siivittää joukkue jatkoon. Tietysti, jos se on väärin, niin sitten on.

@Nerozki, mainitsin vain "hienon" tyylisi liveseurannassa, mikä on samalla tasolla noiden etukäteen naureskelijoiden ja lopulta väärässä olevien asiantuntijoiden kanssa. Enkä todellakaan ole ainoa, joka tälle on pitkin kautta naureskellut. Jokainen tietysti kannattaa tyylillään.

Pahoittelen, mutta et päätä mitä palstalle sääntöjen puitteissa kirjoitan. Julkisesti kirjoittamasi viestit ovat ihan vapaasti esimerkkinä käytettävissä.
 
Viimeksi muokattu:

Nerozki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sotkamon Jymy, Man Utd
Kuten sanoin, älä tuo mua tähän millään lailla, mua ei kiinnosta teidän väännöt, en liity siihen mitenkään, en halua olla mukana millään lailla, joten kiitos älä käytä mua minään esimerkkinä.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Kyllähän se vastakkainasettelu tulee vain ja ainoastaan yhdestä suunnasta, yhdeltä nimimerkiltä, pelikieltosi aikana jaksoi neutraalikin katsoja keskustella pudotuspeleistä. Ja onhan se pelko ihan jäätävää, ei mikään muu noin heikkoa itsetuntoa selitä.
Olet tässä todellakin oikeassa.

Ihmettelin hieman, kun keskustelun mentaliteetti palstalla vaikutti elokuun lopusta syyskuun puoliväliin poikkeuksellisen positiiviselta kesken kauden viimeisimpien pesismatsien.

Taisin juuri tehdä Nikke Knatterton -tasoisen johtopäätöksen palstani parantamiseksi.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
@Mazaa lienee oikeassa ja fanipoikien on aika jättää nämä keskustelut oikeille tietäjille ja asiantuntijoille, jotta voivat läpsytellä toistensa takapuolia ja kehua hyviä Jymy-vastaisia ennustuksiaan, jotka osuvat noin 47,6 prosentin todennäköisyydellä. Näistä ennustuksista kannattaa tutkia esimerkiksi Pesiskausi 2023 -ketjun sivu 18 ja "Jymyllä ei mitään palaa" -osio, mikä jatkuu "Vedon jatkumo on kuin Jymy 2011-15" -osiolla.

Allekirjoittaneella 21 Pesiskausi-ketjua, jos joka kerta olen Jymyä väittänyt ennen kauden alkua mestariksi, niin 11 kertaa on osunut. Ihan hyvä osumaprosentti kaikkien suurten tietäjien keskuudessa.

Onhan tuo Jymyn ylivoima aiheuttanut sen alemmuudentunteen muiden keskuudessa, että se tuntuu menevän tietyillä nimimerkeillä aina henkilökohtaiseksi. Tavallaan hellyyttävää, enimmäkseen vain rasittavaa. Sen Sotkamon Jymyn kanssa vietetyt noin kolme vuosikymmentä ovat opettaneet, että turha nöyristellä, kyllä tähän instituutioon voi uskoa joka tilanteessa. Joskus ne häviää, mutta aika usein voittaakin.

Suuren voittajan ja kaikkien aikojen top3-pesäpalloilijan, Jani Komulaisen, sanoin: ei ne huonoille huutele.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös