Lopettaisko Aleksi nyt kuitenkaan..? :)Doksalle paineita ensikauteen... Ei tule olemaan mikään "rallattelu" mestaruuteen ilman Allua ja Jussilaa, mutta se on sitten seuraavan ketjun asioita!
Lopettaisko Aleksi nyt kuitenkaan..? :)
Lopettaisko Aleksi nyt kuitenkaan..? :)
Paskanjauhantaa tuo on. Kurikka pidettäisiin kirkuen, ja iso rooli olisi tarjolla, vaikka tulijoita olisi Jussilaa myöten. Jos pelaaja ei halua jäädä, niin minkäs teet.IPV:n "diktaattorin" Jani Valkeapään vuoden takaiset puheet pitkäjänteisestä kehitystyöstä joutavat aika huvittavaan valoon, jos nämä huhut ovat totta, että joukkueeseen on tulossa Jussila, Kohonen ja Toivola, kun taas maan lupaavimpiin nuoriin pelaajiin kuuluva Kurikka on lähdössä pois.
Onhan se varmasti turhauttavaa rämpiä vuosia siellä pudotuspelien ulkopuolella, mutta harvoin tällainen pikavoittojen tavoittelu 30-45-vuotiaita palkkasotureita hankkimalla mitään hyvää tuottaa pidemmällä perspektiivillä.
Tekee lajille hyvää, jos saataisiin 4 kärkeä vähän laajennettua ja hajotettuakin.
Olen täsmälleen samaa mieltä siitä, että ei ole tervettä, kun välieräjoukkueet ovat vuodesta toiseen täsmälleen samat. Ja nimenomaan se ratkaisu olisi se, että joku organisaatio oikeasti tekisi määrätietoista ja pitkäjänteistä työtä sen eteen, että nousisi näitä kärkijoukkueita haastamaan. Hyvinkäällä ehkä jotain tämän suuntaista voi olla tapahtumassakin, mutta IPV taas näyttää huhujen perusteella hakevan pikavoittoa yhden kauden riskipanostuksella. Ongelma on minun nähdäkseni se, että IPV:n rosteri tulee olemaan tolkuttoman epätasainen ja Kohosen sekä Partasen urat vääjäämättä vetävät viimeisiään ja Jussilan sitoutumisen varaan en myöskään paljon laskisi, kun miehen siviilielämä ihan toisella puolella Suomea. On näin ollen melkoinen vaara siitä, että vuoden päästä joukkuetta pitää remontoida merkittävästi.Paskanjauhantaa tuo on. Kurikka pidettäisiin kirkuen, ja iso rooli olisi tarjolla, vaikka tulijoita olisi Jussilaa myöten. Jos pelaaja ei halua jäädä, niin minkäs teet.
Jos IPV ei nyt osoita olevansa tosissaan ja vakavasti otettava organisaatio, niin joukkue hajoaa ensi kesän jälkeen kuin Jokisen eväät. Nyt haetaan nousua ylempään keskiryhmään ja siitä ylöspäin sitten.
Tekee lajille hyvää, jos saataisiin 4 kärkeä vähän laajennettua ja hajotettuakin. Ei IPV huhutuillakaan vielä siihen yllä, mutta suunta olisi oikea.
Joo, mä olen ihan samaa mieltä, että jos joku Kohonen tulee, niin ei ole pitkäjänteistä toimintaa. Jussilalla vielä yli 5 vuotta huipulla jäljellä halutessaan, joten en laske samaan kastiin lainkaan. Tässä on se, että Partanenkin pelannee viimeistä kauttaan ja Kouvolan "lainamiesten" sopparit katkolla, joten ensi kaudeksi yritetään varmaan siksikin saada mahdollisimman hyvä porukka kasaan.Olen täsmälleen samaa mieltä siitä, että ei ole tervettä, kun välieräjoukkueet ovat vuodesta toiseen täsmälleen samat. Ja nimenomaan se ratkaisu olisi se, että joku organisaatio oikeasti tekisi määrätietoista ja pitkäjänteistä työtä sen eteen, että nousisi näitä kärkijoukkueita haastamaan. Hyvinkäällä ehkä jotain tämän suuntaista voi olla tapahtumassakin, mutta IPV taas näyttää huhujen perusteella hakevan pikavoittoa yhden kauden riskipanostuksella. Ongelma on minun nähdäkseni se, että IPV:n rosteri tulee olemaan tolkuttoman epätasainen ja Kohosen sekä Partasen urat vääjäämättä vetävät viimeisiään ja Jussilan sitoutumisen varaan en myöskään paljon laskisi, kun miehen siviilielämä ihan toisella puolella Suomea. On näin ollen melkoinen vaara siitä, että vuoden päästä joukkuetta pitää remontoida merkittävästi.
Kurikan tilannetta ja hänen motiivejaan lähteä en tunne tarkkaan, mutta noin lähtökohtaisesti tuollaisen helmen kiinnittäminen pitäisi olla seurajohdon ykkösprioriteetteja. Huhut jostain suullisesta sopimuksesta Kurikan kanssa aiheuttavat lähinnä myötähäpeää seurajohtoa kohtaan. Jos asioista muka oikeasti on sovittu, niin miksi ihmeessä tuota sopimuksen sisältöä ei ole kirjoitettu paperille ja allekirjoitettu.