Kyllä se on niin, että Veto ei pysy nollilla, joten jos tästä nollille jäädään, niin se on menoa.Älä hätäile dorka!
Kyllä se on niin, että Veto ei pysy nollilla, joten jos tästä nollille jäädään, niin se on menoa.Älä hätäile dorka!
Ja noin. Nyt on Vedolla henki päällä. Maanantaina sarja katki sitten!Kyllä se on niin, että Veto ei pysy nollilla, joten jos tästä nollille jäädään, niin se on menoa.
Oo jo hiljaa. Uskottavuus kärsii.Ja noin. Nyt on Vedolla henki päällä. Maanantaina sarja katki sitten!
Joo kyllä tuossa Sigen viimeisellä olisi voinut rohkeasti vain sitä merkkiä laittaa päälle! Ruuskalle ei nyt sitten saatu kotiutuspaikkoja ollenkaan.Veto tekee sen ihan itse. Sämpyn kanssa olisi mestaruus jo lähes varma.
Epelle jäi ulkopelaajan rooli vasta kultaisen sukupolven eli Jannen, Samin ja Karran noustua ratkaiseviin rooleihin. Pelasi 80-luvun alkupuolelta asti ykköskärkenä ja meni kentälle ihan kovalla prosentilla ja Itä-Länsi pelaajaksi. Mestarijoukkueissa sitten rooli lähinnä ulkopelissä ja kaarella aivan älyttömänä tsempparina.80-90 -luvun doksa oli hän. Oon muuten käynyt Okkosen vetämän uimakoulun joskus junnuna. Taisi toimia liikunnanohjaajana aikoinaan.
Kiitos historiakatsauksesta, itse muistelin omin silmin nähtyjä touhuja. Tuo pukukoppipelaaminen on kans doksan vahvuuksia.Epelle jäi ulkopelaajan rooli vasta kultaisen sukupolven eli Jannen, Samin ja Karran noustua ratkaiseviin rooleihin. Pelasi 80-luvun alkupuolelta asti ykköskärkenä ja meni kentälle ihan kovalla prosentilla ja Itä-Länsi pelaajaksi. Mestarijoukkueissa sitten rooli lähinnä ulkopelissä ja kaarella aivan älyttömänä tsempparina.
On tuo JoMan ulkopeli dominoivalla tasolla.
Väittäisin, että mikäli Jymy ei paranna selkeästi, JoMa ottaa tuplan. Kopla olisi jälleen pelkkä suupala Mailalle. Ja ihan kaikella kunnioituksella kouvolalaisia kohtaan, JoMa lienee Vedon ohella näille epäsopivin vastustaja.
Epelle jäi ulkopelaajan rooli vasta kultaisen sukupolven eli Jannen, Samin ja Karran noustua ratkaiseviin rooleihin. Pelasi 80-luvun alkupuolelta asti ykköskärkenä ja meni kentälle ihan kovalla prosentilla ja Itä-Länsi pelaajaksi. Mestarijoukkueissa sitten rooli lähinnä ulkopelissä ja kaarella aivan älyttömänä tsempparina.
90-luvun alun joukkueista tulee ensimmäiseksi mieleen Hartikaisen Olli lähinnä ulkopelimeriiteistään. Aikansa paras lukkari, mutta sisäpelissä ei mikään kummoinen ollut.Kiitos historiakatsauksesta, itse muistelin omin silmin nähtyjä touhuja. Tuo pukukoppipelaaminen on kans doksan vahvuuksia.
Piti myös omat hereillä kun kaari alkoi nukahdella ja touhu mennä flegmaattiseksi.Ja oli muuten kovaäänisin kaaripelaaja mitä olen kuullut. Heikompi lukkari tippui polvilleen jo täällä-huudosta