Puputti ja Haapakoski jatkavat kaksi seuraavaa kautta Vimpelin Vedon riveissä:
Vimpelin Veto - Puputti ja Haapakoski jatkavat Vimpelissä
Vimpelin Veto - Puputti ja Haapakoski jatkavat Vimpelissä
Ylivertainen Sotkamon Jymy kärsi jo tällä kaudella tappion Jyväskylän Kirille. Vimpelilläkin oli jo yksi tappio tällä kaudella Sotkamo-tappion lisäksi, tänään tuli sitten se toinen.
Onkos jollain muuten varmaa tietoa tv-otteluiden kommentaattorina nykyään toimivasta "Panda" Tokkarin kasvattajaseurasta? Itse olisin vahvasti sitä mieltä, että se olisi Kiri, mutta kaverini muistelee, että mies olisi aivan alkujaan Keski-Pohjanmaalta.
Ylivertainen Sotkamon Jymy kärsi jo tällä kaudella tappion Jyväskylän Kirille.
Syntymäpaikan (Jyväskylä) + muiden tiedonhippusten avulla kallistuisin itsekin tuon Kirin puoleen, mutta varmaksi en tätä nyt lähde .
Olin kanssa ihan varma, että se kasvattaseura on Kiri. Kuitenkin
tuolla vuoden 2009 seurasiirroissa, joissa Tokkari siirtyi Nurmosta Pattuun on kasvattajaseuraksi merkitty Honsu.
Superpesiksen surkein kopparipari ja ei yhtään etukenttä miestä (yhdistettynä Heinikaisen huonoon käteen) kertoo sen asian, että joukkue on koottu hyvin pitkälti päin vittua mitä tulee ulkopeliin. Tosin sisäpelikin hyytymässä päin kun Vihtkari on poissa. Mutta tuo ulkokenttä on kyllä surkea. Tänään nähtiin kun tulee kova sisäpelikoneista vastaan, että siellä vaan pojat seisoskelee. Se on tälläistä.
Vähän oftopikkia. Onko kyseessä kokkolalainen "rilla", jos on, niin voi perse?! On ollut mun luokkakaveri siinä tapauksessa ja kyseessä on yksi universumin itserakkaimmista ihmisistä, mitä olen koskaan tavannut. Ja on pelannut siis mun suosikkijoukkueessa, hyiii.Jukka Ristimäki.
Vähän oftopikkia. Onko kyseessä kokkolalainen "rilla", jos on, niin voi perse?! On ollut mun luokkakaveri siinä tapauksessa ja kyseessä on yksi universumin itserakkaimmista ihmisistä, mitä olen koskaan tavannut. Ja on pelannut siis mun suosikkijoukkueessa, hyiii.
Mutta tuo ulkokenttä on kyllä surkea.
Mutta ilmeisesti sitten ulkopelissä tapahtuu käsittämättömiä mokia - vai eikö nämä kaverit vaan ole riittävän hyviä ulkona?
Yhteensä seitsemän (!) juoksua tuli vapaataipalilla, mikä on luullakseni paljon tällekkin tasolle.
Niin vain Jymykin meni häviämään ensimmäisen kerran tälle kesälle saamatta itse pistettäkään. Noh, jospa tämä kasvattaisi vähän luonnetta. Toiselle jaksolle jälleen kerran loistava comeback, mutta PattU:n toisen jakson lopun comeback oli vielä vakuuttavampi.
Onneksi olin töissä, niin vitutti vähän muutkin asiat kuin peli.
Ensimmäinen tunne oli vitutus, kun pitkäveto meni tämän pelin takia väärin.
Olin katsomassa peliä, olihan Jymyn ensimmäisen jakson peli aivan hirveän näköistä. Pattu oli selvästi parempi joukkue ja ansaitsi täydet pisteet.
Jymyn onnistujana sisäpelistä sanoisin Aki Oravan hyvää vaihtotyöskentelyä ja päälle 1+2.
Raahelaisista mieleen jäivät erityisesti lukkari Topi Kosonen, niin ulkona kuin sisällä sekä hyvää ulkopeliä pelannut Tuomas Jussila.
Tänään Pihkalassa pitää Tahkon läpilyöntiyritykset ottaa kiinni ja löytää ne aukot, joita hyvinkääläisten ulkokentässä selkeästi on (Selkeästi enemmän päästettyjä kuin Kirillä, Hyvinkään pelejä seuranneet osaavat niistä paremmin kertoa?).
Mites Kohonen pelasi?