Niskanen, Pennanen, Lehtimäki tai Hylkilä. Siitä nelikosta joku.Onko uudesta pelinjohtajasta mitään vahvempaa huhua tässä vaiheessa?
No, jos kämpät ratkaisevat, toisella paikkakunnalla on tälläkin hetkellä oma omistusomakotitalo ja toisessa asuvat vuokralla. Sinänsä noilla tuskin on väliä, pesäpallossa tietysti enemmän kuin vaikkapa jääkiekossa, kun toimeentuloksi tarvitaan muutakin kuin pesistä.Palaa Kainuuseen? Jotenkin jäi kaupungin vauhtuessa ymmärrys, että asettuvat Joensuuhun aloilleen? Toki näitä talo rakennettuna paikkakunnalle huhuja on liikkunut jo vuosikymmenet :D.
@Sämppäri, kuten jo moneen kertaan edellä on todettu, joukkue ei vaan ole laadultaan nykysijoitustaan parempi. Viimeisen mestaruuskauden jälkeen, jossa joukkue koostui lujatahtoisista, voitonnälkäisistä ja kaiken kokeneista pelaajista, ei ole mitään jäljellä. Ei yhtään mitään.
Puhtimäki vs Väliaho
Jussila vs Nokkala
Rautiainen vs Toivola
Kemppainen vs Tirkkonen
Kemppainen vs Niemeläinen
Riittääkö?
No lienee sanomattakin selvä jargonina, että eeppinen taistelu, jossa voi käydä miten tahansa. Parempihan nuo tuppaa voittamaan, Kopla varmaan runkosarjan pohjalta ennakkosuosikki eli Jymy finaaliin pienellä marginaalilla.
Miten moneen kertaan taas itse olen todennut, että Huotarin aikaan ulkopeli meni hurjasti taaksepäin. JoMa oli sisällä sarjan top-2 joukkue, mutta ulkona alakastia. Ja kun ottaa huomioon sen, että vielä kaksi vuotta sitten Joma oli hyvä ulkojoukkue ja vuosikin sitten ihan ookoo hieman huonommalla materiaalilla, niin en vaan saa tätä materiaalin syyksi.@Sämppäri, kuten jo moneen kertaan edellä on todettu, joukkue ei vaan ole laadultaan nykysijoitustaan parempi. Viimeisen mestaruuskauden jälkeen, jossa joukkue koostui lujatahtoisista, voitonnälkäisistä ja kaiken kokeneista pelaajista, ei ole mitään jäljellä. Ei yhtään mitään.
Puhtimäki vs Väliaho
Jussila vs Nokkala
Rautiainen vs Toivola
Kemppainen vs Tirkkonen
Kemppainen vs Niemeläinen
Riittääkö?
Näinhän se on. Teillä on siellä tiivis pesispiiri, jolla varmasti löytyy huhuille katetta.. Tiivistettynä Korba palaamassa Kainuuseen kaudelle 26?No, jos kämpät ratkaisevat, toisella paikkakunnalla on tälläkin hetkellä oma omistusomakotitalo ja toisessa asuvat vuokralla. Sinänsä noilla tuskin on väliä, pesäpallossa tietysti enemmän kuin vaikkapa jääkiekossa, kun toimeentuloksi tarvitaan muutakin kuin pesistä.
Niskanen ottaa viuhkan Lapualla ja Lehtimäki sanoi kiitos ei.Niskanen, Pennanen, Lehtimäki tai Hylkilä. Siitä nelikosta joku.
Voi anna olla Eteläpää, niin pysyy poissa Ruudun studioista.Niskanen ottaa viuhkan Lapualla ja Lehtimäki sanoi kiitos ei.
Ja pelinjohtaja on isossa roolissa siinä taantuuko joku vai ei. Ei kaikki pelaajat noin vaan taannu yhtäkkiä ilman syytä.@Sämppäri, pelaajat voivat taantua. Eihän tuolla ollut kuin maksimissaan kolme laadukasta ulkopelaajaa, sitten näitä litmasia, joista Joensuussa on täysin vääristynyt kuva.
Sillä juuri palstalta kyselin huhua uudesta, kun pahoin Joman kannalta pelkään, että viuhkan ottaa ainakin kaudeksi Hylkilä.Niskanen ottaa viuhkan Lapualla ja Lehtimäki sanoi kiitos ei.
Tämä olisi paras vaihtoehto.Voi anna olla Eteläpää, niin pysyy poissa Ruudun studioista.
Tästä täytyy nostaa käsi pystyyn. Epäilin Hollannin ulkopeliä hyvin vahvasti, mutta pelaa ulkonakin riittävän hyvin nyt.Teemu Hollanti Kekin MVP joka pelissä.
Tämän olen itse kuullut.Sillä juuri palstalta kyselin huhua uudesta, kun pahoin Joman kannalta pelkään, että viuhkan ottaa ainakin kaudeksi Hylkilä.
Luin myös tuon jostain.Tämän olen itse kuullut.
Vaikka tiedän että siellä on tietoa, niin itse laitan tästäkin huolimatta kaiken kuulleen jälkeen pelimerkkini Niskanen & Peni kaksikkoon.Tämän olen itse kuullut.
Toki! Tässä olet oikeassa ja itse asiassa unohtui laittaakin tähän juuri tuo että joukkueessa ei ollut tänä vuonna yhtään sellaista "johtajaa" joka olisi kääntänyt tuon kurssin. Ei edes Niko Korhonen ollut sitä, vaikka hyvällä tasolla pelasikin koko kauden.Pelaajat pelaa, ei kait se voi pelinjohtajasta lähteä, ei se ole siellä palloja ole ottamassa kiinni tai lyömässä. Johtavat pelaajat astuu tässä kuvaan.
Pesäpallon yksi hienouksia on kyllä se, miten laji elää vuodenaikojen mukaan - minkä lisäksi vielä kaikkien kenttien huomattava yksilöllisyys. Jos jossain vaihtoehtoisessa todellisuudessa pesis olisi syrjäyttänyt about kaikin puolin vähemmän urheilullisen ja kiinnostavan isoveljensä baseballin niin isot rahat olisivat varmasti ammattilaisliigoissa sanitisoineet pois suurimman osan tälläisistä tekijöistä. Toisaalta olisi sitten täydelliset tilastot about kaikesta ja joku hawks eye -systeemi mittaamassa pesään ehtimiset millisekunnin tarkkuudella jne.Onhan niitä lyöjäjokereita, jotka taantuvat aina syksyllä.
Toki! Tässä olet oikeassa ja itse asiassa unohtui laittaakin tähän juuri tuo että joukkueessa ei ollut tänä vuonna yhtään sellaista "johtajaa" joka olisi kääntänyt tuon kurssin. Ei edes Niko Korhonen ollut sitä, vaikka hyvällä tasolla pelasikin koko kauden.