Jos vaikka iskee kihti.Harmi kun jatko on jo vuoteen 25.
Jos vaikka iskee kihti.Harmi kun jatko on jo vuoteen 25.
No, puolet JoMa-urasta lienee vahvojen huhujen mukaan takana nyt, kun Mailan kausi päättyi.Niko Korhonen: tulin, näin, hävisin. Samalla kun nauraa matkalla pankkiin, katsoo, kun kasvattajaseura marssii voittajana mitalipeleihin.
Hyvää syksyn jatkoa Joensuuhun.
Saisi olla jo kokonaan.No, puolet JoMa-urasta lienee vahvojen huhujen mukaan takana nyt, kun Mailan kausi päättyi.
Osaltaan kyllä. Pelinjohtaja päättää antaako hakata vapaata vai haastetaanko haastolyönneillä. Huotari peluutti hyvin pelokkaasti näitä. Ero Haimiin oli valtava, vaikka kyllä näiden taso laski myös ihan omaa syytäkin.Rätön ja Toivolan taso laski koko ajan sarjan edetessä, mutta syy tähänkin toki Huotarin.
Justiinsa.Osaltaan kyllä. Pelinjohtaja päättää antaako hakata vapaata vai haastetaanko haastolyönneillä.
Eihän syy ole ulkojomalainen kun sisäinen. Seurajohtohan tähän on syypää että tekevät keskinkertaisia palkkauksia tärkeimmille paikoille.No ensi kaudelle sitten jokin toinen ulkojomalainen syy miksi seura vaeltaa edelleen keskinkertaisuudessa.
Jos vaikka iskee kihti.
Sotkamolaista urheiluhenkeä miljardinnen voiton hetkellä...Justiinsa.
No ensi kaudelle sitten jokin toinen ulkojomalainen syy miksi seura vaeltaa edelleen keskinkertaisuudessa.
Se on sitä kun ketään sotkamolaista ei saisi kritisoida, vaikka se sotkamolainen kaivettaisiin pystymetsästä pelinjohtajaksi niin vika on aina muualla kun sotkamolaisessa. Sotkamolainen on paras lajia ymmärtävä valinta.Sotkamolaista herrasmiesmäisyyttä miljardinnen voiton hetkellä...
Sotkamolainen on paras lajia ymmärtävä valinta.
Meni pointti aika kovasti näköjään ohi, mutta se siitä. Kausi pakettiin. Nyt keskitytään kiekkoon.No totta helvetissä on. Kai tähän riittää kun katsoo mestaruuksia tai listaa huippupelinjohtajista. Kuosmanen, Vuorinen, M. Korhonen, Komulainen, Niskanen, Huotari...
Viimeiseen lauseeseen aika varmasti näin, kun katsoo Hiukan mestaruusviirejä.Se on sitä kun ketään sotkamolaista ei saisi kritisoida, vaikka se sotkamolainen kaivettaisiin pystymetsästä pelinjohtajaksi niin vika on aina muualla kun sotkamolaisessa. Sotkamolainen on paras lajia ymmärtävä valinta.
No en tiedä, jokin siinä "eetoksessa" hiertää - tietysti kun itse kannattaa pientä seuraa, joka ei ole koskaan voittanut mestaruutta ja jota tällä hetkellä ei edes käytännössä ole, niin sitä ehkäpä liian helposti ajattelee, että itse olisi avarakatseinen kymmenien mestaruuksien jälkeen, mutta luulenpa todellakin että olisin. Ehkä sitten on myös tiettyä maakuntien eroa: nälkämaalainen samea katkeruus on kaukana eteläpohjalaisten rintamaiden avarasta hengestä...Se on sitä kun ketään sotkamolaista ei saisi kritisoida, vaikka se sotkamolainen kaivettaisiin pystymetsästä pelinjohtajaksi niin vika on aina muualla kun sotkamolaisessa. Sotkamolainen on paras lajia ymmärtävä valinta.
Asian voi nähdä monella tavalla. Itse pidän sitä pöhöttynyttä ja itsekästä pohojalaaaaasuuuuutta lähinnä syntymässä tulleena vammansa, vielä, kun luulevat, että tuo mongerrus on kirjoitettuna hienoa. Jonkun mielestä varmaan sitten avaraa henkeä. Kai se, kun vuosisadat kääntää aina poskeaan johonkin suuntaan, opettaa avaruutta.Ehkä sitten on myös tiettyä maakuntien eroa, nälkämaalainen samea katkeruus on kaukana eteläpohjalaisten rintamaiden avarasta hengestä...
Näin on. Pesis on mukava laji ja kesällä huikea korvike, mutta kyllä se ainoa oikea laji alkaa onneksi jo reilun 2 vkon päästä :).Meni pointti aika kovasti näköjään ohi, mutta se siitä. Kausi pakettiin. Nyt keskitytään kiekkoon.
Aina? Laitatko alle milloin näin on ollut Huotarin ulkopuolella? Doksa Korhosta kritisoin voimakkaasti ja täysin aiheesta. JoMa voitti runkosarjan Doksalla näytöstyyliin ja suli pleijareissa täysin. Ja pelinjohtajahan tekee joukkueen, niin totta helvetissä sitä kritisoidaan. Partanen ja Haimi on näyttänyt miten materiaalista saadaan kaikki irti ja enemmän.Minulle Mikko Huotarin kritisointi on aivan yhdentekevää, mutta kun kyseisen nimimerkin mielestä JoMa kärsii aina jostain muualta tulleesta henkilöstä.
Miten tämän nyt ystävällisesti sanoisi... Sanoosi siis. Notta parempi on aina olla iloonen kun vahingoniloonen. Ja onhan se siis oikiasti Suomen komeen murre! Olen aiemminkin postannut tänne olla-verbin preesensin eteläpohojammaaksi: m'oon oikias, s'oot vääräs, s'on vääräs, m'oomma oikias, t'ootta vääräs, n'on vääräs... Hymiö. Anyways, voiton hetkellä on hyvä olla hyvä voittaja, sitä se urheiluhenki on.Asian voi nähdä monella tavalla. Itse pidän sitä pöhöttynyttä ja itsekästä pohojalaaaaasuuuuutta lähinnä syntymässä tulleena vammansa, vielä, kun luulevat, että tuo mongerrus on kirjoitettuna hienoa.
Palaa Kainuuseen? Jotenkin jäi kaupungin vauhtuessa ymmärrys, että asettuvat Joensuuhun aloilleen? Toki näitä talo rakennettuna paikkakunnalle huhuja on liikkunut jo vuosikymmenet :D.No, puolet JoMa-urasta lienee vahvojen huhujen mukaan takana nyt, kun Mailan kausi päättyi.