Pitäisikö se Niilo soittaa takaisin?
Vituttaisi olla paikan päällä.Huhhuh, miten surkea Jymy.
Jokin tuossa Iiro Haimissa aiheuttaa minulle kysymysmerkkejä, että pärjääkö Jymyssä? Kun näitä huhuja on kuullut, että KPL:ssä oli vähän ongelmia joidenkin pelaajien kanssa, ja tiedän muutenkin miehestä epäilyksiä aiheuttavia asioita, niin mitähän tuosta tulee?
Mutta syyskuussa pelataan eri pelejä, kuin kesäkuussa, joten ei tuomita miestä vielä.
KPL:stä oli useampi pelaaja ikään kuin nostamassa kytkintä kunnes joukkue sai hyvissä ajoin uutisen että Haimi on menossa ja Tuuva tulossa.
Kun toivottelin Haimille hyvää matkaa Sotkamoon syksyllä niin sieltä kyllä kerrottiin että Kuosmanen ja Jymyläinen seurakulttuuri laittavat miehen ruotuun ja siltä tosiaan näyttää.
Minä kun luulin, että Veto on se, jonka täytyy ensi tilassa pelinjohtajaa vaihtaa. Tosin taitaa PJ:n voitto% kärkiporukoita vastaan olla himpun verran Haimin vastaavaa parempi.Sekavaa tämä on ollut koko ajan vaikka voittoja alkuun tulikin. Nyt tuntuu, että kausi on mahdollista pelastaa vain, jos pelinjohtajalle kerrotaan, että ei ole mitään asiaa enää 100 km säteelle Sotkamosta.
Wahlstenin tulo siis peruttu?
Voisi kysyä toisin päin että onko se koskaan varmistettu?
Ei, menee varmaan Manseen tai tekee KPLn kanssa jatkot. Kaikkihan nää on auki.
Itse en siis tiedä, viimeksi kuulin että kortit ovat W:n pöydällä mukaan lukien pari tarjousta ja KPL:n optio, sillä nyt on lyöjäjokerin markkinat eikä kiirettä laittaa nimeä alle.
Joma taitaa olla pois suljettu kun jäi paha maku viimeksi eikä Vimpelikään ole kovin todennäköinen.
Tästä sarjasta muistan vain, että Jymy teki kolmessa pelissä Jomaa vastaan yhteensä kaksi juoksua.Pitää vielä zuumailla pudotuspelit. JoMa taisi nollata Jymyn elokuussa 2022 Mehtimäellä..?!?
Sunnuntain KPL - KeKi -pelin kirjuri merkkasi kotarin voittojuoksun lyödyksi juoksuksi Wahlstenille, vaikka se tuli vapaataipaleella. Ei sinällään mitään merkitystä, kun kotiutuskilpailun lyötyjä ja tuotuja ei sen ihmeemmin tilastoida, mutta voisihan nuo silti oikein merkata.Alajärven kirjurilla oli ilmeisesti kiire makkarajonoon kun jäi jakso päättämättä =).