hooceebruins
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Boston Bruins, Janette Lepistö
14-1, hiukan ryöpytystä. Jos kuuntelisi välillä Kempeleen selostusta.
Jep...E: Luin huonosti. Oletko siis paikan päällä?
Otan osaa. Miljöö on toki hieno näin vierailijankin näkökulmasta, mutta Pattijoen kannattajana valitsisin vierasmatsit hieman toisin.Jep...
No ei ainakaan tärise kuva enää,kun porukka tömistelee katsomoa. Eiköhän tämäkin laiteta kuntoon.Manse hoitanut fanikamerahommia aina vasemmalle kädellä, ei yllätystä tänäänkään että systeemejä viritellään kaksi minuuttia ennen matsin alkua.
Toivola on laadukas jokeri, mutta tuo saatanan ilmapallon hakkaaminen kyrsii välillä ihan kympillä. Olis kova seppä jos lyöntivalikoima olisi laajempi.Mikä vittu tällä Huotarilla on tän peluutuksen kanssa. Toivolaa laitetaan väkisin ennen Rättöä ja viimeisellä ajolähdöstä koppilyönti. Tekis mieli jo telkkari laittaa kiinni.
Ja sehän siinä onkin kun Toivola osaa muutkin lyönnit, mutta jostain helvetin syysyä haluaa hakata vaan tuota kumuraa ja samalla päätään seinään.Toivola on laadukas jokeri, mutta tuo saatanan ilmapallon hakkaaminen kyrsii välillä ihan kympillä. Olis kova seppä jos lyöntivalikoima olisi laajempi.
Tämä.Tämä kausi on alkanut hyvin kun yksikään joukkue ei näytä mestarisuosikilta
Ja sehän siinä onkin kun Toivola osaa muutkin lyönnit, mutta jostain helvetin syysyä haluaa hakata vaan tuota kumuraa ja samalla päätään seinään.
Tämähän näytti ihan pesäpallolta. Ei ole montaa kertaa päässyt tällä kaudella sanomaan.
Mä katoin eka että osuu räpylään ennen maata. Oon toki varmaankin väärässäVäliaho heittää väärän ohi kotipesästä ja juoksu Manselle!
Voi olla toki sekinMä katoin eka että osuu räpylään ennen maata. Oon toki varmaankin väärässä
Räpylään osui.Mistä se juoksu nyt tuli? :)
Olin tuolla kentällä, niin sieltä oli vähän paha siirtyä.Kannattaa nyt siirtyä Sarkkirantaan.. Aika tapahtumarikasta ja hienoa matsia vääntää Keki ja KiPa.