On niitä joskus nähty Jymyltä syksylläkin. Oliko se nyt toissavuonna 2022.Noo... On näitä “suorituksia” ennenkin nähty Juhannuksen tienoilla. No panic!
On niitä joskus nähty Jymyltä syksylläkin. Oliko se nyt toissavuonna 2022.
Kyllä tässä nyt fiilis puuttuu.
Ns. fanikamera-lähetys. Yleensä vain yksi kamera, joillakin paikkakunnilla monikameraa. Seurat tuottavat itse nämä lähetykset.Siis eikö Ruudun pesislähetyksissä oo kunnon kameramiestä? Maksoin just extravitosen extempore et nään Pesäkarhujen matsin, ja kamera vain seisoo paikallaan.
Justiinsa. Saisivat panostaa.Ns. fanikamera-lähetys. Yleensä vain yksi kamera, joillakin paikkakunnilla monikameraa. Seurat tuottavat itse nämä lähetykset.
Jokin tuossa Iiro Haimissa aiheuttaa minulle kysymysmerkkejä, että pärjääkö Jymyssä? Kun näitä huhuja on kuullut, että KPL:ssä oli vähän ongelmia joidenkin pelaajien kanssa, ja tiedän muutenkin miehestä epäilyksiä aiheuttavia asioita, niin mitähän tuosta tulee?Enpä ole näin heikkoa Jymyä nähnyt aikoihin.
Sekavaa tämä on ollut koko ajan vaikka voittoja alkuun tulikin. Nyt tuntuu, että kausi on mahdollista pelastaa vain, jos pelinjohtajalle kerrotaan, että ei ole mitään asiaa enää 100 km säteelle Sotkamosta. Ja en tarkoita, että voisi olla vieraspeleissä mukana. Ollut ihan Roopen varassa koko sisäpeli.Sekavaa on mutta ei ihme, kun kaksi sisäpelin tärkeintä rakentajaa pois. Lattua ihmettelin kans ettei käynyt lyömässä.