Tuosta olisi kyllä kiva nähdä vielä hidastus. Näytti vähän kyseenalaiselta.Kakkostuomarille virhe. Poltti Saukon, vaikka saukolla melkein kyynerpäät pesässä.
Hacklinille vaikeinta on purkaa 1-3 tilanne paloitta.
Kyllä mä tykkään kuunnella Liikalaa...
Hacklinille vaikeinta on purkaa 1-3 tilanne paloitta.
Ei se Porttila montaa peliä selostanut lopulta ole.. Onneksi.Onneksi huomenna päälähetys Saarikentältä. Spordea ja Liikalaa kun ei kuuntele pirukaan ilman kourallista kofeiinitabletteja. Edes se Vimpelin yksi älämölöäjä ei herätä.
Ihan niin kuin sitä pysyisi (=malttaisi pysyä) tulospimennossa.
Kun meno käy kovaksi, niin kovat panee menoksi. Onneksi ihmiset pääsevät huomenna kuuntelemaan Vimpelin haudan takaa kaivettuja isoisiä selostamassa ottelua, niin ei tarvitse näitä huutajia kuunnella. Itse asiassa taisi koko ottelu ratkea huutajiin.
Hylkilä, olet pelle.
Ei se Porttila montaa peliä selostanut lopulta ole.. Onneksi.
Markulla oli löysät pökässä jo ennen peliä. Näin säälittävällä psyykkauksella lähti sitten norsuna posliinikauppaan:
Nojoo ymmärrän sun pointtia ja tottakai saa olla tunnetta yms. Omaan makuun meni ”rääkyminen” jo paikoin yli, mutta pystyn elämään asian kanssa - no big deal ja ylipäänsä tottakai hienoa, että pelit näkyy ja näitä lähetyksiä tehdään.Okei, mulle sattunut sitten ne kaikki harvat. Kyllä selostamossa kuuluu väriä ja tunnetta olla vaikka se kuinka vieraskannattajaa vituttaisi. Kyseessä kuitenkin fanikameralähetykset.
Nyt kun siirryin tähän matsiin, niin valitettavasti näyttäis minun silmään, että Härmällä taas jotain vaivaa??Hartikaisen paikka ei pitäisi olla yhdeksikössä. Ulkona ei vaan tunnu jalka enää riittävän ja sisälläkin valitettavan heikkoa peliä.
Nyt kun siirryin tähän matsiin, niin valitettavasti näyttäis minun silmään, että Härmällä taas jotain vaivaa??
Lainaan itseäni! Sieltä taisi tulla vahvistus mun epäilyihin...Nyt kun siirryin tähän matsiin, niin valitettavasti näyttäis minun silmään, että Härmällä taas jotain vaivaa??
Jos näin on niin aika huono ajoitus JoMan kannalta. Kyllähän sitä toivoisi, että kaikki saisi näitä matseja pelata ykköskorin miehillä.Siltähän tuo valitettavasti näyttää, kun ei edes yrittänyt juosta kotipesään. Näinköhän Kiviselläkin on jotain, kun ei pelaa kolmosena.