Jymyn ulkopeli alkaa näyttää samalle kuin parhaina aikoina. Ai että mä nautin.
Niin, eihän tuo ykköskärki/sisäpelimateriaali mikään älyttömän laaja ole. Saukko tärkeä osa tuota ykköskärkeä. Mutta eipä tämä nyt yhteen Saukkoon ratkea, jos on ratketakseen.Kapeahko on Vedon materiaali, kun siitä yks etenijä-Saukko putoaa.
Siinä olisi Hacklinin lyömänä ollut pinna lähellä, koska Puhtimäki päätti syöttää tolpan. Ihan hyvä ajatus, toteutus tuttua syksy-Hacklinia.Kopla lyö pieniä.
Ensin Hacklinilta aivan kaamean paska yllätysnäppi.
Sitten Latvalalta ihan maailmanluokan pieni ja pinna.
Jotenkin ei yllätä, että juuri Latvala lyö Koplan ekan pinnan!Sitten Latvalalta ihan maailmanluokan pieni ja pinna.
Tuota Latvalan kättä vastaan ei ihan joka kerta kannata lähteä etenemään ykköselle.Jotenkin ei yllätä, että juuri Latvala lyö Koplan ekan pinnan!
Siinä olisi Hacklinin lyömänä ollut pinna lähellä, koska Puhtimäki päätti syöttää tolpan. Ihan hyvä ajatus, toteutus tuttua syksy-Hacklinia.
Jännä kun siellä on Jymyllä useita kameroita niin kotipesäkilpailujen hidastuksia katsotaan kuitenkin kotipesän takaa...Nyt hidastellaan kun Sotkamon tilanteesta kyse :D
Nyt hidastellaan kun Sotkamon tilanteesta kyse :D
On kyllä laatupelaaja, eikä mussuttele turhista! Aina olen arvostanut.Perhana että mä tykkään tuosta Latvalasta. Erinomaista ulkopeliä Koplalta tällä hetkellä.
Mitäs tässä on? Sotkamon lähetys, Sotkamon selostus ja hidastukset. Selvä juoksu ja Tervonen paskoo housuun.
Toki näin, mutta missä vaiheessa liika on liikaa?Kopla on lähtenyt hyökkäämään kovempaa kuin kertaakaan koko kauden aikana.
Vaikka tulisi pataan, niin ei kannata hävetä, ihan miehekäs suoritus, myös pelinjohdolta.
Jaa-a näinköhän oli ”selvä juoksu”..Selvä juoksu ja Tervonen paskoo housuun.