Pesäpallo – liveseuranta

  • 695 476
  • 17 423

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Ihan niin kuin sitä pysyisi (=malttaisi pysyä) tulospimennossa.

Kun meno käy kovaksi, niin kovat panee menoksi. Onneksi ihmiset pääsevät huomenna kuuntelemaan Vimpelin haudan takaa kaivettuja isoisiä selostamassa ottelua, niin ei tarvitse näitä huutajia kuunnella. Itse asiassa taisi koko ottelu ratketa huutajiin.

Hylkilä, olet pelle.
 
Viimeksi muokattu:

NaPa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsurit
Ihan niin kuin sitä pysyisi (=malttaisi pysyä) tulospimennossa.

Kun meno käy kovaksi, niin kovat panee menoksi. Onneksi ihmiset pääsevät huomenna kuuntelemaan Vimpelin haudan takaa kaivettuja isoisiä selostamassa ottelua, niin ei tarvitse näitä huutajia kuunnella. Itse asiassa taisi koko ottelu ratkea huutajiin.

Hylkilä, olet pelle.

Markulla oli löysät pökässä jo ennen peliä. Näin säälittävällä psyykkauksella lähti sitten norsuna posliinikauppaan:

"-Tämä oli kyllä melkoinen veto Jani Komulaiselta, ei sitä varmasti kukaan osannut odottaa, että hän nostaa 17-vuotiaan poikansa joukkueen ykköslukkariksi ohi Väliahon jota pidetään yleisesti yhtenä maan parhaista lukkareista, hämmästeli Vimpelin pelinjohtaja Markku Hylkilä Vimpelin viimeistelyharjoitusten päätteeksi."
 

NaPa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsurit
Ei se Porttila montaa peliä selostanut lopulta ole.. Onneksi.

Okei, mulle sattunut sitten ne kaikki harvat. Kyllä selostamossa kuuluu väriä ja tunnetta olla vaikka se kuinka vieraskannattajaa vituttaisi. Kyseessä kuitenkin fanikameralähetykset.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Oulu voitti Haminan. Yleisöä yli 1000, vaikka kylmä ja vettä satanut.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Epätodellista tuo Allun mailatyöskentely!!!!
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Markulla oli löysät pökässä jo ennen peliä. Näin säälittävällä psyykkauksella lähti sitten norsuna posliinikauppaan:

Jokohan koko Reisjärven Pilke nyt tietää miksi? Ainakin sellaisen käsityksen tästä ketjusta sai, että isänsä poika ei ihan huono lukkari tänään ollut.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Okei, mulle sattunut sitten ne kaikki harvat. Kyllä selostamossa kuuluu väriä ja tunnetta olla vaikka se kuinka vieraskannattajaa vituttaisi. Kyseessä kuitenkin fanikameralähetykset.
Nojoo ymmärrän sun pointtia ja tottakai saa olla tunnetta yms. Omaan makuun meni ”rääkyminen” jo paikoin yli, mutta pystyn elämään asian kanssa - no big deal ja ylipäänsä tottakai hienoa, että pelit näkyy ja näitä lähetyksiä tehdään.

Meanwhile in Joensuu homma onkin kääntymässä ykskaks..
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: NaPa

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Hartikaisen paikka ei pitäisi olla yhdeksikössä. Ulkona ei vaan tunnu jalka enää riittävän ja sisälläkin valitettavan heikkoa peliä.
Nyt kun siirryin tähän matsiin, niin valitettavasti näyttäis minun silmään, että Härmällä taas jotain vaivaa??
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En ymmärrä miksi Joma ei tyhjentänyt kenttää jos Härski ei juokse ja takanakin etenemässä Puhtimäki ja Rautiainen.

Nolla paloa ja etenijäjokerit käyttämättä.
 

Antt1s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joensuun Maila, Manchester United, TPS
Nyt kun siirryin tähän matsiin, niin valitettavasti näyttäis minun silmään, että Härmällä taas jotain vaivaa??

Siltähän tuo valitettavasti näyttää, kun ei edes yrittänyt juosta kotipesään. Näinköhän Kiviselläkin on jotain, kun ei pelaa kolmosena.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Nyt kun siirryin tähän matsiin, niin valitettavasti näyttäis minun silmään, että Härmällä taas jotain vaivaa??
Lainaan itseäni! Sieltä taisi tulla vahvistus mun epäilyihin...
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Nii-in. Kyllähän sen ymmärtää, että kun pari jo tehty, fiilis päällä, jatkuva paine niin otetaan ukkoa sisään. Mutta kyllä ei tuo eteminen Hartikaisella ja Rautiaisella ollut kummosta, että se koppi-välikin ja parempia etenijöitä kentälle olis saattanut olla voittava arpa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Siltähän tuo valitettavasti näyttää, kun ei edes yrittänyt juosta kotipesään. Näinköhän Kiviselläkin on jotain, kun ei pelaa kolmosena.
Jos näin on niin aika huono ajoitus JoMan kannalta. Kyllähän sitä toivoisi, että kaikki saisi näitä matseja pelata ykköskorin miehillä.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Olisivat pukanneet Tirkkoselle tuon yllätysoton Vainikaisen sijaan. Ei tuo huono yritys/otto ollut!
 

NaPa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsurit
Kiitos Kopla!!! Tästähän tuli vielä peli..
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös