Sama. Tuossa parissa pientä lisäjännitettä tuo mm. Koplan Tahko-taustaiset Vartama, Nikkanen, Haimi..Täytyy varmaan matkustaa Hyvinkäälle joku matsi katsomaan.
Olin Oulussa tänään kattomassa naisten suomensarjan ratkaisupeliä Lippo - Huima.Komia oli kyllä tuo Kempeleen ukkoskuuro: tuli aika puskista kun hetkessä ihan valoisa tilanne muuttui täydeksi myrskyksi, jossa näkyvyys oli olematon. Jonnet ei muista, mutta hiekkakentillä oli ihan sama vaikka tuollainen rankkasade sitten loppuisikin, ei sellaisessa järvessä olisi voinut pelata...
Oliko peli tänään Oulussa?Olin Oulussa tänään kattomassa naisten suomensarjan ratkaisupeliä Lippo - Huima.
Komee keli pelin alussa mutta sitte rupes tuleen vettä tuulen kans, salamoita ja välillä rakeita.
Oikeesti vettä tuli ihan helevetisti ja alas asti.
Peli keskeytettiin.
Kattokaa Oulun sateista kuvia mediasta.
Juu tänään oli, uusinta on tänviikon torstaina. Poistui illalla pesistuloksista.Oliko peli tänään Oulussa?
Korjataan, että pesistulokset.fi en nähnyt tuota peliä enää ollenkaan, kun matsit ovat 1-1 ja viimeinen peli on vasta tulossa. Ehkä myrsky on vienyt senkin.
Oulaisten Huiman facesta näkyy hauskaa videota "pienestä myrskystä" tältä päivältä.
Näytti kyllä varsin erikoiselta pesiskeliltä.
T88mu lauteilla, hyppääkö vielä Valavuorikin askiin?!
"Oulunsalon säähavaintoasemalla sademäärä tiistaina klo 20-21oli 43,6 mm."Olin Oulussa tänään kattomassa naisten suomensarjan ratkaisupeliä Lippo - Huima.
Komee keli pelin alussa mutta sitte rupes tuleen vettä tuulen kans, salamoita ja välillä rakeita.
Oikeesti vettä tuli ihan helevetisti ja alas asti.
Peli keskeytettiin.
Kattokaa Oulun sateista kuvia mediasta.
Sade alkoi jo klo 18.00 jälkeen ja joidenkin arvioiden mukaan sitä tuli Oulun keskustan alueella"Oulunsalon säähavaintoasemalla sademäärä tiistaina klo 20-21oli 43,6 mm."
Se on tuo Sussen tulo kolmoseksi, sydän ja hymiö.Erikoisen hyvää peliä Kirittäriltä :o
Alajärvellä ja Kannuksessa kanssa. Tai keskeytettiin ja siirrettiin.Lapualla peli peruttiin sitten kokonaan tämän päivän osalta.
Nyt taas näyttää ihan perinteisen huonolta. Onneks sentään johdetaan tätä jaksoa.Erikoisen hyvää peliä Kirittäriltä :o