Päätykiekko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki vakavasti otettavat organisaatiot.
Ja karsinnat kutsuu.Kossu sisälle neljännen tasoittavalle. Ilman juoksua karsinnat kutsuu.
Ja karsinnat kutsuu.Kossu sisälle neljännen tasoittavalle. Ilman juoksua karsinnat kutsuu.
Voittamalla vastaan Kouvola, häviämällä vastaan Sotkamo?Kempeleessä kun peli pahasti jäljessä, niin antanee JoMalle jonkinlaisen taktikoinnin mahiksen niin halutessaan.
Pattijoki kiittää! Kiitos Tahko!
On se sen verran tyylikäs mies, että voi olla ettei halua Surakalta lavaa ottaa turhaan pois.Kävi se yhden syöttämässä ja tuossakin näytti varsin yllättyneeltä. Liekkö miten päin oli ennen matsia sovittu, luulisi ainakin että jotain oli sovittu. Ehkei halua syötellä tuon pidempään, kun ei ole koko kaudella syötellä ja haluaa olla lavalla vain parhaimmillaan? Tai jotain sinnepäin, on minun arvaukseni.
Missä vuorossa näin tapahtui? Tekisi mieli katsoa tuo jälkeenpäin.Kävi se yhden syöttämässä ja tuossakin näytti varsin yllättyneeltä. Liekkö miten päin oli ennen matsia sovittu, luulisi ainakin että jotain oli sovittu. Ehkei halua syötellä tuon pidempään, kun ei ole koko kaudella syötellä ja haluaa olla lavalla vain parhaimmillaan? Tai jotain sinnepäin, on minun arvaukseni.
En tiedä. Enkä tiedä onko heillekään väliä tai sen kummempia toiveita tuon suhteen. Voi ollakin, luultavasti ei! Hyvin spekulatiivista siis toki.Voittamalla vastaan Kouvola, häviämällä vastaan Sotkamo?
Kumman ottaisit itse, jos olisit JoMan pelinjohtaja?
4AMissä vuorossa näin tapahtui? Tekisi mieli katsoa tuo jälkeenpäin.
2J 4AMissä vuorossa näin tapahtui? Tekisi mieli katsoa tuo jälkeenpäin.
Tällä saat haluamasi parit.Joten täytynee toivoa siis JoMan tappiota tuolta Kempeleestä vielä.
Kossu on muistaakseni ollut kaksi kertaa mitaleilla miesten Superpesiksessä.KaMa on 2011 alkaen ollut yhtäjaksosesti superissa ja Kossu 1999. Koskenkorvalla sentäs top-6 sijotuksia ja jonkinlaisen mustan hevosen rooli 4-5 vuoden takaa. Nyt toki ovat valuneet viimeset kaudet ynnä muut-sijotuksille. Nyt tulee jommalle kummalle noutaja ja lie Kossu kauden tapahtumat (miksei ihan pistesarakekin) huomioiden ennakkosuosikkina lähtee.
Seison korjattuna. Meni tässä multitaskatessa jo Jymyn ja Koplan sijoitukset sekaisin keskenään..Tällä saat haluamasi parit.