Pesäpallo – liveseuranta

  • 696 140
  • 17 423

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Kempeleessä kun peli pahasti jäljessä, niin antanee JoMalle jonkinlaisen taktikoinnin mahiksen niin halutessaan.
Voittamalla vastaan Kouvola, häviämällä vastaan Sotkamo?

Kumman ottaisit itse, jos olisit JoMan pelinjohtaja?
 

Rara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kossu häviää ja joutuu siis karsintaan. Tahkon kahden pisteen voitto tarkoittaa sitä, että jos Joma häviää, niin Tahko nousee viidenneksi. Voittamalla Joma on viides. Jos Joma haluaa syystä tai toisesta Jymyn vastaan, niin voivat hävitä tahallaan.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Kävi se yhden syöttämässä ja tuossakin näytti varsin yllättyneeltä. Liekkö miten päin oli ennen matsia sovittu, luulisi ainakin että jotain oli sovittu. Ehkei halua syötellä tuon pidempään, kun ei ole koko kaudella syötellä ja haluaa olla lavalla vain parhaimmillaan? Tai jotain sinnepäin, on minun arvaukseni.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Kävi se yhden syöttämässä ja tuossakin näytti varsin yllättyneeltä. Liekkö miten päin oli ennen matsia sovittu, luulisi ainakin että jotain oli sovittu. Ehkei halua syötellä tuon pidempään, kun ei ole koko kaudella syötellä ja haluaa olla lavalla vain parhaimmillaan? Tai jotain sinnepäin, on minun arvaukseni.
On se sen verran tyylikäs mies, että voi olla ettei halua Surakalta lavaa ottaa turhaan pois.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Kävi se yhden syöttämässä ja tuossakin näytti varsin yllättyneeltä. Liekkö miten päin oli ennen matsia sovittu, luulisi ainakin että jotain oli sovittu. Ehkei halua syötellä tuon pidempään, kun ei ole koko kaudella syötellä ja haluaa olla lavalla vain parhaimmillaan? Tai jotain sinnepäin, on minun arvaukseni.
Missä vuorossa näin tapahtui? Tekisi mieli katsoa tuo jälkeenpäin.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Voittamalla vastaan Kouvola, häviämällä vastaan Sotkamo?

Kumman ottaisit itse, jos olisit JoMan pelinjohtaja?
En tiedä. Enkä tiedä onko heillekään väliä tai sen kummempia toiveita tuon suhteen. Voi ollakin, luultavasti ei! Hyvin spekulatiivista siis toki.

Missä vuorossa näin tapahtui? Tekisi mieli katsoa tuo jälkeenpäin.
4A
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Jostain syystä näkisin pari muuta puolivälieräparia ennemmin mallia. Mielenkiintoisemmat mutu-tuntumalla näin.

Jymy - JoMa
KPL - Tahko

Joten täytynee toivoa siis JoMan voittoa tuolta Kempeleestä vielä.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
KaMa on 2011 alkaen ollut yhtäjaksosesti superissa ja Kossu 1999. Koskenkorvalla sentäs top-6 sijotuksia ja jonkinlaisen mustan hevosen rooli 4-5 vuoden takaa. Nyt toki ovat valuneet viimeset kaudet ynnä muut-sijotuksille. Nyt tulee jommalle kummalle noutaja ja lie Kossu kauden tapahtumat (miksei ihan pistesarakekin) huomioiden ennakkosuosikkina lähtee.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Vartama tulee sellaista kyytiä, ettei edes Jussi Korhosen kädellä ole mitään sanaa polttaa kotiin.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Kuningas on poistunut areenalta. #kiitoskode
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nikkasta kun tuli aiemmin hieman kritisoitua, niin sieltä luulot pois. 1+1.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
KaMa on 2011 alkaen ollut yhtäjaksosesti superissa ja Kossu 1999. Koskenkorvalla sentäs top-6 sijotuksia ja jonkinlaisen mustan hevosen rooli 4-5 vuoden takaa. Nyt toki ovat valuneet viimeset kaudet ynnä muut-sijotuksille. Nyt tulee jommalle kummalle noutaja ja lie Kossu kauden tapahtumat (miksei ihan pistesarakekin) huomioiden ennakkosuosikkina lähtee.
Kossu on muistaakseni ollut kaksi kertaa mitaleilla miesten Superpesiksessä.

Saa nähdä kumpi lähtee alaspäin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös