Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä jotenkin ymmärrän Saku Koivua, joka sanoi vikan kautensa jälkeen että ai niin, toi oli vika kausi.
Nisu vastaa kahta jymyläistä. KirjaimellisestiEi ole todellista, tuleeko sieltä Sotkamo vastaan. Ne on kyllä liian hyviä. Minä pelkään niitä. Meillä on vain yksi Korhonenkin.
Jymyjussit voittaa 2-0 ja nousee IPV:n ohi sijalle 9. Sikäli mikäli se ketään nyt kiinnostaa.
Eikös sieltä näillä tuloksilla ole KPL tulossa Tahkolle?Ei ole todellista, tuleeko sieltä Sotkamo vastaan. Ne on kyllä liian hyviä. Minä pelkään niitä. Meillä on vain yksi Korhonenkin.
Nisu vastaa kahta jymyläistä. Kirjaimellisesti
Sama toive. Jymyjussien tippuminen ja konkurssi auttaisi tähän eniten. Jälkimmäinen toki ihan mahdollinen.Kiinnostaa. Toivon että olisi taas Maila-Jussit.
Kuka olisi uskonut siinä vaiheessa kun Kettunen siirtyi Manseen että Jymyjussit ovat yhdeksänsiä. Hieno loppukausi.Jymyjussit voittaa 2-0 ja nousee IPV:n ohi sijalle 9. Sikäli mikäli se ketään nyt kiinnostaa.
Vedonlyöjät varmasti tykkäävät tästä.Kitee käy tekee 4-8 tilanteessa 3.tasottavalla kolme paloa ku väärä lyöjä. Pattu tekee saman 4. Aloittavalla ja peli päätökseen kun melkoinen sade ja ei panosta.
Sittenhän ne "Kempeleen selostajat" tuntuisivat ihan keskinkertaisilta, joten ei jatkoon. :DSaisipa jokaiselle paikkakunnalle Kempeleen tasoiset selostajat.
Eihän, vaan tasaista laatua jokaiselle paikkakunnalle!Sittenhän ne "Kempeleen selostajat" tuntuisivat ihan keskinkertaisilta, joten ei jatkoon. :D
Täytyy varmaan matkustaa Hyvinkäälle joku matsi katsomaan.Mitä mitä... vai onko Kopla saapumassa! Ne ei silleen pelota.
"Hei mikä juttu tää on että välillä koppilyönnit tiputetaan?"Eihän, vaan tasaista laatua jokaiselle paikkakunnalle!
Kempelee tarjoilee laatua, Vimpeli tarjosi Valavuoren.