Perussuomalaiset

  • 5 395 273
  • 43 514

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Olen arvostanut Keskisarjaa, olen pitänyt hänen tyylistään käsitellä historiaa. Olen ajatellut, että Keskisarja lisää historian kiinnostusta nuorten parissa.

Nyt hän on siirtynyt pimeän puolelle, poistin Keskisarjan kirjat omista kirjoistani.

Keskisarjan ”kolumnit” ovat mielestäni aivan osuvia edelleen mutta valitettavasti niihin on jostain tullut liian ”persumainen” sävy. No kaikki tietää miksi. Suurin ongelma on mielestäni tuo alusta mille kirjoittelee. Sarastuslehti on vastenmielinen sivusto, miksei pidä vaikka omaa blogia tai jotain?
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Keskisarjan ”kolumnit” ovat mielestäni aivan osuvia edelleen mutta valitettavasti niihin on jostain tullut liian ”persumainen” sävy. No kaikki tietää miksi. Suurin ongelma on mielestäni tuo alusta mille kirjoittelee. Sarastuslehti on vastenmielinen sivusto, miksei pidä vaikka omaa blogia tai jotain?

Tämä viimeinen oli kyllä Perussuomalainen dystopia, jonka jotkut ottivat jopa tosissaan. Keskisarja kirjoitti "tieteellisen tekstin", mikä näyttäytyi älykkäille lukijoille sarkastisena tulevaisuuden näkymänä, mutta valitettavan moni luuli sen oleva oikea tieteellinen tekstin.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Nyt meillä on mahdollisuus nähdä käytännön hallitsemiseen fokusoituneen PS:n, mikä ei olennaisesti muuta ajatteluaan mutta pragmaattisesti tinkii retoriikastaan eikä tieten tahtoen trollaa ja provosoi. Enpä sitten tiedä missä määrin kannattaa pidättää hengitystä.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Hirveän ikävää, kun media uutisoi persujen rasistisista kirjoituksista. Mediallahan tuossa on vastuu. Jos kirjoittelisivat enemmän pensan hinnasta, vanhoista hyvistä ajoista, maahanmuuton ongelmista ja vaikka arvosteluja erilaisista edullisista grillimakkaroista, kaikki olisi ihan hyvin!
 
Viimeksi muokattu:

Ice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Ikävänkantaja, Jerry100, Hereworth
Särähti vähän korvaan, kun siellä alettiin vaatimaan anteeksipyyntöä ulkoministeri Valtoselta. Parantaa kummasti hallituksen yhteistyökykyä ja ilmapiiriä tällaiset avautumiset.
 

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Purra: ”Joidenkin toimittajien läpikierojen ja manipulatiivisten toimintatapojen ymmärtäminen ja journalistin ohjeiden hylkääminen ensin hämmästyttää, sitten raivostuttaa ja lopuksi kyynistää. Kun lopulta saat lukea lehdestä, että 15 vuoden takaisten yksityisenä henkilönä kirjoittamiesi ironisten somekommenttien voidaan rinnastaa olevan kuin alku 7 miljoonan ihmisen teolliselle tappamiselle juutalaisten holokaustissa, ja että puolueesi pitäisi kieltää, sinulla vain ei ole enää sanoja kuvaamaan tätä kaikkea”. (IL)

Vitsi vitsi ja rankka uhriutuminen juutalaisten holokaustin kautta päälle.
 

mike owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
tepsi, hjk ja kiisto
Hirveän ikävää, kun media uutisoi persujen rasistisista kirjoituksista. Mediallahan tuossa on vastuu. Jos kirjoittelisivat enemmän pensan hinnasta, vanhoista hyvistä ajoista, maahanmuuton ongelmista ja vaikka arvosteluja erilaisista edullisista grillimakkaroista, kaikki olisi ihan hyvin!
Kaikkea pahaa se media sai aikaiseksi täällä Suomessa. Kaikki on mennyt pieleen median ansiosta. Purra ei pyydä aikaiseksi ja kadu mitään.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Purralta ilmeisesti hyvä puhe kun Haapalakin innostuu:

Haapala toteaa, että Purran puhe oli yksi historian kovimpia puheita. Olen seurannut politiikkaa ja näitä puoluekokouksia hyvän matkaa yli kolmekymmentä vuotta ja tuo on yksi kovimpia puheita minkä minä muistan kuulleeni, Haapala sanoi. Se ei jättänyt ketään kylmäksi. Se oli retoriikan mestarinäyte. Olkoonkin, että me ollaan mediaa ja olemme sen kohteena, mutta onhan Purrallakin oikeus puolustautua kaksi kuukautta tätä kuultuaan.

Täytyy lukea.

 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Purra vaikuttaa jopa liikuttuneelta. Hän kertoo itse tietävänsä, että ei ole syyllistynyt siihen, mistä häntä syytetään.

Aha, hän ei siis olekaan kirjoittanut mitään epäsopivaa. Asia selvä. Ongelma ratkaistu.

Suvi Hautanen kysyy viitaten kokouksessa nähtyihin puheenvuoroihin, että onko media tässä yksin syyllinen vai olisivat perussuomalaiset voineet itse tulla aiheiden kanssa avoimesti julkisuuteen.

Rantanen vastaa, että "syytön heittäköön ensimmäisen kiven, kellä ei ole koskaan lipsahtanut yhtään mitään".


Tällaiset "Syytön heittäköön ensimmäisen kiven" -jutut ovat kyllä maailman surkeimpia argumentteja. Jos joku muukin on perseillyt, minäkin saan perseillä. Just joo.
 

Zolomy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerrotaan lähiviikkoina
Kyllähän tuon persujen hämmennyksen ja pöyristymisen jollain tasolla ymmärtää, kun iltikset ovat jonkun reilun vuosikymmenen ajan välittäneet persujen viestiä kritiikittä sanasta sanaan ja reagoivat avoimeen rasismiin vasta nyt, kun sen synkeys on peilattu Suomeen ulkomaisten medioiden kautta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös