Jesus Shaves
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Dorados de Sinaloa
Tietääkseni tällä hetkellä Teuvo Hakkarainen on maahanmuuttaja, ja kun hän palaa Suomeen niin hän on paluumuuttaja.
Suosittelen tarkastamaan tietämyksesi termin maahanmuuttaja suhteen.
Tietääkseni tällä hetkellä Teuvo Hakkarainen on maahanmuuttaja, ja kun hän palaa Suomeen niin hän on paluumuuttaja.
Suotittelen tarkastamaan tietämyksesi termin maahanmuuttaja suhteen.
Maahanmuuttajalla tarkoitetaan ulkomaalaista, joka asettuu asumaan kotimaansa ulkopuolelle muuten kuin tilapäisesti.
No onko Hakkarainen asumassa Brysselissä tilapäisesti vai ei? Ymmärtääkseni hän ei ole sinne muuttanut pysyvästi.
En minä voi tietää kuinka kauan Hakkarainen on Brysselissä: mahdollisesti koko viiden vuoden MEP-kauden ajan, ehkä vähemmän kun kyllästyy Eurooppa-kusetukseen ehkä enemmän jos löytyy ihkubelgimamman kainaloon. Mutta nyt hän on muuttanut ja asettunut sinne työnsä vuoksi toistaiseksi eikä tilapäisesti.
Pysyvää on loppujen lopuksi vain verojen maksaminen ja kuolema.
Komediaa vai tragediaa? Kas siinäpä kysymys.
Koen jokseenkin relevantiksi (eräs sivistyssana) printata IS-linkin tänne Tässä on Teuvo Hakkaraisen puhe EU-parlamentissa sanasta sanaan – haukkui rajusti Suomen hallitusta
Jiihaa, ehtaa, aitoa Teuvoa näyttää tuo olevan. En vaivautunut kuuntelemaan, mutta uskon että äänestäjänsä saavat juuri sellaista puheenpartta mitä tilasivat. Sekä uskovat kuin ne muutamat ilmeisen huumorihakuiset vaaliuurnaa hyödyntäneet.
On hän aika epeli. Toisaalta parlamentissa on varmaan vastaavan tasoisia edustajia useita, mutta heidän puheensa eivät Suomeen saakka kuulu eikä näy.
– Minä puhun suomea, vaikka osaisin mitä, hän laukoo.
Teuvo Hakkarainen yrittää vielä totutella elämään Brysselissä – ”Minä puhun suomea, vaikka osaisin mitä”
Melkoinen maahanmuuttaja tämä Hakkarainenkin,kun ei ole mitään halua opetella paikallista kieltä.
Farssia. Hyvin ei mene länsimaisella sivilisaatiollamme tällä hetkellä, mutta on se toisaalta nyt huomattavasti pahempiakin hetkiä nähnyt.
Aika väsynyttä, jos tällä koitetaan väheksyä maahanmuuttajien kielitaidon tarvetta kotiutuksen onnistumiseksi.
Kyllä minun mielestä kenen tahansa maahanmuuttajan, joka asuu / tekee töitä ulkomailla tulisi kunnoittaa uutta kotimaataan sen verran, että pyrkisi edes oppimaan paikallisen kielen tai edes sen alkeet: oli hän sitten ranskalainen, suomalainen, somalialainen tai muu vastaava..
En minä ainakaan suhtaudu asiaan niin optimistisesti, että palailisimme automaattisesti johonkin normaaliin. Vaikka brexit kuinka toteutuisi ja olisi täysin odotetunlainen katastrofi niin varmasti silti tulevaisuudessakin löytyy idiootteja, jotka äänestävät vastaavia populistisia typeryyksiä. En myöskään näe, että vasemmiston ehdottoma rahan kylväminen oikealle ja vasemmalle (erityisesti vasemmalle) olisi mikään ratkaisu siihen voimattomuuden tunteeseen josta ajatusmaailma kumpuaa (toki esim Jenkeissä ja Briteissä asialle voitaisiin enemmänkin tehdä). Minua toki voidaan kritisoida siitä, etten tiedä minäkin ratkaisu. Ikävää on sanoa, mutta minusta ajatus siitä, että populistit passivoituvat nukkuviksi äänestäjäksi ei kuulosta edes mahdottoman huonolta.No, lohdutus se on tämäkin, vois mennä vielä vitun paljon huonomminkin.
Kun oikein yrittää ajatella positiivisesti, niin huomaa, että Trump voi olla maailman vaikutusvaltaisimman valtion presidenttinä enää yhden kauden tämän kauden päätyttyä.
Boris J. hoitelee tehtäviään pääministerinä "United Kingstonissa" hetkisen. Joten ennen kuin huomaammekaan alkaa paluun normaaliin.
En tiedä miksi ajattelit näin, kun mielestäni kirjoitin selvästi että:
Seuraava ilmoittautuu, sillä Jouni Kotiaho on tehnyt tutkintapyynnön.1kpl persuja 600 000 loukatusta tekee tutkintapyynnön = persut uhriutuvat. Ok.
Seuraava ilmoittautuu, sillä Jouni Kotiaho on tehnyt tutkintapyynnön.
Facebook-päivitykseensä liittämässään tutkintapyynnössä hän toteaa seuraavaa:
"Olen Perussuomalaisten kansanedustaja ja kaupunginvaltuutettu ja koen syvällä sielussani myös minua henkilökohtaisesti loukatun puheena olevassa twitter –viestissä ja tutkintapyynnön kohdehenkilön uudistaessa väitteensä puheena olevassa Iltalehden hastattelussa. Koen syvästi, että tutkintapyynnön kohdehenkilö on edellä esitetyllä tavalla toimiessaan aiheuttanut perättömällä rasistisyytöksellään minulle julkisesti Perussuomalaiselle henkilölle ainakin suurta poliittista henkilökohtaista vahinkoa ja henkilökohtaista kärsimystä ja minuun henkilökohtaisesti kohdistuvaa halveksuntaa."
Ai saatana mitä teatteria. Käväisin lukemassa kyseisen tyypin fb-feediä, ja siellä oli ykköslinjauksena "turvapaikkaturisti syö sinunkin pöydässäsi". Tämän jälkeen seurasi mm. "jokainen suomalainen lapsi on kulttuuriteko" sekä "vanhukset jätetään hoitamatta, mutta turvapaikkaturistit saavat kaiken".
Melkoinen humanisti ja filantrooppi, kuten olettaa sopi. Lähipiirin käsitys miehestä on varmasti nyt kokenut merkittävän muutoksen.
Koska fakta on se, että pari uutta Iiris Suomelaa ja Husua eduskunnassa olisi parasta, mitä persut voisivat toivoa. Persujen kannattaisi jättää näiden tunareiden profiilien nostoyritykset omaan arvoonsa. Siitähän tossa Husun jutussa oli lähtökohtaisesti kyse.
Idea on hyvä. Poslarit kunniaan!Sivari-Jussi on kuulemma lähtenyt vaatimaan parranajovehkeiden vapauttamista verotuksesta, koska sukupuolittunut kulu. Ilmeisesti Hillalla (ja niillä muutamilla muilla) on kunnon pöheikkö.
Sivari-Jussi on kuulemma lähtenyt vaatimaan parranajovehkeiden vapauttamista verotuksesta, koska sukupuolittunut kulu. Ilmeisesti Hillalla (ja niillä muutamilla muilla) on kunnon pöheikkö.
Vihreiden Hyrkkö haluaa eroon ”tamponiverosta”: ”Toivon mutkatonta keskustelua kuukautisista”
Halla-aho taisi kuitata tähän avaukseen. Tuohan oli feministiseen tyyliin kovin yksipuolinen. Tasa-arvoahan Halla-aho vain peräsi. Sehän ei tietysti tiedostaville kelpaa...
Linkki: IL
Kaipa tuossa aloitteessa olisi voinut listata tasapuolisesti niitä tuotteita, joita voitaisiin harkita verohelpotuksen piiriin. Ei sitten kuormittaisi järjestelmää tuote kerrallaan.Eikös yleensä kaikki aloitteet ole sinänsä melko yksipuolisia, kun yleensä niissä nostetaan esiin yksi epäkohta, johon toivotaan korjausta? Hyrkön aloite on perusteltu ja minustakin kuukautissuojat vaikuttavat sellaiselta asialta, että ne voisivat kuulua farmakologisiin tuotteisiin. Miksei tietysti parranajovälineetkin, ja onkin hyvä, että tämäkin miehiä riivannut epäkohta on nyt nostettu esiin.
Eli mitään ei saa ehdottaa, ellei samalla ratkaise kaikkia maailman ongelmia. Ettei järjestelmä vaan kuormitu. Ja tasapuolisuus.Kaipa tuossa aloitteessa olisi voinut listata tasapuolisesti niitä tuotteita, joita voitaisiin harkita verohelpotuksen piiriin. Ei sitten kuormittaisi järjestelmää tuote kerrallaan.