Elovaaran taustalla väittäisin että hän tietää natsitervehdyksistä ja niiden nyansseista enemmän kuin iso osa muusta väestöstä ihan verenperintönä.Ne natsitervehdys kuvat löytyy Twitteristä #yleastudio, sanoisin ettei Elovaaran tai Elon kannata käydä jääkiekkopeleissä tai laittaa lapsiaan kouluun (vieläkö siellä viitataan?) muuten näkee tervehdyksiä kaikkialla...
Lindströmin mukaan Jyväskylän puoluekokouksessa jopa ”heilattiin”, ja näytti kädellään natsitervehdystä.
”En minä sellaiseen porukkaan ole liittynyt. Olen liittynyt ihan muista syistä kuin pelkästään yhdestä asiasta. En ole tuollaisessa puoluekokouksessa koskaan ollut, että on noin jakautunut ilmapiiri.”
Petteri Orpo: ”Voimakas irtiotto Halla-ahon PS:sta” – Antti Rinne uskoo leikkauspolitiikan nyt jatkuvan, Ozan Yanarin mukaan molemmat ryhmät ”muukalaisvastaisia” - Politiikka - Helsingin Sanomat
Joo, kyllähän tässä mainittiin, että voi merkitä uran loppua, mutta tajuavatkohan, että riski on aika suuri.
Kai nyt edes yksi kuva on tuosta heilaamisesta jollain. Ei niin vaikeaa ole sellaisen lataaminen. Juudakset kun kerta tuosta järkyttyivät niin onhan joku näinä aikoina kuvan napsinu... Nyt puhutaan monella suulla että kyllä on kuva mutta missä?
En antaisi, kun kyseessä ei ole enää perussuomalaisten ministeri vaan siitä irtaantuneen ryhmän ministeri.Ei minulla ole mitään sitä vastaan, että joku sen kuvan laittaa nettiin, mutta tämänkin lausunnon takana on perussuomalainen ministeri niin kai sille voi laittaa fakenewsia enemmän painoarvoa?
Elovaara syytteli Halla-ahoa Hommafoorumin tuesta ja menivät vähän vaikeaksi kun Halla-aho huomautti Elon ja Terhon kirjoittelevan sinne.
Kuinka monta vakavastiotettavaa ehdokasta nuivilla on Halla-ahon lisäksi? Ainakaan hämeen vaalipiirissä ei ole muita James Hirvisaaren lisäksi. (Hirvisaari mainittu täysin sarkastisessa merkityksessä). Soinilaisilla puolestaan on ainakin nykyiset ministereinä ja muuten esillä olleet henkilöt esim Jussi Niinistö, Sampo Terho yms.Itse kovasti ihmettelen, mistä nämä eronneet aikovat kahden vuoden päästä saada äänenesä. Soinin ja Halla-Ahon perässä on mennyt monta edustajaa läpi ja kumpikaan ei nyt ole varmaankaan eronneiden käytössä.
Tai Paska vaihtoehto.Millä perusteella tuo irtautunut ryhmä on valinnut nimekseen Uusi vaihtoehto, joka ei kuulemma ole ehkä lopullinen nimi. Kannattaa nykyistä hallitusohjelmaa ja vanha ministeriryhmäkin jatkaa. Nimeksi sopisi ennemmin Vanha vaihtoehto.
Ei minulla ole mitään sitä vastaan, että joku sen kuvan laittaa nettiin, mutta tämänkin lausunnon takana on perussuomalainen ministeri niin kai sille voi laittaa fakenewsia enemmän painoarvoa?
Uusi PS tulee näyttämään avoimen rasismin todellisen kannatuksen Suomessa. Äkkiseltään hankala nähdä että kannatus kasvaisi jytkyistä vol. 1 ja 2 (tai edes viimeisimmistä mielipidemittauksista), mutta voihan se olla että saavat aktivoitua uurnille väen jota ei esimerkiksi terveydensuojelu tai talous kiinnosta paskan vertaa, mutta ketkä eivät ulkolaisista pidä lainkaan. Vaaleihin on vielä pitkä aika, kaikenlaista ehtii oppositiosta touhuamaan.
Tapasi mukaan et ymmärtänyt ollenkaan oikein. Ko. natsitervehdykset toimivat Elovaaran mukaan esimerkkinä niistä arvoista, joiden kanssa samaan puolueeseen ei enää voinut jäädä. Ei varmaan yksi epämääräinen natsitervehdys katkaise kamelin selkää, vaan siellä on taustalla näitä linkkejä Vastarintaliikkeeseen ja Suomen Sisuun. Osa Persuista ei näihin ryhmiin tehnyt pesäeroa ja osa nyt sitten kerralla teki. Tai sitten ne on kaikki tekosyitä. En minä mitään tiedä.Siis ymmärsinkö nyt oikein, että jos joku tekee puoluekokouksessa natsitervehdyksen, niin se on Halla-ahon vika ja se on siitä tuomittava.
Katso käyttäjän @Haapalantti twiitti: Antti Haapala Twitterissä: "Sain juuri haltuuni paljon puhutun kuvan. #persut #Astudio #uusivaihtoehto #puoluekokous https://t.co/KTrEdYLTcy"
Tässä ilmeisesti on natsitervehdys...
Kokouksessa käytettiin välillä myöskin käsiäänestystä, kun Kankaanniemi ja Putkonen sekoili lavalla. Liekkö tämä kaappaus siitä.
Katso käyttäjän @Haapalantti twiitti: Antti Haapala Twitterissä: "Sain juuri haltuuni paljon puhutun kuvan. #persut #Astudio #uusivaihtoehto #puoluekokous https://t.co/KTrEdYLTcy"
Tapasi mukaan et ymmärtänyt ollenkaan oikein. Ko. natsitervehdykset toimivat Elovaaran mukaan esimerkkinä niistä arvoista, joiden kanssa samaan puolueeseen ei enää voinut jäädä. Ei varmaan yksi epämääräinen natsitervehdys katkaise kamelin selkää, vaan siellä on taustalla näitä linkkejä Vastarintaliikkeeseen ja Suomen Sisuun. Osa Persuista ei näihin ryhmiin tehnyt pesäeroa ja osa nyt sitten kerralla teki. Tai sitten ne on kaikki tekosyitä. En minä mitään tiedä.
Täytyy varmaan kieltää lapsia enää viittaamasta koulussa, ettei käden nostoa tulkita natsitervehdykseksi.Katso käyttäjän @Haapalantti twiitti: Antti Haapala Twitterissä: "Sain juuri haltuuni paljon puhutun kuvan. #persut #Astudio #uusivaihtoehto #puoluekokous https://t.co/KTrEdYLTcy"