Perussuomalaiset

  • 5 461 212
  • 43 993

cornix

Jäsen
Totta., kyse on ymmärryksen puutteesta.

Indeed.

Ja, höpsistä. Minä puhun kommareista ja sinä tulkitset sen tarkoittavan unelmajengiä. No, ehkä itäblokin ihanemaiden ja Vasemmistoliitonkin historia on sinulla hieman hakusessa.

Höpsistä itsellesi, tästä on ihan mustaa valkoisella joten puolueeton kiemurtelusi on jälleen pelkkää sössötystä. Laitetaan perään vielä sinun kirjoittama viesti jossa hyvin suorasanaiseti kerrot unelmajengin kommarivähemmistöstä:

No, kyllä te kommarit olette ääriajattelijoina vähemmistö myös unelmijoitsijoiden keskuudessa.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
.

- "Natsit" haluavat sulkea rajat ja pitää mamut aidan toisella puolella.

Minä olen käsittänyt asian niin, että "Natsit" päästäisivät kyllä maahan ne, jotka haluavat/voivat työllistyä riistokapitalistisessa oravanpyörässä.

- "Kommarit" päästäisivät mamut maahan, mutta tekevät tämän jälkeen kaikkensa, etteivät mamut saa kotoutumiseen tarvittavaa koulutusta+työpaikkaa, ainakaan sellaisilta aloilta, jotka ovat vahvasti "järjestäytyneet".

Juuri näin, tai pikemminkin he haluavat saada lisää kansalaispalkkaa nauttivia "duunikavereita".
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Höpsistä itsellesi, tästä on ihan mustaa valkoisella joten puolueeton kiemurtelusi on jälleen pelkkää sössötystä. Laitetaan perään vielä sinun kirjoittama viesti jossa hyvin suorasanaiseti kerrot unelmajengin kommarivähemmistöstä:

Ja tuo lainaus kertoo ristiriidasta... jossain asiassa?

Minä olen vakuuttunut siitä, että kommarit ja muu "vapaan liikkuuvuuden" nimeen vannova kiihkomielijengi on vähemmistö unelmoitsijoiden, eli rasismin vastustajien keskuudessa.
 

cornix

Jäsen
Ja tuo lainaus kertoo ristiriidasta... jossain asiassa?

Niin siis haluaako ne unelmakommarit laittaa rajat kiinni piikkilangalla vaiko ei? Siitä tässä on kyse. Sinä väitit että kyllä haluavat, minä kyseenalaistin.

Minä olen vakuuttunut siitä, että kommarit ja muu "vapaan liikkuuvuuden" nimeen vannova kiihkomielijengi on vähemmistö unelmoitsijoiden, eli rasismin vastustajien keskuudessa.

Okei eli sinun mukaasi siis unelmajengissä kuitenkin on kommarivähemmistö joka haluaa sulkea rajat. Vähän tuntuu viesti viestiltä kantasi vaihtelevan tässä asiassa, erikoista.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Varmasti kelpaa kommareille mamut töihin ihan mihin tahansa alalle, kunhan tessiä ei rikota eikä kajota esimerkiksi minimipalkkaan.

Minä epäilen, että tämä tilanne tulee kehittymään aika ennalta arvaamattomasti, nyt pakolaiskriisin keskellä. Alusta asti on ollut selvää, että vallitsee tietty paradoksi tässä asetelmassa. Esimerkiksi Vasemmistoliitto kannattaa varmasti laajaa maahanmuuttoa, osa sen tunnetuimmista jäsenistä kuten Li Andersson ovat jopa ultraliberaaleja maahanmuuton kannattajia. Mutta samalla kaiken järjen mukaan suuri määrä matalapalkka-aloille työllistyviä mamuja muodostaa suurimman uhan juuri duunareille ja vähäosaisille. Vaikka mamut eivät työllistyisikään, niin he joka tapauksessa tulevat samoille "apajille", eli vaatimaan osansa suomalaisen tukiviidakon keskeltä.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Niin siis haluaako ne unelmakommarit laittaa rajat kiinni piikkilangalla vaiko ei? Siitä tässä on kyse. Sinä väitit että kyllä haluavat, minä kyseenalaistin.

Okei eli sinun mukaasi siis unelmajengissä kuitenkin on kommarivähemmistö joka haluaa sulkea rajat. Vähän tuntuu viesti viestiltä kantasi vaihtelevan tässä asiassa, erikoista.

Nyt, kun vielä osoittaisit missä olen väittänyt unelmajengin kommarivähemmistön haluavan sulkea rajat. Olen todennut, että kommarit ovat onnistunnet rajojen sulkemisessa parhaiten, mikä on aivan eri asia, vaikkakaan se ei näytä avautuvan sinulle.
 

cornix

Jäsen
Mutta samalla kaiken järjen mukaan suuri määrä matalapalkka-aloille työllistyviä mamuja muodostaa suurimman uhan juuri duunareille ja vähäosaisille. Vaikka mamut eivät työllistyisikään, niin he joka tapauksessa tulevat samoille "apajille", eli vaatimaan osansa suomalaisen tukiviidakon keskeltä.
En mä ole koskaan kuullut kenenkään vasemmistoliittolaisen puhuneen tuosta asiasta. Oon kyllä aikaisemminkin lukenut samasta logiikasta, mutta sitä viljelee se toinen leiri pelkästään. Kyse on siis todennäköisesti siitä että mamut tulevat rajat kiinni-hörhösiiven tukiviidakkoapajille ja se huolestuttaa.
 

cornix

Jäsen
Nyt, kun vielä osoittaisit missä olen väittänyt unelmajengin kommarivähemmistön haluavan sulkea rajat. Olen todennut, että kommarit ovat onnistunnet rajojen sulkemisessa parhaiten, mikä on aivan eri asia, vaikkakaan se ei näytä avautuvan sinulle.

Toki osoitan, ole hyvä:

Toistaiseksi täällä on näkynyt vain niitä, joiden aatemaailmaan kuuluu vapauden, veljeyden ja tasa-arvon pitäminen turvassa piikkilanka-aidan sisäpuolella
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
En mä ole koskaan kuullut kenenkään vasemmistoliittolaisen puhuneen tuosta asiasta. Oon kyllä aikaisemminkin lukenut samasta logiikasta, mutta sitä viljelee se toinen leiri pelkästään. Kyse on siis todennäköisesti siitä että mamut tulevat rajat kiinni-hörhösiiven tukiviidakkoapajille ja se huolestuttaa.

Mielestäni kyse ei kuitenkaan ole mistään täysin tuulesta temmatusta logiikasta. Suomeen on tullut tuhansia ihmisiä lyhyessä ajassa ja eri arvioista riippuen tulijoita on vielä paljon lisää. On aika selvää, että nämä tulijat eivät tule uhkaamaan korkeasti koulutettujen työpaikkoja Suomessa, vaan tulevat joko matalapalkkaisiin töihin tai sitten suoraan osaksi tukijärjestelmää ja kortistoa. Toivottavasti osaksi ensin mainittua. Hyvin pitkän ajan kuluessa - arvioista riippuen useampi sukupolvi - voimme odottaa mamujen työllistymistä myös paremmin palkattuihin hommiin...

Rakennusliitto jo ehti vastustamaan rakennusteollisuuden aietta kouluttaa tuhansia maahanmuuttajia ja kyllä minä ymmärrän tämän logiikan tuossa taustalla. Jos olet duunari, työtön tms, niin mielestäni on loogista vastustaa maahanmuuttajien koulutusta ja saapumista työmarkkinoille, en syytä heitä tästä, aivan ymmärrettävää.

Sen sijaan on mielestäni epäloogista, että työttömien ja pienituloisten suomalaisten puolueeksi itse itsensä profiloinut taho kannustaa jopa ultraliberaalin maahanmuuton käyttöönottoa.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Toki osoitan, ole hyvä:

Aivan, näinhan kommarit ovat toimineet.. Asia on sinule ilmeisen uusi, mutta vasemmistokonkareille hyvinkin tuttu juttu - Unohtamatta tietenkään erästä entistä presidenttiä ja hänen ihailevaa suhtautumistaan DDR:ää kohtaan.
 

cornix

Jäsen
Aivan, näinhan kommarit ovat toimineet.. Asia on sinule ilmeisen uusi, mutta vasemmistokonkareille hyvinkin tuttu juttu
On täysin uusi juttu minulle nämä unelmajengin vähemmistökommarit jotka haluavat kuitenkin sulkea rajat. Olen toisaalta varma myös siitä, että vasemmistokonkaritkaan eivät tuollaisia tapauksia tunne. DDR ja eräs entinen presidentti liittyy tilanteeseen kohtalaisen vähän.
 

cornix

Jäsen
Sen sijaan on mielestäni epäloogista, että työttömien ja pienituloisten suomalaisten puolueeksi itse itsensä profiloinut taho kannustaa jopa ultraliberaalin maahanmuuton käyttöönottoa.
Ei siinä mitään epäloogista ole. Iso kansainvälinen kriisi ja hädänalaisten auttaminen vrt älytön päättelyketju siitä miten mamujen työllistyminen vaikuttaa subjektiivisesti vasemmistoliittolaiseen.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ei siinä mitään epäloogista ole. Iso kansainvälinen kriisi ja hädänalaisten auttaminen vrt älytön päättelyketju siitä miten mamujen työllistyminen vaikuttaa subjektiivisesti vasemmistoliittolaiseen.

Voimme unohtaa tuon termin vasemmistoliittolaisuus, otin puolueen vain esimerkinomaisesti esille. Sen sijaan voimme puhua Suomen työttömistä, matalapalkkaisista ihmisistä, duunareista ja muista vähäosaisisita. Heidän elämäänsä suuri maahanmuuttajien virta vaikuttaa huomattavasti enemmän, kuin korkeasti koulutettuihin ja hyvästä ansiotasosta nauttiviin ihmisiin.

Mä nyt en näe mitään suurta älyttömyyttä siinä, että ennakoin pakolaiskriisistä koituvan miljardiluokan kustannukset suomalaiselle elämäntavalle ja yhteiskunnalle, ennen kuin maahanmuutto rupeaa tuottamaan mitään takaisin. Tämä on väkisin jostain ja joiltain pois, ellei sitten tehdä "nerokasta" suunnitelmaa, että koko pakolaiskriisi hoidetaan alusta loppuun ottamalla lisää velkaa.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
On täysin uusi juttu minulle nämä unelmajengin vähemmistökommarit jotka haluavat kuitenkin sulkea rajat.

Tämä taisi tullla jo käsitellyksi, mutta sen kun julistat ymmärtämättömyytäsi, vaikka kiemurtelusi viihdearvo alkaakin jo hieman hiipumaan.

Olen toisaalta varma myös siitä, että vasemmistokonkaritkaan eivät tuollaisia tapauksia tunne. DDR ja eräs entinen presidentti liittyy tilanteeseen kohtalaisen vähän.

Kiteytit kirjoittamani hyvin, vaikkakin ilmeisen tahattomasti. Puolikas piste siitä,
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös