Ostoskassi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Missäköhän kohtaa se miina mahtaisi olla?
No nyt kun kysyit, niin Kirjoittelijan kirjoitus oli se miina.
Missäköhän kohtaa se miina mahtaisi olla?
Mitenköhän tuo Immosen monikulttuuriruusviha toimii sillä kotona, kun siellä hänellä on kuitenkin ulkomaalaistaustainen puoliso ainakin Googlen mukaan? Klassinen "born to be wild paitsi himassa"-tapaus.
Vastaavasti olisi joskus mukava kuulla, mitä monikultturisuus on niille, jotka kokevat sen rikkaudeksi.
Vaikea sanoa. Ensin pitäsi tietää, mitä on se monikultuurisuus, jolle Immonen sanoo ei. Vastaavasti olisi joskus mukava kuulla, mitä monikultturisuus on niille, jotka kokevat sen rikkaudeksi.
Monikulttuurisuus on sitä, että Suomi on osa Eurooppaa ja maailmaa, tänne voi muuttaa ja täältä voi muuttaa myös pois. Maailma on muuttunut muutaman viime vuosikymmenen aikana voimakkaasti, maapallosta on tullut pieni. Suomi on osa tätä palloa, eikä eristäydy omaan kuoreensa. Suomeen saa asettua asumaan, niillä edellytyksillä mitä Suomen laissa on.
Se nyt on ainakin minun mielestä ihan jees, että joskus silloin tällöin saa karjalanpaistin ja kalakukon lisäksi myös pizzaa, kebabia, sushia, kiinalaista ja Ameriikan herkkuja, ja jos joku tykkää nepalilaisesta, intialaisesta tai muusta niin sen kun vaan.Vastaavasti olisi joskus mukava kuulla, mitä monikultturisuus on niille, jotka kokevat sen rikkaudeksi.
Immonen sanoo ei kaikille muslimeille ja ihon väriltään tummille maahanmuuttajille. Hän haluaisi kavereidensa kanssa hävittää nämä Suomesta.
Monikulttuurisuus on sitä, että Suomi on osa Eurooppaa ja maailmaa, tänne voi muuttaa ja täältä voi muuttaa myös pois. Maailma on muuttunut muutaman viime vuosikymmenen aikana voimakkaasti, maapallosta on tullut pieni. Suomi on osa tätä palloa, eikä eristäydy omaan kuoreensa. Suomeen saa asettua asumaan, niillä edellytyksillä mitä Suomen laissa on.
Maailma on muuttunut muutaman viime vuosikymmenen aikana voimakkaasti, maapallosta on tullut pieni.
Se nyt on ainakin minun mielestä ihan jees, että joskus silloin tällöin saa karjalanpaistin ja kalakukon lisäksi myös pizzaa, kebabia, sushia, kiinalaista ja Ameriikan herkkuja, ja jos joku tykkää nepalilaisesta, intialaisesta tai muusta niin sen kun vaan.
Se nyt on ainakin minun mielestä ihan jees, että joskus silloin tällöin saa karjalanpaistin ja kalakukon lisäksi myös pizzaa, kebabia, sushia, kiinalaista ja Ameriikan herkkuja, ja jos joku tykkää nepalilaisesta, intialaisesta tai muusta niin sen kun vaan.
Immonen ei halua maahanmuuttajia pois vaan haluaa tappaa heidät.Eniten ihmetyttää, että jos Immonen haluaa maahanmuuttajat pois, niin haluaako sen emäntänsäkin? Vai siitäkö tämä koko homma kumpuaa?
Painajainen on se, että minua ei pidetä suomalaisena, vaikka olen tavallinen, hyvä ihminen, ja minulta suomalaisuuden saavat anastaa ihmiset, jotka haluavat tappaa minut.
...Näin määriteltyä monikulttuurisuutta on niin helppo kannattaa, että uskoisin sen kelpaavan Immosellekin. Jotenkin minusta tuntuu, että sinä ja nämä monikulttuurisuuden vastustajiksi julistautuvat puhutte eri asioista.
Jännittävintä (minusta) tässä Immosen tapauksessa on mitä se kertoo meille Soinista johtajana. Olen nimittäin valmis jo tässä vaiheessa todeta että se selkeästi osoittaa Soinin puutteet juuri tälläisenä. On olemassa kolme vaihtoehtoa, eikä mikään näistä ole kovin mairitteleva.
Yksi, Soini on Immosen kanssa samaa mieltä, mutta ei halua tai uskalla sanoa sitä avoimesti. Silloin Soini on epärehellinen, ja se on johtajassa hyvin suuri heikkous.
Kaksi, Soini on Immosen kanssa eri mieltä, mutta pelkää että jos hän sanoo tämän ääneen, silloin hän luo puolueeseen särön, eikä halua tätä tehdä. Siilloin Soini on kykenemätön luoda organisaatiolleen selvän linjan ja strategian, ja se tarkoittaa ihan määritelmällisesti että hän on epäonnistunut johtajana.
Kolme, Soini ei välitä tippaakaan mitä Immonen tai kukaan muukaan sanoo, ja haluaa vain olla puoluejohtaja, riippumatta. Silloin Soini on kelvoton johtaja, koska häntä ei ohjaa mikään aate tai periaate, vain pelkkä himo valtaan.
Mutta niinhän se menee, johtajuutta ei mitata sillä miten paljon saa taputuksia kun menee hyvin, vaan sillä miten hoitaa asiat kun viima kylmenee ja myrsky yltyy.
(Hetken mietittyäni tajusin että on vielä neljäs vaihtoehto: Soini ei tiedä mitä mieltä on, ja koko tilanne pelottaa ja ahdistaa niin että hän ummistaa silmänsä ja hokee "There's no place like jytky, there's no place like jytky…")
I...Oikeasti? Tappaa?
Oman sosiaalisen median kuplani sisällä kuplii myös pahasti yli. Pitää olla tarkkana ettei vahingossa tykkää väärästä viestistä, sillä siinä on vuosien ystävyyssuhteet katkolla.
Immonen ei halua maahanmuuttajia pois vaan haluaa tappaa heidät.
Tyttöblogi saa nyt kirjoittaa mitä haluaa, mutta Immosen itsensä mukaan mm pitkäaikaissomaalityöttömät pitäisi lähettää takaisin. Näin Olli Immonen kohautti jo kevään vaaliväittelyssä: ”Pitkään työttömänä olleet somalit pois Suomesta” - Kotimaa - Ilta-Sanomat
Unohtamatta sitä manifestiä minkä herra allekirjoitti.
En ihmettele yhtään, jos maahanmuuttajataustaiselle tulee turvaton olo Immosen tekstin ja siihen liittyvän keskutelun lukemisen jälkeen.
Vai siis olisiko pitänyt jättää kommentointi vain Terholle plus mahdollisesti myöhemmin Soinille.
Tuo "Haluan tietää, miksi olen painajainen"-blogiteksti on menee taas sitten sinne toiseen ääripäähän kuin Immosen kirjoitus.