Perussuomalaiset

  • 5 571 855
  • 44 580
Jos kansanedustaja joutuu asumaan curlinghallissa, asiat ovat aika sekaisin. Ja nyt asiat ovat siis kesken?? Muiden puolueiden kohdalla asiat eivät ole sinun mukaasi olleet kesken, Kanerva, Kataja, Tiura, Kaikkonen, kaikki tuomittuja.

Minulle tuo asuinpaikka ei edelleenkään kerro osaamisesta mitään. Ehkä tuo oli varmin paikka hieroa nänniä. Joka tapauksessa nämä tapahtuvat juontavat aikaan ennen perussuomalaisuutta ja sikälikin ymmärrän, jos mies on lähtenyt hakemaan muutosta elämäänsä.

Mitäs Kanervasta ollaan puhuttu? Ai sekö, että hänen bileissään oli bandiitteja?
Enkä muista väittäneeni mainittua porukkaa tuomituiksi.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Enkä muista väittäneeni mainittua porukkaa tuomituiksi.

Onko tämä sitä Perussuomalaista muistia?? Olet tuominnut useissa ketjuissa "vanhojen puolueiden" moraalittomuuden ja ahneuden vaalirahasotkuissa. Nyt kun oman puolueen mies on "hieman" sotkenut asiansa, asia on kesken, ei saa tuomita. Aika kaksinaismoralisti olet.
 
Onko tämä sitä Perussuomalaista muistia?? Olet tuominnut useissa ketjuissa "vanhojen puolueiden" moraalittomuuden ja ahneuden vaalirahasotkuissa. Nyt kun oman puolueen mies on "hieman" sotkenut asiansa, asia on kesken, ei saa tuomita. Aika kaksinaismoralisti olet.

Ensinnäkin, Uusipaavalniemen "sotkut" ovat peräisin ajalta ennen kuulumistaan Perussuomalaisiin. Näin ollen oman puolueen mies ei ole sotkenut asioitaan, vaan puolueeseen liittynyt mies on aiemmin sotkenut asiansa.

Olen tuominnut vanhojen puolueiden moraalittomuuden ja tuo vaalirahasotku on vain sen yksi ja ilmentymä. Minä en ole puoluesidonnainen. Minä annan tukeni taholle, jonka vaikuttimiin voin parhaiten luottaa ja tällä hetkellä se on perussuomalaisten puolue.
Teoriassa voisin aivan yhtä hyvin kannattaa jopa kokoomusta, mutta se edellyttäisi sitä, että kokoomuksesta tulisi suomalaisten kansallisen edun ajaja.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ensinnäkin, Uusipaavalniemen "sotkut" ovat peräisin ajalta ennen kuulumistaan Perussuomalaisiin. Näin ollen oman puolueen mies ei ole sotkenut asioitaan, vaan puolueeseen liittynyt mies on aiemmin sotkenut asiansa...

Eikö sinun mielestäsi kannattaisi tarkastaa vähän taustoja ennen kuin puolueen puheenjohtaja suitsuttaa tulijan osaamista mm. talouden alalla? Puolen tunnin työllä netistä löytyisi aika paljon tietoa, joiden perusteella voisi ehkä muutaman selventävän kysymyksen kysyä. Tässä tapauksessa Perussuomalaiset ottivat vastaan loikkaajan avosylin ja ylistivät tämän talousosaamista, vaikka herra on sotkenut asioitansa ihan perustasolla.

Ja kyllä ne Uusipaavalniemen sotkut ovat nyt Perussuomalaisten sotkuja, koska herra puolueeseen ja eduskuntaryhmään hyväksyttiin.
 
Ja kyllä ne Uusipaavalniemen sotkut ovat nyt Perussuomalaisten sotkuja, koska herra puolueeseen ja eduskuntaryhmään hyväksyttiin.

Ja tästä syystä Perussuomalaista toimintaa on helppo kunnioittaa. Sinne myös asiansa sotkenut ihminen on tervetullut.

Mitä tulee puheenjohtajaan, niin voi miettiä millainen työmäärä tulee, jos jokaisen uuden jäsenen kohdalla puheenjohtaja käyttää puoli tuntia aikaa taustojen selvittämiseen.
Eikä tämä episodi vähennä Uusipaavalniemen talousosaamista.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Mitä tulee puheenjohtajaan, niin voi miettiä millainen työmäärä tulee, jos jokaisen uuden jäsenen kohdalla puheenjohtaja käyttää puoli tuntia aikaa taustojen selvittämiseen...

Nyt ei puhuta jäsenistä vaan kansanedustajasta. Ja eiköhän eduskuntavaaliehdokkaidenkin taustat tarkisteta, ettei puolue joudu liikaa selittelemään.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Eikö sinun mielestäsi kannattaisi tarkastaa vähän taustoja ennen kuin puolueen puheenjohtaja suitsuttaa tulijan osaamista mm. talouden alalla? Puolen tunnin työllä netistä löytyisi aika paljon tietoa, joiden perusteella voisi ehkä muutaman selventävän kysymyksen kysyä. Tässä tapauksessa Perussuomalaiset ottivat vastaan loikkaajan avosylin ja ylistivät tämän talousosaamista, vaikka herra on sotkenut asioitansa ihan perustasolla.

Ja kyllä ne Uusipaavalniemen sotkut ovat nyt Perussuomalaisten sotkuja, koska herra puolueeseen ja eduskuntaryhmään hyväksyttiin.

Ja Kokkareista ei näitä yllätyksiä ole kuuna päivänä löytynyt?

Sinä ohitat kaikki kaikki kysymykset, kuten muutkin kokkarit, kun kysellään Jaskarin huorabisneksien, Sasin henkirikoksen tai Kanervan esiteinien vonkaamiseen liittyen? Sangen outoa, että opettajasmies tukee tällaista puoluetta?

Uusis joutaa kyllä pellolle, jos nämä jutut pitää paikkaansa. Odotan nyt Soinin statementia asiasta, mutta ihmettelen jos ei Timo tunne tässä asiassa pientäkään virtsan tuoksua.

Juu, sovitaan sitten niin, että Uusiksen bisnes-asiat on Persujen sotkuja. Yhden vituiksi menneen curling-hallin kanssa on helpompi elää, kuin ihmiskaupan, henkirikosten tai alaikäisten vikittelyn kanssa.
 

Jussih

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sasin henkirikoksen

Tähän on pakko puuttua sen verran, että Sasin tapauksessa rikosnimike kai oli kuolemantuottamus. Se ei ymmärtääkseni ole henkirikos. Vai haluatko kenties esittää, että Sasi olikin hereillä ja ajoi tahallaan päin?

Tämä vain siksi, että tuollainen turha demagogia ärsyttää. Muuten olen sitä mieltä, että Kokoomus tulisi mainiosti toimeen, itse asiassa paremmin, ilman Neuvostoliiton frendi -Kanervaa ja Ihminen on ihmiselle Sasi -Sasia.

Fakta nyt kuitenkin on, että jokaiseen puolueeseen on soluttautunut omat mätämunansa. Elämä on sellaista ja pitää katsella kokonaisuutta. Siinä katsannossa Kokoomus on Suomessa ainoa reaalinen vaihtoehto.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ja Kokkareista ei näitä yllätyksiä ole kuuna päivänä löytynyt?

Sinä ohitat kaikki kaikki kysymykset, kuten muutkin kokkarit, kun kysellään Jaskarin huorabisneksien, Sasin henkirikoksen tai Kanervan esiteinien vonkaamiseen liittyen? Sangen outoa, että opettajasmies tukee tällaista puoluetta?...

Syy miksi kannatan Kokoomusta ei liity mitenkään yksityisiin henkilöihin, en muokkaa poliittista kantaani yksityisten henkilöiden tekemisten kautta. Minulle tärkeintä on se mikä puolueen poliittinenohjelma ja -arvot, nämä vaikuttavat yhteiskuntaan, ei yksitäisten ihmisten hölmöily. En hyväksy esillä olevien ihmisten toimintaa, hölmösti ovat toimineet ja rangaistuksensa saaneet.

Sinä sen sijaan ilmeisesti lähdet yksittäisen ihmisen kannattamisesta, sillä poliittista ohjelmaa Perussuomalaisilta on vaikea löytää. Sen lisäksi keskityt yksittäisten ihmisten nälvimiseen, sen sijaan, että keskustelisit niistä poliitisista ratkaisuista, jotka vaikuttavat meidän tulevaisuuteen. Sinusta on ilmeisen kiva väännellä nimiä ja vääristellä asioita, minulle tämän tyylinen ei anna kiksejä. Olen yrittänyt tuoda tätä esiin Uusipaavalniemen tapauksen kautta, mutta näköjään turhaan.
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Tosiaan tämän päivän IS:ssä Uusipaavalniemeä on haastateltu Curlinghallikysymyksen takia. Uusipaavalniemen vastaus on vähintäänkin mielenkiintoinen:

"Olen jo kolme ja puoli vuotta sitten tehnyt päätöksen, että vastaan vain Suomen ja maailman taloutta koskeviin tiedusteluihin"

Erittäin mielenkiintoinen linjanveto rivikansanedustajalta. Eli kun epäselvyyksiä alkaa nousemaan, vedetään peitto pään päälle ja ei leikitä enää median kanssa.

Itse pidin Uusipaavalniemeä aikanaan hyvinkin potentiaalisena tuulahduksena Arkadianmäelle, mutta viime aikojen hörhöily on ollut omiaan upottamaan tämänkin sankarin.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Ja Kokkareista ei näitä yllätyksiä ole kuuna päivänä löytynyt?

Eihän tässä mitään olisi, jos koko persulaisten kuoro ei olisi miljoonaan kertaan yrittänyt erottautua 'vanhoista puolueista', mutta samanlaisia koijareita, rikoksista tuomittuja ja osuuskaupan palkintovarsoja persutkin ovat täynnä.

Talouspolitiikka on suoraan Urpilaisen puheista varastettu. Eroja on lähinnä maahanmuuttokysymyksissä, mutta eipä tämä demarien savupiipputeollisuuden työväestökään kovin suurella lämmöllä katsele erivärisiä ihmisiä kotikylän raiteilla. Kaikkein ahdasmielisimmät demarithan Jutta on karkoittanut suoraan Soinin syliin.
 

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vaikea sanoa. En ole sellainen guru, että kykenisin hahmottamaan jokaisen asian syy-seuraus-suhteita jokaisen yksilön kohdalla.


Noh, lähdetään siitä että osaaminen sinänsä ei yleensä vähene minkään yksittäisen tapauksen kohdalta. Vaan yleensä näistä tapauksista oppii jotain.

Ja toisaalta siitä, että jos jättää tilinpäätökset toimittamatta ja asiat hoitamatta niin se ei tavallisesti kerro osaamisesta vaan osaamattomuudesta. Kuitenkin Suomessakin on tuhansia yrittäjiä, jotka hoitavat nämä velvoitteet, joten heihin verrattuna osaaminen on vähäisempää.

Niillä tiedoilla, jotka minulla on käytettävissä näen tässä asiassa yllä mainitsemani perusteet arvioida Markku Uusipaavalniemen taloudellisen osaamisen vertailussa vähäiseksi.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Persut ovat julkaisseet vallankumouksellisen ohjelmansa pakolaisasiaan liittyen: autetaan ihmisiä heidän kotiseuduillaan. Tuolista kiinni pidellen odottelen, että poikiiko tämä myös esityksiä korkeammista kehitysyhteistyömäärärahoista, kuten loogista olisi. Oheisessa linkissä painavaa tekstiä Pekka Haavistolta ko. asiaan liittyen: http://www.verkkouutiset.fi/index.p...ehitysavun-puolesta&catid=2:kotimaa&Itemid=31
 

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tuoreena todennäköisenä PS-äänestäjänä olen törmännyt mielenkiintoiseen ilmiöön. Tuntuu että jonkinasteinen kiima on palannut politiikkaan, sillä varsinkin vasemmistovetoiset Facebook-ystäväni eivät juuri mitään muuta enää puhu/linkkaa, kuin jotain perussuomalaisiin negatiivisesti liittyvää. Ehkä selkeä viholliskuva tekee asioista kahta kiinnostavampaa?

Myös vihreiden piirissä on rintamalinjan kokoamiseen liittyvää aktiivisuutta havaittavissa. Toisaalta myös PS mieliset henkilöt ovat erittäin aktiivisia. Mielenkiintoinen talvi tulossa poliittisella rintamalla. Hyvä niin.

Marttyyrin viitoilla ja nenäliinoilla on valtava kysyntä tällä hetkellä.
 
Niillä tiedoilla, jotka minulla on käytettävissä näen tässä asiassa yllä mainitsemani perusteet arvioida Markku Uusipaavalniemen taloudellisen osaamisen vertailussa vähäiseksi.

Niillä tiedoilla, jotka minulla on käytettävissä, tyydyn toteamaan otannan olevan niin vähäisen, etten lähtisi analysoimaan Uusipaavalniemen taloudellista osaamista.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Niillä tiedoilla, jotka minulla on käytettävissä, tyydyn toteamaan otannan olevan niin vähäisen, etten lähtisi analysoimaan Uusipaavalniemen taloudellista osaamista.

Analysoisitko sitten jo pariin kertaan sinulta kysymäni yksinkertaisen asian: eikö miehen "asioista" tiedetty muualla kuin hallituspuoluiden piireissä?
 

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Niillä tiedoilla, jotka minulla on käytettävissä, tyydyn toteamaan otannan olevan niin vähäisen, etten lähtisi analysoimaan Uusipaavalniemen taloudellista osaamista.

Kovin valikoivaa tämä analysointihalu, olethan kuitenkin huomattavasti vähäisemmilläkin tiedoilla analysoinut osaamisia.

Millä perusteilla valitset analysoimisen mahdollisuudet?
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/H...suinpaikkahuijauksesta/art-1288353679703.html
M15 on valekotipaikkahuijari, kertoo IS. Nyt on valelääkäri, -opettaja ja mitä näitä nyt on jäänyt kiinni. Vanha-kepulaiseen Paavon jalasmökki-tyyliin, joka on 2000-luvulla pimpattu curling-halliksi vale-kotipaikkana, Uusis narahtaa nyt kiinni.

Kaikki on varmaan vain väärinkäsitystä ja tapahtunut jo kepulaisuuden riivaamana ja nyt meillä on uusi Uusis, rehti persumies, ministeriainesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös