Viestin lähetti Aurinkotuuli
taputteli ystävällisessä hengessä V. Fandulia (vai Fandulsia, kuten Lindegren-burger häntä nimitti)
Viestin lähetti Johannes
Jarkko Ruutu on HIFK:lle iso kala. Pentti nyt se sopimus tai saat siirtyä purkittamaan tonnikalaa Jäämerelle.
Viestin lähetti Brewer
No, ei siirry,vaan tekee The Jack'in kanssa huomenna diilin.
Viestin lähetti Brewer
Arwon Herra Johannes, tonnikala on lämpimien vesien kala, että jos vaikka Pena siirtyisi perkaamaan turskaa sinne Jäämerelle? No, ei siirry,vaan tekee The Jack'in kanssa huomenna diilin.
Viestin lähetti Svante
Tuo tuntuu jotenkin tutulta, ettei vaan olisi.. hm? "Huomenna tapahtuu" :-)
Yess!
Viestin lähetti Brewer
Eipä tarvinnut ihan huomiseenkaan asti odottaa.
Viestin lähetti Brewer
Eipä tarvinnut ihan huomiseenkaan asti odottaa.
Viestin lähetti Svante
Ettei vaan olisi käynyt niin, että napurisi olisi "tiedottanut" keskeneräistä asiaa?
Viestin lähetti Brewer
Tuskin. Tässä käy nyt kuule Herra Neppisauto niin, että Sinulta loppuu 'kuittailupalstat' kesken, kun Pena hommaa meille kaikki mahd. ukot.
Viestin lähetti Svante
Siis, Pena lukee mun "kuittailuja"? Hyvä :-)
Jään odottamaan virallista tietoa ja jos todella näen omin silmin myös herra Jaken kurvailevan Bogon jähallissa punapaita päällä, niin meikämanne saanoo KIITOS! ja/och TACK!
Viestin lähetti Isaksson
Puolet on nyt haavissa, toista puolikasta odotellaan.
Viestin lähetti Isaksson
Puolet on nyt haavissa, toista puolikasta odotellaan.
Juurikin näin, Penalle ensimmäisenä kenkää -väärään aikaan ilmoitettu tämäkin sopimus- Olin juuri lounaalla, prkle! Marekin sopimuksesta sain tiedon kokoukseen. Reaktioita voitte vain kuvitella kun kännykkään viestit kolahteli, taidan saada itsekin kohta kenkää! Vaan ei haittaa, koska tää kausi on hävitty jo!Viestin lähetti Senior
Kaikille silti kenkää. Ihan kostoksi ja varmuuden vuoksi.
Viestin lähetti Isaksson
Svante, Tätä (JR) kutsutaan taas isoksi kalaksi ja jälleen oli Pentillä parhaat syötit vedessä. Niin se vaan on. Puolet on nyt haavissa, toista puolikasta odotellaan.
Viestin lähetti Balderis
JHag! Voisitko vähän avautua? Olen kalamiehiä itsekin, ja haluaisin tietää minkälaista vonkaletta pinnan alla piilee.
Nöyrimmät kiitokset etukäteen. Olen muuten bissen sulle kohta pystyssä.
Viestin lähetti Brewer
Voidaanpa ' listaan ' lisätä vielä erään seuran ex-veskari, joka mm. eilisessä MTV3 klassikkomatsissa sai jatkoajalla melkein OJn laukauksen kiinni. Nooh, jospa tänä vuonna sitten treeneissä onnistuu OJn skodeja napsimaan?
Viestin lähetti lintu
Puhutko asiasta faktana vai spekuloitko?
Viestin lähetti Brewer
Fakta homma. Ei tosin saletti, niinkuin ei mikään diili ennenkuin on nimi paperissa. En skep... speks...sepuk... spkul...loi
Viestin lähetti Brewer
Voidaanpa ' listaan ' lisätä vielä erään seuran ex-veskari, joka mm. eilisessä MTV3 klassikkomatsissa sai jatkoajalla melkein OJn laukauksen kiinni. Nooh, jospa tänä vuonna sitten treeneissä onnistuu OJn skodeja napsimaan?