Pennanen byebye!

  • 222 885
  • 1 461

Ilvessydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves. TUTO
Olisiko voinut olla vaikutusta sillä, ettei Myrrä saanut hommaa toimimaan, vaan peli oli sekoilua? Ykkösenä oltiin joo, mutta peli ei tosiaan ollut kaksista ja pelastajana toimi Langhamer.
 

PäätyynAsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä se vain niin taitaa olla, että ainoa tapa saada Pennanen, oli tehdä sopimus alkavaksi heti.
Pennanenhan kiisti pian sopparinsa julkistuttua, että olisi vaatinut pääsyä "liikkuvaan junaan" heti täksi kaudeksi. Eli tällä totuudella vaihdos oli vain Ilves-johdon suuri visio, jonka nerokkuuden toistaiseksi ainoastaan he tajuavat.
Toki on mahdollista, että faktoja voidaan venyttää ennen kuin niitä puhellaan julkisuuteen.
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Kaunista, kiitos!

No, miksi sitten ei pysytty väitetyssä alkuperäisessä suunnitelmassa ja pitäydytty jo allekirjoitetussa sopimuksessa kausiksi 2023-2025, jos luottamuspula kerran koski ensi kautta? Humalassako ne päätti tarjota Pennaselle jälkikäteen vielä sopimusta tällekin kaudelle? En usko.
Luottamuspula liittyi ensi kauteen Myrrän allekirjoitettua sopimuksen toisen Liigajoukkueen kanssa. Tästä seuranneet toimet eivät miellyttäneet Ilves-johtoa. Sopimuksen alaisten pelaajien houkuttelu toiseen joukkueeseen ei ole valmentajan osalta hyväksyttävää. Edes Ilveksessä.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Luottamuspula liittyi ensi kauteen Myrrän allekirjoitettua sopimuksen toisen Liigajoukkueen kanssa. Tästä seuranneet toimet eivät miellyttäneet Ilves-johtoa. Sopimuksen alaisten pelaajien houkuttelu toiseen joukkueeseen ei ole valmentajan osalta hyväksyttävää. Edes Ilveksessä.
Ja yhtä-äkkiä tämän tajusivat? Ensin sopimus alkaen kaudesta 2023 ja viikonlopun aikana, kuten he itse kertoivat, päätyivät tekemään sopimuksen myös tälle kaudelle. En usko.

Valmentajat vaihtuvat kauden päätteeksi ja sopimuksia tehdään uusiin seuroihin varhaisessa vaiheessa. Tämä on ihan normaali käytäntö. Myös pelaajien houkuttelua tapahtuu samoin. Ihan paska ja hätäinen selitys. Loogisin ja ilmeisin vaihtoehto on edelleen ehdottomasti se, että heti alkava sopimus oli neuvotteluvaltti. Näin asian näkee tämä Hottentotti.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Luottamuspula liittyi ensi kauteen Myrrän allekirjoitettua sopimuksen toisen Liigajoukkueen kanssa. Tästä seuranneet toimet eivät miellyttäneet Ilves-johtoa. Sopimuksen alaisten pelaajien houkuttelu toiseen joukkueeseen ei ole valmentajan osalta hyväksyttävää. Edes Ilveksessä.

Voi olla, että näiden potkujen takia useampikin pelaaja lähtee Myrrän perässä uuteen joukkueeseen.
 

ADX_03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Tampa Bay Lightning
Voi olla, että näiden potkujen takia useampikin pelaaja lähtee Myrrän perässä uuteen joukkueeseen.

Siellä on aika pirun monella myös soppari katkolla tällä kaudella ja kyllä tuon noin 2,8miljoonan( ehkä myös suuremman ensi kaudella) budjetin voi käyttää varmasti paljon paremminkin.
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Ja yhtä-äkkiä tämän tajusivat? Ensin sopimus alkaen kaudesta 2023 ja viikonlopun aikana, kuten he itse kertoivat, päätyivät tekemään sopimuksen myös tälle kaudelle. En usko.

Valmentajat vaihtuvat kauden päätteeksi ja sopimuksia tehdään uusiin seuroihin varhaisessa vaiheessa. Tämä on ihan normaali käytäntö. Myös pelaajien houkuttelua tapahtuu samoin. Ihan paska ja hätäinen selitys. Loogisin ja ilmeisin vaihtoehto on edelleen ehdottomasti se, että heti alkava sopimus oli neuvotteluvaltti. Näin asian näkee tämä Hottentotti.
Jos nyt ihan puhtaan loogisesti ajattelelet asiaa..

Onko todennäköisempää se, että Ilveksen nykyjohdon piirissä, hallitusta myöden, olisi ajateltu vain ja ainoastaan kuluvan kauden menestystä ja sitä kautta kengitty pelaajien ja itsenikin arvostama valmentaja ulos vauhtisokeuden (josta mitään merkkejä ei aiemmin ollut havaittavissa) vallassa, yhdeksän Liigapelin jälkeen kauden alussa Ilveksen keikkuessa sarjan kärjessä. Tilanteessa, jossa pelitavallisia muutoksia vasta sisäänajettiin?

Vai

Onko taustalla ollut luottamuspulan aiheuttanut ylitsepääsemätön tilanne, jonka seurauksena on päädytty epäortodoksimaiseen ratkaisuun?

Mitä Ilves voi voittaa potkimalla sympaattisen ja pelaajien arvostaman valmentajan puuttuvista hiuksista vittuun? Ja ilman näkyvää syytä? Ei sitten mitään.

Mikä on Ilveksen johdon vaihtoehto, jos sen palkkalistoilla oleva valmentaja ei noudata yhteisiä pelisääntöjä? En tiedä miten nämä asiat Oulun suunnalla mielletään, mutta saamieni tietojen valossa, ratkaisu oli väistämätön.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Mikä on Ilveksen johdon vaihtoehto, jos sen palkkalistoilla oleva valmentaja ei noudata yhteisiä pelisääntöjä? En tiedä miten nämä asiat Oulun suunnalla mielletään, mutta saamieni tietojen valossa, ratkaisu oli väistämätön.
Voit varmaan avata näitä rikkomuksia enemmänkin, kun tietoa on ja ollaan anonyymillä kiekkopalstalla.
 

torreira#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Arsenal
Voi olla, että näiden potkujen takia useampikin pelaaja lähtee Myrrän perässä uuteen joukkueeseen.
Tervemenoa. Suurin osa tuntuu olevankin ylipalkattuja, kun budjettia katselee. Sebok ilman muuta ykkössenaksi mukaan. Mieluummin jo heti totuttelemaan, minne sitten meneekään.
 

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Luottamuspula liittyi ensi kauteen Myrrän allekirjoitettua sopimuksen toisen Liigajoukkueen kanssa. Tästä seuranneet toimet eivät miellyttäneet Ilves-johtoa. Sopimuksen alaisten pelaajien houkuttelu toiseen joukkueeseen ei ole valmentajan osalta hyväksyttävää. Edes Ilveksessä.

Vähän erikoinen keissi, ainakin jos tuo olisi tapahtunut päällekäin Pennasen kans. Eli Myrrä ei olisi saanut mennä muualle mutta Ilves itse saisi tietenkin miettiä toisen palkkaamista. Kuulostais mun teiniaikojen eksältä.
 

Ilvessydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves. TUTO
Minun puolesta voidaan antaa Jokipakka ja Mäntykivi myös, Tuulola kaupan päälle.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Luottamuspula liittyi ensi kauteen Myrrän allekirjoitettua sopimuksen toisen Liigajoukkueen kanssa. Tästä seuranneet toimet eivät miellyttäneet Ilves-johtoa. Sopimuksen alaisten pelaajien houkuttelu toiseen joukkueeseen ei ole valmentajan osalta hyväksyttävää. Edes Ilveksessä.
Ja tämä luottamuspula syntyi samantien, kun oli ensin tehty sopimus Pennaselle kausiksi 23-25. Tuskin. Epäilen, että joku supisee korviisi tyhjänpäiväistä ja hätäistä selitystä.
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Ja tämä luottamuspula syntyi samantien, kun oli ensin tehty sopimus Pennaselle kausiksi 23-25. Tuskin. Epäilen, että joku supisee korviisi tyhjänpäiväistä ja hätäistä selitystä.
No kumpi esittämistäni vaihtoehdoista on loogisempi? Tai yksinkertaistaen. Onko ensin mainitsemani vaihtoehto kuinka todennäköinen?
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
@Virhimon Koppi kertoi oleellisen, eli Myrrä oli tehnyt sopimuksen toiseen liigaseuraan ensi kaudeksi ja houkutellut pelaajaa mukaansa. Tällainen juttu ja kenkää.
Erikoinen syy tuokin antaa potkut, tuotahan tapahtuu lähes kaikkialla.
Voit rullata kuolaisen kielesi takaisin suuhun. Tämä riittää omalta osaltani.
Kuinka vaan, yleisesti itse ainakin jaan anonyymillä kiekkopalstalla tietoni jos aloitan ylipäätään huutelemaan.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No kumpi esittämistäni vaihtoehdoista on loogisempi? Tai yksinkertaistaen. Onko ensin mainitsemani vaihtoehto kuinka todennäköinen?
Ei kumpikaan. Ihan hölmöä tuollainen, että pyydät minua valitsemaan kahdesta epäloogisesta loogisen. Olen kertonut jo tarpeeksi monta kertaa sen loogisen vaihtoehdon. Sinulle se ei kelpaa ja se on hyvä niin.
 

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Itse kuullut tuon ihan saman, että Myrrällä sopimus ensi kaudesta muualle ja houkutteli pelaajia muualle. Myöskään ei hoitanut tehtäviään täysillä. Mutta tämä tästä..
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pääosin muiden joukkueiden kannattajat täällä huutelee Pennaselle potkuja. Ei tule tapahtumaan.
Miksi kukaan muun joukkueen kannattaja toivoisi potkuja Pennaselle? En minä ainakaan puhtaasti Kärppä-fanina toivo, että Peltonen tai Pennanen saisi potkuja. Ehei, minä toivon että he jatkavat molemmat kauden loppuun asti.

Eiköhän jokainen kiekkoa seuraava ymmärrä, että Antti Pennanen on parempi päävalmentaja yleisesti kuin Jouko Myrrä. Toisaalta myös jokainen jääkiekkoa seuraava ymmärtää, että Jouko Myrrä olisi ollut parempi tämän kauden Ilvestä päävalmentamaan kuin Antti Pennanen. Minä Kärppä-fanina olen vain puhtaasti iloinen, että Ilves teki itsestään näin heikon. Onpahan yksi kilpailija vähemmän.

En itsekään usko millään, että Pennanen tulisi tällä tai ensi kaudella potkuja saamaan.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Myöskään ei hoitanut tehtäviään täysillä.
Aina vaan paksumpaa pökälettä pukkaa tekosyyksi. Huhhuh! Jopa Oulusta asti näki, että Myrrä hoiti tehtäväänsä suurella intohimolla. Sen näki kaukalossa joukkueesta ja lopulta sarjataulukosta. On kyllä melekosia puhheita ilvesläiset kuulleet. Nyt kannattaa siellä hippasen asetella suodattimia.
 

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Aina vaan paksumpaa pökälettä pukkaa tekosyyksi. Huhhuh! Jopa Oulusta asti näki, että Myrrä hoiti tehtäväänsä suurella intohimolla. Sen näki kaukalossa joukkueesta ja lopulta sarjataulukosta. On kyllä melekosia puhheita ilvesläiset kuulleet. Nyt kannattaa siellä hippasen asetella suodattimia.

Joo joo. Ehkä johonkin asti. Kaikki ei ole sitä miltä näyttää. Hyvät vkonloput sinne ouluun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös