Jaahans, pelkoja. Korkeat paikat; ei tarvitse, kuin katsoa näköradiosta jotain ohjelmaa korkeuksista, niin hiki virtaa jalkapohjista. Olen toki aina koetellut onneani, eli en anna sen määrätä elämääni, vaan uhmaan tuota kammoani aina hyvän paikan tullen. Tämä ei tarkoita sitä, että olisin uhkarohkea/ hullu/ tyhmä, niin että vittu, uskallampas kiivetä "johonkin" tms...
Sitten onkin sellainen juttu, jota on vaikea selittää ja koittaa löytää edes sanoja, mutta koitetaan.
Noita muksuja kun on siunaantunut, niin jotenkin sitä on alkanut miettimään kaikkea maan ja taivaan väliltä; mitä jos minulle tapahtuu jotain, niin kuinka muksuille käy ... Kuinka lapset pärjäävät tulevaisuudessa, mitä jos niille tapahtuu jotain... Hmm, kaiketi se on lähinnä sitä vanhemmuutta, mutta toisaalta, joskus ajatukset voinee liittää pelkoihinkin. Vaikkei suoranaisesti olekkaan mitää pelkotiloja...
Elämä on kuitenkin vain rajallinen määrä aikaa ja toivoisi, että sen osaisi käyttää oikein ja saisi kokea tarpeeksi, olla myös osana ja apuna lapsien elämää. Meneehän filosofiseksi ja vähän OT, mutta minulle kuitenkin jonkinlainen pelko.