Luulenpa että paitojen toimitusongelmat koskevat Vallen paitojen lisäksi myös näitä mahdollisia 3. paitoja.Jossain vaiheessa ennen kautta oli huhuja sinisestä tai punakeltaisesta kolmospaidasta. Mennäänköhän koko kausi kuitenkin näillä kahdella upealla paidalla? Veikkauksia, toiveita?
Totta, enpä oo ees aatellu tota. Kysellään nyt vähän, minkälainen 3. setti sytyttäis eniten fanikuntaa? Ite ehin jo syttyä sille huhuissa olleelle siniselle kera kasarin J-logon, vaikka sen logon aikoihin musta ei ollu tietoakaan. Toki myös punakeltainen tarpeeksi simppelisti toteutettuna olis upee.Luulenpa että paitojen toimitusongelmat koskevat Vallen paitojen lisäksi myös näitä mahdollisia 3. paitoja.
Monille (ei minulle) olisi varmaan liikaa edes kolmas pelipaita Nike-logolla, mutta jonkun fanituotteen jos saisi, esim. perus t-paita tuolla logolla, ostaisin heti.98-00 logollinen sininen ois kova.
Ite oon alkanu fanittamaan Jokereita kasvatuksen myötä n. vuonna 2011-2012, eli käytännössä kun on mitään alkanut ympäröivästä maailmasta (ja urheilusta) tajuamaan.98-00 logollinen sininen ois kova.
Älä edes vitsaile tämmöisellä, hyi!98-00 logollinen sininen ois kova.
On hyvä haku! 13-14 punakeltapaita + J-logo?Itse olen pohtinut kolmospaidasta, että olisiko jonkinlainen änäristä tuttu reverse retro-toteutus mahdollinen?
Käsittääkseni vihreä/violetti oli aikanaan Leena Harkimon idea. Ja hyvä idea olikin!mistä nuo värit tulevat? Sellainen hämärä muistikuva on, että violettiin ja vihreään oltaisiin aikanaan siirrytty pääsponsorin vaatimuksesta, mutta saatan muistaa väärinkin.
Pantteripaidat on edelleen mulle ne hienoimmat paidat koskaan. TUOKAA TAKAISINTai sitten vaikka sillä Florida Panthers mallilla
Itsekin toivon että noihin tylsiin sinisiin ei enää palattaisi. Ehkä en voi olla objektiivinen tässä kun nuo 90-luvun menestysvuodet herättävät niin kovasti hyvää nostalgiaa, mutta en koskaan pitänyt noista sinisistä 2010-luvun paidoista. Mielestäni ne 2000-luvun alun sinisetkin oli paljon paremmat.
On loistavat. Vieraspaidat myös. Sininen olisi myös hyvä. Meillä valitetaan ties mistä asioista, mutta pelipaitojen suhteen on vain positiivisia vaihtoehtoja.Nää tämän kauden paidat vain hivelee päivä päivältä enemmän silmää. On upeat!
Harvempi seura pystyy "valitsemaan" monista värikkäistä vaihtoehdoista jotka eivät isommin tuota eripuraa ja tavallaan iske brändin vyön alle. Omasta mielestä ainoat joita ei pitäsi harkita on ne punaiset 70-luvun rievut ja 2010-luvun vaihteen Panthers-kopiot.On loistavat. Vieraspaidat myös. Sininen olisi myös hyvä. Meillä valitetaan ties mistä asioista, mutta pelipaitojen suhteen on vain positiivisia vaihtoehtoja.
Mistä tämä tieto on lähtöisin? *haukotus*Tiedän, että kolmospaita on tulossa, mutta onko kenelläkään faktatietoa, että millainen se tulee olemaan?
Tärkeämpi kysymys: mille kaudelle se on tulossa?Tiedän, että kolmospaita on tulossa, mutta onko kenelläkään faktatietoa, että millainen se tulee olemaan?
Arvaan kylläkin, että joka kaudelle tulee uudet paidat, jotka poikkeavat edellisistä. Tekstiilibisneksestä on tullut ymmärtääkseni suhteellisen tärkeä osa urheiluliiketoimintaa. Fani ei osta uutta paitaa, jos sillä on jo samanlainen.Tärkeämpi kysymys: mille kaudelle se on tulossa?
Mitä paitoihin tulee yleisesti, voitaisiin mennä nyt jokunen vuosi ainakin tällä nykysetillä. Kolmospaidaksi voisi vuosi kerrallaan kierrättää sinisen / punakeltaisen / jonkun muun (valkoinen?).
Tälläinen on fiilis ainakin just tällä hetkellä, oikeus mielenmuutoksiin pidätetään.
Ainakin voisin olettaa tuttuun tyyliin game wornit huutokaupattavan kauden päätteksi.Saakohan tota vieraspaitaa gamereadynä jossain vaiheessa? Viimeisen päälle tyylikäs paita.
Jossain vaiheessa on tulossa. Ilmoitetaan ajoissa somessa sitten. Tämä tieto saatu sähköpostilla fanikaupalta.Saakohan tota vieraspaitaa gamereadynä jossain vaiheessa? Viimeisen päälle tyylikäs paita.