Ilmeisesti. Eniten minua silti häiritsee, että Darren Boykon pelinumero annettiin myöhemmin häpäistäväksi muuan narrille. Näissä pitäisi olla tarkkana.Eli pitääkö tämä ymmärtää niin että #26 tai #39 saa halutessaan? Eikai sentään?
Ilmeisesti. Eniten minua silti häiritsee, että Darren Boykon pelinumero annettiin myöhemmin häpäistäväksi muuan narrille. Näissä pitäisi olla tarkkana.Eli pitääkö tämä ymmärtää niin että #26 tai #39 saa halutessaan? Eikai sentään?
Eli pitääkö tämä ymmärtää niin että #26 tai #39 saa halutessaan? Eikai sentään?
Niin se pelillinen anti oli heikkoa kyllä, varsinkin lopussa. Ja välillä ehkä se motivaatio oli jossain muualla. Kyllä.Mua häiritsee enemmän Lennun numeron jäädytys... mielipiteitä on... mutta onko sen arvoinen pelaten pelkästään meillä. Loppu urassa vielä kapteenina oli sen verran umpisurkea....
Juu siis saa olla rauhassa, mutta kattoon ei missään tilanteessa.Niin se pelillinen anti oli heikkoa kyllä, varsinkin lopussa. Ja välillä ehkä se motivaatio oli jossain muualla. Kyllä.
Mutta ei tullut mieleenkään ettei Lennu olisi IFK:n mies, vaikka pelaaminen olisi loppu.
Oli kyllä semmoisia taklauksia, että niitä toivoisi vieläkin näkevän. Yks syy ehdottomasti miksi aloin IFK:ta kannattaa. Game Wornia olin tilaamassa vikalla kapuvuodella, harmittavasti en saanut.
Kyllä sais vielä jonkun vuoden olla 32, 39, 26 ja 16 rauhassa.
Niin se pelillinen anti oli heikkoa kyllä, varsinkin lopussa. Ja välillä ehkä se motivaatio oli jossain muualla. Kyllä.
Mutta ei tullut mieleenkään ettei Lennu olisi IFK:n mies, vaikka pelaaminen olisi loppu.
Oli kyllä semmoisia taklauksia, että niitä toivoisi vieläkin näkevän. Yks syy ehdottomasti miksi aloin IFK:ta kannattaa. Game Wornia olin tilaamassa vikalla kapuvuodella, harmittavasti en saanut.
Kyllä sais vielä jonkun vuoden olla 32, 39, 26 ja 16 rauhassa.
Joo, ei ole kyllä koskaan jäänyt mikään kunnianhimoisen huippu-urheilijan ja voittajatyypin mielikuva Lennusta. Siinä mielessä hän toki sopii hyvin IFK:n kasvoiksi.Huhujen mukaan oli kuitenkin Törmäsen tapauksessa melkoinen myrkyttäjä. Siihen päälle uran jälkeen Petrell+Linnanahde-podcastin pikkujoulut areenalla KHL-Jokereiden matseissa jne. On minulla ainakin kaverin sädekehä himmentynyt ihan pelillisten asioiden ulkopuoleltakin.
Jääny just toi maku, ei kattoon ikinä, kiitos! Eniten ihmettelin, että millä lihaksilla se edailu? Ja millä lihaksilla Törmäsen oppositiona? Tossa ei muutama hyvä taklaus tai seurauskollisuus(edailu) paina paskaakaan.Huhujen mukaan oli kuitenkin Törmäsen tapauksessa melkoinen myrkyttäjä. Siihen päälle uran jälkeen Petrell+Linnanahde-podcastin pikkujoulut areenalla KHL-Jokereiden matseissa jne. On minulla ainakin kaverin sädekehä himmentynyt ihan pelillisten asioiden ulkopuoleltakin.
39 | Harri Kuusniemi, Sandy Moger, Ville Viitaluoma, Pasi Salonen, Evan Barlow, Markus Granlund, Iivo Hokkanen, Aki Kivelä, Arttu Luttinen |
#39 on kyllä usein ollut jollain keskinkertaisuudella, en tiedä miksi sitä pitäisi olla käyttämättä, kun äkkiä lista näyttää tältä:
39 Harri Kuusniemi, Sandy Moger, Ville Viitaluoma, Pasi Salonen, Evan Barlow, Markus Granlund, Iivo Hokkanen, Aki Kivelä, Arttu Luttinen