Mainos

Pelipaidat

• 238 758
  • 760

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Eli pitääkö tämä ymmärtää niin että #26 tai #39 saa halutessaan? Eikai sentään?

Oiskohan sitten niin että teoriassa nuo olisi tarjolla mutta ehkäpä huoltaja kertoo huolelisesti kenellä ne ovat olleet aikaisemmin, niin siinä voi sitten pelaaja itse tehdä päätöksensä että haluaako astua saappaisiin vai ei.

Battlefield

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mua häiritsee enemmän Lennun numeron jäädytys... mielipiteitä on... mutta onko sen arvoinen pelaten pelkästään meillä. Loppu urassa vielä kapteenina oli sen verran umpisurkea....
Niin se pelillinen anti oli heikkoa kyllä, varsinkin lopussa. Ja välillä ehkä se motivaatio oli jossain muualla. Kyllä.
Mutta ei tullut mieleenkään ettei Lennu olisi IFK:n mies, vaikka pelaaminen olisi loppu.
Oli kyllä semmoisia taklauksia, että niitä toivoisi vieläkin näkevän. Yks syy ehdottomasti miksi aloin IFK:ta kannattaa. Game Wornia olin tilaamassa vikalla kapuvuodella, harmittavasti en saanut.
Kyllä sais vielä jonkun vuoden olla 32, 39, 26 ja 16 rauhassa.

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin se pelillinen anti oli heikkoa kyllä, varsinkin lopussa. Ja välillä ehkä se motivaatio oli jossain muualla. Kyllä.
Mutta ei tullut mieleenkään ettei Lennu olisi IFK:n mies, vaikka pelaaminen olisi loppu.
Oli kyllä semmoisia taklauksia, että niitä toivoisi vieläkin näkevän. Yks syy ehdottomasti miksi aloin IFK:ta kannattaa. Game Wornia olin tilaamassa vikalla kapuvuodella, harmittavasti en saanut.
Juu siis saa olla rauhassa, mutta kattoon ei missään tilanteessa.

Iris

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kyllä tuo ”64 kuuluu Granlundille” lämmittää. Viittaa varmasti johonkin nastaan tulevaa ajatellen.

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK

Huhujen mukaan oli kuitenkin Törmäsen tapauksessa melkoinen myrkyttäjä. Siihen päälle uran jälkeen Petrell+Linnanahde-podcastin pikkujoulut areenalla KHL-Jokereiden matseissa jne. On minulla ainakin kaverin sädekehä himmentynyt ihan pelillisten asioiden ulkopuoleltakin.

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Huhujen mukaan oli kuitenkin Törmäsen tapauksessa melkoinen myrkyttäjä. Siihen päälle uran jälkeen Petrell+Linnanahde-podcastin pikkujoulut areenalla KHL-Jokereiden matseissa jne. On minulla ainakin kaverin sädekehä himmentynyt ihan pelillisten asioiden ulkopuoleltakin.
Joo, ei ole kyllä koskaan jäänyt mikään kunnianhimoisen huippu-urheilijan ja voittajatyypin mielikuva Lennusta. Siinä mielessä hän toki sopii hyvin IFK:n kasvoiksi.

Lisäksi muistuu mieleen ne kännipuhelut radioon Hank Pikkaraisen kanssa hävityn pudotuspelisarjan jälkeen. ”Onhan tuolla vissiin kuusi tai seitsemän joukkuetta, joilla meni kausi vielä huonommin”. Just, onpa kova juttu.

Näiden elementtien varaan se häviämisen kulttuuri on vuosien saatossa rakennettu.

Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Jääny just toi maku, ei kattoon ikinä, kiitos! Eniten ihmettelin, että millä lihaksilla se edailu? Ja millä lihaksilla Törmäsen oppositiona? Tossa ei muutama hyvä taklaus tai seurauskollisuus(edailu) paina paskaakaan.

Jo

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
#39 on kyllä usein ollut jollain keskinkertaisuudella, en tiedä miksi sitä pitäisi olla käyttämättä, kun äkkiä lista näyttää tältä:
39 Harri Kuusniemi, Sandy Moger, Ville Viitaluoma, Pasi Salonen, Evan Barlow, Markus Granlund, Iivo Hokkanen, Aki Kivelä, Arttu Luttinen

(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
#39 on kyllä usein ollut jollain keskinkertaisuudella, en tiedä miksi sitä pitäisi olla käyttämättä, kun äkkiä lista näyttää tältä:
39Harri Kuusniemi, Sandy Moger, Ville Viitaluoma, Pasi Salonen, Evan Barlow, Markus Granlund, Iivo Hokkanen, Aki Kivelä, Arttu Luttinen

Ja toisaalta se oli Luikurin numero vasta Ottawan sopimuksen ja AHL-kauden jälkeen. Sitä ennen veteli #29:lla, mm. tehokkaimman kautensa IFK:ssa. Toki kapteenihommat sitten #39:llä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy