Jaa, no sitten on Raksilassa ihan omat hinnastot jäämainontaan. Juha Junnon yleisen (median kautta tiedossa olevan) toimintatavan perusteella sanoisin tämän olevan täyttä kukkua. Median synnyttämän mielikuvan mukaan Junnolla kaikki on kaupan - useimmiten vieläpä pilkkahintaan.Sen verran pitää noista jäässä olevista mainoksista todeta, että todennäköisesti ne ovat myös seuroille eniten rahaa tuovia mainoksia koska näkyvät kaikkien paikalla olevien katsojien lisäksi myös tv:n katsojille. Välttämättä en paljoa liiottele, jos sanon että pari mainosta Oulusta jäästä pois on yhtäkuin kokoonpanosta yksi takatukkatsekki pois.
Esimerkiksi pari kautta sitten kaudella 2011-12 Lahden jäähallin kaikki jääpintamainokset (yht. 23 kpl) tuottivat Lahden Pelicansille karvan alta 200.000 euroa. Pikainen laskutoimitus tuotti hinnaston mukaan tarkan summan 191.000 euroa. Toisin sanoen Lahdessa kaikkien jäämainosten yhteenlaskettu tuotto kattaisi hädin tuskin yhden takatukkatshekin palkan kaikkine työnantajakuluineen. Vajaat 10 vuotta sitten Porin Isomäen jäähallin jäämainonta pyöri samoissa hintaluokissa. En millään jaksa uskoa siihen, että Raksilan jäämainonta olisi lähes 10 kertaa kalliimpaa (väitteesi jäämainonnasta ja rosterissa olevista takatukkatshekeistä) kuin pari vuotta sitten Lahdessa.
Pari mainosta Raksilan jäästä pois = yksi takatukkatshekki Kärppien rosterista pois = täyttä paskapuhetta!