Lähde?
Kyselin TMA:lta tätä twitterissä joskus toukokuussa. Silloin olivat jo uudet paidat tulleet hallille. Tismalleen samanlaiset
Lähde?
Kyselin TMA:lta tätä twitterissä joskus toukokuussa. Silloin olivat jo uudet paidat tulleet hallille. Tismalleen samanlaiset
on pelaajien vapaa seuravalinta rajoitettu draftilla. Menet minne määrätään. Samaisessa kaupallisessa Amerikassa on myös palkkakatto eli seurat eivät saa hankkia niitä pelaajia mitä haluavat. 80-luvulla joku palkkakatto olisi haissut kommareitten touhuilta.Esimerkiksi kaiken kaupallistavassa ja myyvässä Amerikassa...
Ei ihan pelipaita, mutta pisti silmään tuolla Kärppien osiossa. Oulun Kärpät ja Juha Junno esittää, Kärppien koti"jää":
Twitter / ilarisavonen: Jää on iskussa jo, kaukalo ...
Ei kai tähän tarvitse enää mitään sanoa.
Voi helvetti. Luulin että tuo on photoshopattu.
Joku roti nyt mainoksillakin.
Olin joitain vuosia sitten Tsekeissä katsomassa kun pelasivat siellä play-offeja. Laskin jäästä 48 mainosta. Tuosta ei kaikki näy, mutta jotain ne tsekkipelaajat ovat näköjään mukanaan tuoneet...
Huomenna, kun päätetään Jokereiden kohtalosta, niin samalla voitaisiin lätkäistä Kärpille sakot.
Ei ihan pelipaita, mutta pisti silmään tuolla Kärppien osiossa. Oulun Kärpät ja Juha Junno esittää, Kärppien koti"jää":
Twitter / ilarisavonen: Jää on iskussa jo, kaukalo ...
Ei kai tähän tarvitse enää mitään sanoa.
Tsekeissä kyseisellä taiteenlajilla on - perkeleen rumien tilkkutäkkimainospaitojen ohella - varsin pitkät perinteet, joten sieltähän Junno lienee ammentanut inspiraationsa kumpaankin. (Linkki ohjaa kuvaan Slavia Prahan kotihallin jäämainoksista - tai ehkä paremminkin mainosjäästä.)
Espoossa nyt ainakin viime kaudella oli noiden mainosten suhteen just oikea meininki. Linkki Bluesin sivuille. Täytyy vain toivoa että Bluesissa jatketaan toimarin vaihtumisesta huolimatta tällä fiksulla linjalla, sillä jos jää näyttäisi samalta Espoossa kuin Oulussa niin jäisin aivan varmasti kotiin. Mä kun meen sinne hallille katsomaan jääkiekkoa en mainoksia.Raksilan kaukalo näyttää mainosten suhteen samalta kuin 12 muutakin liigahallia. Sakkoja saatana, kaikille!
Espooseen iso hatunnosto sekä paita- että jäämainosasettelusta, joka toteutettiin viime kaudella viimeisen päälle tyylikkäästi. Ilvekselle ja Kärpille sen sijaan kaikki mahdolliset risut.Espoossa nyt ainakin viime kaudella oli noiden mainosten suhteen just oikea meininki. Linkki Bluesin sivuille. Täytyy vain toivoa että Bluesissa jatketaan toimarin vaihtumisesta huolimatta tällä fiksulla linjalla, sillä jos jää näyttäisi samalta Espoossa kuin Oulussa niin jäisin aivan varmasti kotiin. Mä kun meen sinne hallille katsomaan jääkiekkoa en mainoksia.
Miksi juuri Kärpille? Tai siis mistä syystä sakkoja pitäisi jaella?
Raksilan kaukalo näyttää mainosten suhteen samalta kuin 12 muutakin liigahallia. Sakkoja saatana, kaikille!
Espoossa nyt ainakin viime kaudella oli noiden mainosten suhteen just oikea meininki. Linkki Bluesin sivuille.
...
Espoossa nyt ainakin viime kaudella oli noiden mainosten suhteen just oikea meininki. Linkki Bluesin sivuille. Täytyy vain toivoa että Bluesissa jatketaan toimarin vaihtumisesta huolimatta tällä fiksulla linjalla, sillä jos jää näyttäisi samalta Espoossa kuin Oulussa niin jäisin aivan varmasti kotiin. Mä kun meen sinne hallille katsomaan jääkiekkoa en mainoksia.
Henkilökohtaisesti minua ei kiinnosta jäämainokset tai edes pelipaitamainokset. Molemmat ei vaikuta peliin mitenkään ja kun kiekko liikkuu, niin kumpaankaan ei tule kiinnitettyä millään tavalla huomiota, eikä kumpikaan haittaa pelin seuraamista, ainakaan omalla kohdallani. Sitten kun on pelikatko, niin kiinnittää huomiota kaukalo- ja jäämainoksiin, mutta se siitä. Olen erittäin kiitollinen jokaiselle sponsorille urheilulajiin ja sarjatasoon katsomatta. Heidän tukensa mahdollistaa että näemme parempaa urheilua paikan päällä. Toivottavasti teitä löytyy lisää tukemaan suomalaista urheilua. Peukku teille kaikille.