Veikkaisin että oli siellä alotuksien takia, oli tänään meinaan hyvä alotuksissa.Pakko myös kysyä valmennukselta, että mitä sieniä popsivat, kun laittavat Talvitietä ylivoimaa pelaamaan.
Veikkaisin että oli siellä alotuksien takia, oli tänään meinaan hyvä alotuksissa.Pakko myös kysyä valmennukselta, että mitä sieniä popsivat, kun laittavat Talvitietä ylivoimaa pelaamaan.
Ei sun ja @Jugger77 tarvitse pahoitella toisten perseilyjä.. Trollit on trolleja.Hävettää, että SaiPa-fanit tulee tänne vittuilemaan. Kertoo ehkä osaltaan siitä miten vähän voittamisen kulttuuria meillä on. Pahoittelut noiden puolesta.
Tiukka matsi, TPS pelasi ihan hyvin viimeistelyä lukuun ottamatta. Olisi ihan hyvin voinut kääntyä toisinpäin joten ei meillä ole varaa leijua.
Näemmä hieman erilainen invaasio idästä käynnissä mitä kuvittelin tässä maailmantilanteessa..
Noh, ymmärrän että sieltä löytyy näitä huonoja voittajia jotka voiton jälkeen lähtee häviäjille ivailemaan, ei ole totuttu siihen voittamiseen. Oppia ikä kaikki.
Mulle henkilökohtaisesti riittää, että voitetaan kauden viimeinen peli :) No ei vaan. SaiPan kannattajana on oppinut nöyryyttä. Itse asiassa tämä kausi on jo nyt ollut menestys ja kasvojenpesu jota toivoin.Ei sun ja @Jugger77 tarvitse pahoitella toisten perseilyjä.. Trollit on trolleja.
Itsehän toivon, että voitatte kaikki kauden loput pelit.. Ei haittaisi tippaakaan ja ne suurimmat sympatiat oman jengin ulkopuolelta on luonnollisesti menneet Saipalle.
.
Kyllä mä näin SaiPan pelissä elementit, joilla voitto ansaittiin, ja SaiPa todella näytti joukkueelta, joka on voittanut paljon ja pelaa hyvällä itseluottamuksella. Mielestäni SaiPa oli myös parantanut paljon kauden ekasta kohtaamisesta. SaiPan pelissä huomiota kiinnitti viisikon tiiviys, luistelu ja aggressiivinen kamppailupelaaminen, jolla vastustajan pelaaminen tehtiin vaikeaksi. Jokainen pelaaja pelasi periksiantamattomasti jokaisessa hetkessä. Pelaamisessa oli sellaista pleijarimoodia havaittavissa. Saa nähdä, mihin asti tuo kantaa. Varmasti SaiPalle tulee vielä huonompiakin pelejä kauden mittaan, mutta myös parempia.TPS oli tänään parempi ja Turkuun olisi pitänyt pisteet tänään jäädä, mutta hurmoksessa ollut joukkue sai voiton nyt vähän tuurilla.
Minä ainakin olin parissa viestissä huudellut SaiPan putken katkeamisesta, sekä lohkaisin tuosta teidän voittoputkestakin samassa hengessä, missä täällä TPS-osiossa on osattu kaikki omat voitot vuosien varrelta selittää arvottomiksi eri syihin vedoten. Onnea ansaitusta voitosta tänään.Kuka se täällä huuteli et nyt katkee SaiPan putki ja tuurilla menty? Hyvin vanhenee läpät.
Pakko myös kysyä valmennukselta, että mitä sieniä popsivat, kun laittavat Talvitietä ylivoimaa pelaamaan. Tänään jopa ykköseen. Kaveri tehnyt tehot 1+1 25:een peliin. Aivan käsittämättömän tehoton kaveri. Jopa Haapanen on siinä rinnalla kuin Wayne Gretzky.
Kyllä mä vakaasti usko, että teillä on ihka aidot saumat mitalipeleihin. Jos teitä peilaa toiseen sensaatioon(Jokisen Jukurit), niin strategia Olliin verrattuna on menestymistä ajatellen huomattavasti järkevämpi. Ollin lätkä oli MINUN mielestäni viihdyttävintä liigalätkää vuosiin, mutta se törkeän kova luisteluvaade aiheutti sen, että niillä kauden suurilla hetkillä joukkue näytti piiputtavan.Mulle henkilökohtaisesti riittää, että voitetaan kauden viimeinen peli :) No ei vaan. SaiPan kannattajana on oppinut nöyryyttä. Itse asiassa tämä kausi on jo nyt ollut menestys ja kasvojenpesu jota toivoin.
Jukureita seurasin kolme kautta Tapparan rinnalla. SaiPa on Jukurit, mutta liika ehdottomuus karsittu pois. Kävi SaiPalle miten tahansa, on tämä Jukureita realistisempi asenne menestykseen. Vähintään top 8 sijoitus on nyt hyvä tavoite ja ei pidä säikähtää tappioputkea. Tapparalla taisi olla viime kaudella 11 pelin jakso, josta 2 voittoa varsinaisella peliajalla.Kyllä mä vakaasti usko, että teillä on ihka aidot saumat mitalipeleihin. Jos teitä peilaa toiseen sensaatioon(Jokisen Jukurit), niin strategia Olliin verrattuna on menestymistä ajatellen huomattavasti järkevämpi. Ollin lätkä oli MINUN mielestäni viihdyttävintä liigalätkää vuosiin, mutta se törkeän kova luisteluvaade aiheutti sen, että niillä kauden suurilla hetkillä joukkue näytti piiputtavan.
Päästäis nyt edes kokeilemaan sillä parhaalla mahdollisella.Mä kun ennen kauden alkua luulin, että meidän suurin haaste tulisi olemaan ohut kokoonpano ja sen ollessa tapahtuneet loukkaantumiset, jotka entisestään ohentavat kokoonpanoa, mutta ei.
Joo ja vaikea mitään ketjukemioitakaan on kehitellä, kun kaverit vaihtuvat vierellä solkenaan. Tosin Miettisen tyyliä oli viime kaudellakin, että ketjut räjäytettiin usein kesken pelin...Päästäis nyt edes kokeilemaan sillä parhaalla mahdollisella.
Tossa on nyt pahimillaan vedetty viidellä pakilla pelejä, jatkuvasti käynyt joku vuokrakaveri kokeilemassa hyökkäyksessä. Marjala, Palmu, Dudas ja Intonen ollut vuoron perään pois ja nyt kahdesta tulosta tekevästä pakista toinen muutaman pelin pois. Intosen ja Salinin poissa olo näkyy nytkin meidän maalintekopotentiaalissa, joka ei ole kovin kaksinen ollut viimeaikoina. Jurgensin poissa olo näkyy myös karusti puolustuspelin vahvuudessa. Laajemmalla pakistolla pystyttäisiin jakamaan kuormaa ihan eri tavalla, jonka loogisesti pitäisi vaikuttaa siihen kuinka Miettisien ajamaa paineistuspeliä pystytään toteuttamaan.