Täysin sekaisin on paletti.Sitä se on kun ei peli näytä miltään. Piti jo ekassa erässä sanoa, et tää on ihan hirveetä peliä
Ja jos pisteitä ei tule, niin ei se paineen kasvu sitä peliä ainakaan helpota.
Täysin sekaisin on paletti.Sitä se on kun ei peli näytä miltään. Piti jo ekassa erässä sanoa, et tää on ihan hirveetä peliä
Lähettää takaisin Poriin. Tai Ruotsiin.Mitä vittua tolla Stenkulla tekee? En oo nähnyt mitään hyvää
Sinänsä tapahtumia ollut.. paljon ylivoimahyökkäyksiä, mutta ratkaisut paskoja puolin ja toisinOnpa muuten surkea peli. Tajusin just, että olen viimeiset 10 min keskittynyt enemmän puhelimeen kuin TV:n katsomiseen.
Sitähän se on ollut koko syksyn.On tässä Lukolla enemmän hyökkäyspään peliä ollut, mutta saatanan paskaa, huolimatonta ja munatonta viimeistelyä.
Ai että oikein koko syksyn?Sitähän se on ollut koko syksyn.
Ihan saatanan lyhyt vuodenaika. Tuo koko syksy.Ai että oikein koko syksyn?
Ei ole ellei suurinpiirtein 27 sekuntia sitten poistunut.Onko Burke pudonnut pois? Vai olenko vaan sokea?
Äsken pyöri Kainulaisen kanssa jäällä.Onko Burke pudonnut pois? Vai olenko vaan sokea?
Kyllä.Tästä sekoilusta tulee vähän mieleen Vuori/Saarikoski-kaksikon edesottamukset takavuosilta.
Sekaisin on Lukko.
Vahva tunne ollut tästä jo 1,5 erää. Paljon saa tapahtua että kiekko menee maaliin Lukon toimesta, vaikka tuo Lekkas on kyllä myös ihan kuutamolla. Ei taida joulua Kuopiossa nähdäTämä alkaa tuntumaan siltä että Lukolta jää tänään maalit tekemättä.
Mä olen vastoin palstan yleistä mielipidettä tästä samaa mieltä. Ihan parhaille paikoille ei ole Lukko päässyt. Tai on mutta väärät miehet. 1-2 hyökkäysketjut on ollut pimennossa. 3-4 pelannut hyvin.Musta ihan ok peliä siihen peilattuna, mitä taas pelissä on tapahtunut. Aika lailla koetellaan nyt, mutta niin kai se sitten kuuluu.