Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 913 332
  • 20 457

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Almarikin näköjään Lämsän mielestä parempi ylivoimalla kuin Brook. Tässäkin on nyt jotain mitä mä en näe. Ja Stenkku ansaitsee eniten peliaikaa pakeista.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Noin varmasti tapahtuukin, mutta se kertoo, että kyseisellä ihmisellä ei välttämättä kulje hissi ihan ylös asti. Ei riitä ymmärrystä yhtään itsellä.

Jep. Mulla ei riitä ymmärrystä kun nykyään tuomitaan jyrkästi ja samaan aikaan itse haukutaan sitä väärin tehnyttä.

Heitän kivellä tuota joka heitti toista kivellä koska se teki niin tyhmästi.
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Ainakin näissä meidän peleissä tapahtuu.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tiedätkö Lebedeffin vanhempien taustan?
Wikipediassa lukee, että "Lebedeffillä on isoisänsä isoisän puolelta Suomen venäläiset sukujuuret, jonka perhe on tullut aikoinaan 1800-luvulla Suomeen Venäjän keisarillinen armeijan mukana." Mikäli näin on, niin onhan siinä sitä ulkomaalaistaustaa vaikka muille jakaa.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Wikipediassa lukee, että "Lebedeffillä on isoisänsä isoisän puolelta Suomen venäläiset sukujuuret, jonka perhe on tullut aikoinaan 1800-luvulla Suomeen Venäjän keisarillinen armeijan mukana." Mikäli näin on, niin onhan siinä sitä ulkomaalaistaustaa vaikka muille jakaa.
Juuri näin.
Lebedeff on syntyperäinen suomalainen, mutta ulkomaalaistaustainen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös