Sorry my bad. Meni viestit sekaisin.Missä kohtaa puhuin Taresta? Johan minä toisessa ketjussa kerroin, että Lukon ja Liigan tulisi pikemmiten tulla ulos asian kanssa mitä on sanottu.
Sorry my bad. Meni viestit sekaisin.Missä kohtaa puhuin Taresta? Johan minä toisessa ketjussa kerroin, että Lukon ja Liigan tulisi pikemmiten tulla ulos asian kanssa mitä on sanottu.
1800 luvulla jokainen Suomalainen oli Venäläinen, koska Suomea ei valtiona silloin edes ollut. Että tuo venäläistausta on lähes jokaisella nykyisellä Suomalaisella, jos tuohon aikakauteen vedotaan.Juuri näin.
Lebedeff on syntyperäinen suomalainen, mutta ulkomaalaistaustainen.
Tai Nyman? Ei paljoa ole näkynyt. Onkohan kertaakaan koskenut kiekkoon?On tää taas kun Kainulainen ja Ylitalo näyttävät parhailta hyökkääjiltä. Ovatko Pattu ja Pottu esim. edes tuolla?
Onko se edes kokoonpanossa?Tai Nyman? Ei paljoa ole näkynyt. Onkohan kertaakaan koskenut kiekkoon?
Kerran yritti ainakin karvata ja heitti itsensä vatsalleen.Tai Nyman? Ei paljoa ole näkynyt. Onkohan kertaakaan koskenut kiekkoon?
Onko tippunut muka? Aloitti ykköskentässä tänään.Nyman ei ole kokoonpanossa
Saatanan kallis penkkimies.Nyman ei ole kokoonpanossa
Saatanan kallis penkkimies.
Aivan sama millanen tietokone löytyy, kun on hidas ja kevyt.
Ja monta vuotta ollut Raumalla huippuvalmennuksessa.Mihinköhän se kaikki työ valunut? Kallen mukaan kuitenkin treenannut kovaa.
Sama :)Onpa muuten surkea peli. Tajusin just, että olen viimeiset 10 min keskittynyt enemmän puhelimeen kuin TV:n katsomiseen.
Onpa muuten surkea peli. Tajusin just, että olen viimeiset 10 min keskittynyt enemmän puhelimeen kuin TV:n katsomiseen.