No ei ratkennut. Siis Kolppaseen yhtään mitään. Jokerit teki 3/6 pelissä 1 maalin. Jokerit ei olisi mennyt tästä sarjasta jatkoon vaikka maalilla olisi ollut Vedenpää, Saros tai Vasilevski. Kenttäpeliin sarja hävittiin. Joku paremmin tietävä voisi kommentoida oliko Hermeksen budjetti kolmasosaa Jokereiden vastaavasta?Tänään ratkesi siihen että Kolppanen oli riittävä
Mun pointti oli että Vedenpää ei päästänyt (juuri) mitään. 44 torjuntaa ja 1 päästetty maali on toki Jokereiden huonouttakin, mutta myös Vedenpään hyvyyttä. Jos vastustajan kassarin torjuntaprosentti on 98% ja oman 84%, niin sillä hyvin harvoin voittaa.No ei ratkennut. Siis Kolppaseen yhtään mitään. Jokerit teki 3/6 pelissä 1 maalin. Jokerit ei olisi mennyt tästä sarjasta jatkoon vaikka maalilla olisi ollut Vedenpää, Saros tai Vasilevski. Kenttäpeliin sarja hävittiin. Joku paremmin tietävä voisi kommentoida oliko Hermeksen budjetti kolmasosaa Jokereiden vastaavasta?
Olin itse väärässä. Jostain syystä oletin että sija 4 olisi sarjan 4/5 voittaja. Jep, eli IPK -Hermes.Tälle kaudelle tällainen sääntömuutos? Mennyt kyllä ihan ohi.
Ainakin viime vuonna sääleissä molemmat altavastaajat voitti eikä niiden järjestys muuttunut Espoota ja Ketterää vastaan...
Kolppanen: optio (mun puolesta saa jatkaa)Perkele. Tyhjä olo.
Ketkäköhän nykyisestä rosterista mahdollisesti jatkavat ensi kaudelle (joiden jatkosopparia ei vielä ole julkistettu)?
Itse kyllä pitäisin Lehtisen, Virtalan, Sirkiän ja Tenhovuoren. Ihan jo siksi, että kyseinen nelikko tuskin vie kovin suurta lovea pelaajabudjetista eikä sitten tarvitsisi siirtorajan nurkilla hakea vahvistuksia arvalla kun joukkueessa on leveyttä ilmankin. Tenhovuorikin oli neljänneksi paras maalintekijä vaikka vastuuta ei liian paljoa tullut.Kolppanen: optio (mun puolesta saa jatkaa)
Vertanen (Tuleeko kovempia tehopakkeja tilalle?)
Forslund (saiko liigasopparin runkkarin perusteella?)
Vauhkonen (itse ehkä en jatkaisi, liike ei riitä enää)
Häkkilä, Lehtinen, Wehmas, Kangas, Virtala, Seppälä, Lahtinen, Hakanen, Sirkiä, Korhonen, Tenhovuori ja Hänninen saavat mennä.
Eli 2 uutta sentteriä (Wulff korvaa Hakasen), 4-5 pakkia, 4-5 laituria (Saastamoinen/Keinänen rotaatiossa)
Lehtinen ei pelannut loppukaudesta oikein ollenkaan, niin en näe jatkoja kyllä yhtään.Itse kyllä pitäisin Lehtisen, Virtalan, Sirkiän ja Tenhovuoren. Ihan jo siksi, että kyseinen nelikko tuskin vie kovin suurta lovea pelaajabudjetista eikä sitten tarvitsisi siirtorajan nurkilla hakea vahvistuksia arvalla kun joukkueessa on leveyttä ilmankin. Tenhovuorikin oli neljänneksi paras maalintekijä vaikka vastuuta ei liian paljoa tullut.
Itse pitäisin Vauhkosen, vaikka liike toki onkin ollut tällä kaudella heikkous. Muut osa-alueet kompensoivat. Monessa tärkeässä maalissa ollut mukana. Ja tälle kaudelle tuli kesken kautta mukaan, oltuaan sitä ennen ilman seuraa, joten ehkä ensi kaudella luistinkin liikkuisi hieman keveämmin, kun vetäisi kesätreenit ja pre-seasonin muun joukkueen mukana. Pukukopin puolellakin on varmasti arvokas palanen.Vauhkonen (itse ehkä en jatkaisi, liike ei riitä enää)
Eikö ensi kaudella oo puhuttu jopa miljoonan pelaajabudjetista? Kaikella rakkaudella Vauhkosta kohtaan. Hieno mies ja pleijareissa näytti kokemuksen voiman mutta, tolla budjetilla ei voi mitenkään mahtua top 6. Mun mielestä bottom 6 turha lisä. Varmaan Euroopan hitain pelaaja. 35 vuotta ikää et tuskin tästä nyt paljon ainakaan nopeutuu.Itse pitäisin Vauhkosen, vaikka liike toki onkin ollut tällä kaudella heikkous. Muut osa-alueet kompensoivat. Ja tälle kaudelle tuli kesken kautta mukaan, oltuaan sitä ennen ilman seuraa, joten ehkä ensi kaudella luistinkin liikkuisi hieman keveämmin, kun vetäisi kesätreenit ja pre-seasonin muun joukkueen mukana. Pukukopin puolellakin on varmasti arvokas palanen.
Tämä jäi kyllä kalvamaan ja isosti. Ilman noita tilanteita (3 maalia) olisi kyllä voitu päästä parempaan ja tänään pelattaisiin vielä Game 7 täpötäydessä jäähallissa. Ei voi tällaisessa pelissä pomppia kiekot tuomarien kautta ja vielä kahteen otteeseen. Ja tosiaan tuo rankkari oli täysin kyseenalainen. Vastaavasti ennen sitä jäi toisessa päässä useampi selvä kakkonen viheltämättä.Tänään kyseenalainen rankkari.
2-0 maaliin tuomarille kakkossyöttö.
3-0 maaliin tuomarille kakkossyöttö
Pomppi aika pahasti sanoisin.
Minusta tässä kuudennessa pelissä oli paskin linja, rankkari tuli varmasti siitä, että Lembergin maila oli Yliniemen kainalossa aivan liikaa, häiritsi maalintekoyritystä rajojen ulkopuolella.Tämä jäi kyllä kalvamaan ja isosti. Ilman noita tilanteita (3 maalia) olisi kyllä voitu päästä parempaan ja tänään pelattaisiin vielä Game 7 täpötäydessä jäähallissa. Ei voi tällaisessa pelissä pomppia kiekot tuomarien kautta ja vielä kahteen otteeseen. Ja tosiaan tuo rankkari oli täysin kyseenalainen. Vastaavasti ennen sitä jäi toisessa päässä useampi selvä kakkonen viheltämättä.
Tämä peli olisi näyttänyt ihan eriltä ilman noita kolmea maalia ja Hermeskin olisi joutunut vähän eri tavalla hommiin. Uskon, että Jokeritkin olisi tehnyt useamman maalin.
Vaan lopulta ei auta jossitella. Hyökkäyspelaamisessa ei löydetty oikeita avaimia vastustajan sumpun rikkomiseen. Oltais silti ansaittu 7. peli.
Turha tämmöisestä on syyttää tuomareita. Ei muuta kuin itse tuomarikurssille ja kokeilemaan kun toinen vetää metrin päästä purkua, että miten väistät. Huonoa tuuria. Mestiksen tuomarit olivat kaudella jopa yllättävän hyviä.MUTTA, jos dumari kaksi kertaa samassa matsissa seisoo kohtalokkaasti kiekon tiellä ansaiten syöttöpisteitä maaleihin tärkeässä matsissa, on hän mukana itselleen liian nopeassa lajissa.
Näitä sattuu melkein joka pelissä, harvemmin toki johtavat maaleihin. Ymmärrän turhautumisen toisessa maalissa, mutta kolmannessa voi mielestäni Jeskanenkin katsoa peiliin. Näkee hyvin ennen purkua missä tuomari on. Silti vetää läheltä keskelle tuomarin vatsaa/rintaa.Jäähyjä jäi viheltämättä varmaan puolin ja toisin, en nyt niistä valita. MUTTA, jos dumari kaksi kertaa samassa matsissa seisoo kohtalokkaasti kiekon tiellä ansaiten syöttöpisteitä maaleihin tärkeässä matsissa, on hän mukana itselleen liian nopeassa lajissa.
Kyllä se niin menee että tuomari sijoittuu siten ettei häiritse peliä, ei päinvastoin. Tuo peli oli tuomareilta farssi ja vaikutti suuresti ottelun lopputulokseen, mutta sarja sössittiin jo aikaisemmin ihan itse. Ei tämän olisi pitänyt mihinkään game 6 asti mennäkään.Näitä sattuu melkein joka pelissä, harvemmin toki johtavat maaleihin. Ymmärrän turhautumisen toisessa maalissa, mutta kolmannessa voi mielestäni Jeskanenkin katsoa peiliin. Näkee hyvin ennen purkua missä tuomari on. Silti vetää läheltä keskelle tuomarin vatsaa/rintaa.
Sijoittuminen ja pelin lukeminen.Turha tämmöisestä on syyttää tuomareita. Ei muuta kuin itse tuomarikurssille ja kokeilemaan kun toinen vetää metrin päästä purkua, että miten väistät. Huonoa tuuria. Mestiksen tuomarit olivat kaudella jopa yllättävän hyviä.
Jokerit hävisi täysin omaan huonouteensa, eikä mihinkään tuomareiden tekemisiin.
En tarkoita sitä.Ja tälle Loirinkädelle,
ei kai nyt jumankauta pelaajien pidä alkaa kyttäämään tuomarien sijouttumista ?! Et oo tosissas.