Martikainen ainakin osaa olla Tortorellamainen jos tarvii.Ja näin. Kiva kausi.
Mutta nyt vituttaa niin että mietitään sit posia ja ens kautta parin viikon päästä.
Määttä vittuun ja vähintään Tortorellan kaltainen valmentaja tilalle että voidaan sitten ens pleijareissa pelata ekasta pelistä asti.
Miksi ei tulisi?Meinaakohan Jokerit tulla pelin jälkeen kiittämään Kokkolaan asti tullutta isoa fanijoukkoa?
IPK:n maalilaulu & sukeltelut ja Hermeksen träppäily. Mikä on kun ei kelpaa?On kyllä varma ettei tarvitse IPK - Hermes sarjaa katsoa hetkeäkään.
Onko muiden hävittyjen vieraspelien jälkeen tullut? En ole ollut paikalla.Miksi ei tulisi?
Lisätään vielä nää hermeksen valokatkaisimen räpsyttelyt kun tulee maaliIPK:n maalilaulu & sukeltelut ja Hermeksen träppäily. Mikä on kun ei kelpaa?
Ei niin, kun ei sellaista ole tällä kaudella mahdollista pelata, pl. Finaalit.On kyllä varma ettei tarvitse IPK - Hermes sarjaa katsoa hetkeäkään.
IPK ja Hermes jos menee jatkoon niin ketäs vastaan ne sitten pelaavat?Ei niin, kun ei sellaista ole tällä kaudella mahdollista pelata, pl. Finaalit.
Oon koittanut olla yhtymättä tähän kaverin haukkumiseen, mutta joo, tämä. Vittu mikä paviaani.Hallissa kuulutetaan, että "noustaas ylös ja annetaan aploodit Hermekselle!" Selostaja hehkuttaa, että onpa upea ele, kun yleisö nousee ylös ja antaa aplodit Jokereille.
Puolella Suomella taitaa olla tämä. Kai se on siistiä joidenkin mielestä. Itse en ymmärrä, olen enemmän spottivalojen kannalla.Lisätään vielä nää hermeksen valokatkaisimen räpsyttelyt kun tulee maali
Todennäköisesti kaikkia muita paitsi meitä. Tehtiin vain 1.Maalikimaran voisi tunkea helevettiin ja näyttää loppukättelyt ym fanien kiittelyt. Ketä kiinnostaa ottelun maalit