Excuse moi. En tiedä mitä Reunasella on tekemistä minun ajatuksieni kanssa? Ehkä avaat hieman?Reunasmainen asiallinen palaute vai ottaa asiallinen palaute vastaan kuin Reunanen?
Jos haluaa huudella tiettyjä syitä miksi ei kannata jotain joukkuetta, kannattaa pitää huoli ettei oma kannattama joukkue kannattajineen harrasta samaa mitä itse tässä nyt tunnut vastustavan, kuten sinulle jo vastattiin.
Nämä sinun ajatuksesi kiinnostaa täällä todennäköisesti yhtä paljon kuin sinua kiinnostaa miksi minä en kannata lukkoa. Ehkä perustat oman ketjun näille?Excuse moi. En tiedä mitä Reunasella on tekemistä minun ajatuksieni kanssa? Ehkä avaat hieman?
Sä puhut tyylistä ja tulet kesken matsin joukkueenne johtoasemassa meitä vastaan vittuilemaan. Ai mikä tyyli?Turussa asuvana Lukon kannattajana muistan juuri tämän tyylisten kommenttien vuoksi miksi en kannata Tepsiä. Tyyliä ei voi ostaa.
Antakaa nyt vittu monoa Kaltolle. Aivan sama vaikka meillä ei kukaan vastaisi ylivoimasta, tää on nyt jo sellaista paskaa että alemmaksi ei pääse vaikka yrittäisi.
Tää pitäs olla Tepsille aika reilusti. Valin huono erä ja tehottomuus, niin tässä ollaan. Selkeästi Lukkoa edellä pelissä.Lukko on aivan paska mutta silti johtaa 3-1. Toisinsanoen, me ei ollaan kauheen hyviä tänään. Tänäänkään.
En kyllä mielestäni millään lailla vittuillut? Tai ei ainakaan se ollut tarkoitus.Sä puhut tyylistä ja tulet kesken matsin joukkueenne johtoasemassa meitä vastaan vittuilemaan. Ai mikä tyyli?
Yleisesti vinkkinä ettei kannata tulla toisten hiekkalaatikolle kertomaan miksei kannata tätä seuraa.En kyllä mielestäni millään lailla vittuillut? Tai ei ainakaan se ollut tarkoitus.
Jes. Asiallinen keskustelu sanoo moi. Menen pois. Anteeksi yritykseni. Jopa Porilaisten kanssa tämä onnistuu mutta ilmeisesti teille liian haastavaa.Nämä sinun ajatuksesi kiinnostaa täällä todennäköisesti yhtä paljon kuin sinua kiinnostaa miksi minä en kannata lukkoa. Ehkä perustat oman ketjun näille?
Ymmärrän täysin. Ajatuksena oli käynnistää asiallinen keskustelu mutta ilmeisesti se on liian vaikeaa. Menen pois.Yleisesti vinkkinä ettei kannata tulla toisten hiekkalaatikolle kertomaan miksei kannata tätä seuraa.
No ei tänään kyllä huonoja olla oltu. Lukolla oo ollu koko pelissä oikein mitää mahdollisuuksia. Halvalla saivat maalit ja ollaan tunnetusti tehottomia noita helvetin limaträppi jengejä vastaanEi kyllä ihmetytä miten Lukko ollut paska jo pidemmän aikaa, on kyllä surkea tänäänkin. Valitettavasti itse vielä vähän huonompia, kunnon maalipaikkoja ei saada ja jos saadaan niin täysi mahdottomuus laittaa maaliin asti.
Ensimmäiset fiksut sanat sieltä. Ei tuu ikävä!Menen pois.
Miten voit mainostaa asiasta keskustelua kun sinun oma reaktio kysymyksiin ja tiedusteluihin oli "ei"?Jes. Asiallinen keskustelu sanoo moi. Menen pois. Anteeksi yritykseni. Jopa Porilaisten kanssa tämä onnistuu mutta ilmeisesti teille liian haastavaa.
Ymmärrän täysin. Ajatuksena oli käynnistää asiallinen keskustelu mutta ilmeisesti se on liian vaikeaa. Menen pois.